~ 8 Dio ~

3.6K 174 2
                                    

-Nakon sto je Lea otisla sa Harryem i ja sam polako za njima.Otkako su dosli na faks ti momci kao da su mi promjenili zivot.Nikad nisam imala naviku izlaziti i upoznavati se sa nekim pogotvo ako je upitanju muski svijet.Muskarci su mi samo bili za jednu noc.A odkako su se oni pojavili neznam da sam jednom spavala sa nekim.Odavno nisam izasla u neki klub kao da je sve to prestalo do kako su se oni pojavili.Posebnu paznju mi je privukao taj plavi ljepotan.Svaki put kad sam sa njim disanje mi postane otezano,od njegovog dodira se sva najezim kao da osjecam nesto prema njemu.Taj momak je nekako poseban.Nista od ovoga nisam osjecala ni sam Mateom.Taj momak je stvarno poseban.

Louis:Huhu huhu Sarah jesi tu?

Moje duboko razmisljanje je prekinuo Louis.Nisam ni skontala da sam dosla nista.Izasla sam iz kola i mogla sam osjetit njegov zabriut pogled a i pogled ostalih momaka na sebi.

Sara:Umm da tu sam samo sam se zamislila!-Nasmijala sam se kiselo ali on je skontao.

Louis:Nisi danas nesto raspolozena?

Sarah:NIsam spavala cijelu noc pa zato.

Louis:Trka jel da?

Sarah:Da zbog toga!-Uhh kako me ovo sunce ubija a ja glupaca zaboravila naocale u stanu ma fino sta cu sad.

Sarah:E Louis posudis mi naocale sunce mi smeta?-Ionako ih on ne nosi.

Louis:Naravno izvoli!-Sa veseljem ih mi je dao.

Polako smo ulazili kad je do mene dosao Harry.

Harry:Hey Sarah kako si ?

-Ne razumije zasto si svi ovako fini prema mene misli zasada Louis I harry.

Sarah:OK sam ti?

Harry:Dobro nego moram stobom pricati!-Stralno se igrao sa onim svojim prestenjima.

Sarah:O cemu ako smijem znati?-Posao je reci ali onda je pogledao u Louisa pa u mene.

Harry:Nadjemo se posle negdje pa cu ti pricat!

Sarah:OKk moze!-Bila sam zbunjena ali nije to bitno bitna je sad nevolja koja dolazi.

Bella:OO Sarah jel to tvoja nova zrtva?-Pogledala me i pokazala na Louisa.

Sarah:A ne Bella kakva ja god bila ne mogu biti veca kurva od tebe.

A naravno svi kako i jesu radoznali polako se okupljaju da vide staje.U tom Lea dolazi sa Niallo.Zastoo ona sa njim?

Bella:Oprosti Sarah mislim da si se krvi izrazila ali ne mijenjam ja momke svako vece nego ti.

Jadan Louis sve ovo je gledao u cudu dokk su ostali navikli na nase svadje.

Sarah:Ja barem ne spavam sa momkom svake svoje prijateljice!-Iznerviralo ju je to ali to mi je bio plan da toj maloj vjestici pokazem gdje joj je mjesto.

-Okrenula se prema Louisu bas me zanima sta ce sad da mu kaze.

Bella:Slusaj momak neznam ko si ni sta si ali zao mi te je jer znam da vasa veza nece potrajati dulje od 24h jer ce ova kurva vec sutra naci novoga.

Louis:Pa mi i nismo....

-Prekinula sam ga u pola recenice.

Sarah:Slusaj Bella necu stobom probleme stvorila si se niotkuda neznas pricu i zato se bolje ne mijesaj.

Bella:Ti ne zelis probleme bravo!-Nesto smislja.,,Cujte svi Sarah Gilbert ne zeli probleme dali je to znak da neko ima jaci od nje ,ili je jednostavno shvatila da ne moze biti sve po njenom.!-Rekla je to i imala je onaj ,,pobjednicki''osmejh.

BAD GIRLWhere stories live. Discover now