Zalupivsi jako vratima uputila sam se prem Marcovoj sobi.Opet sam zabrinita.Neznam sta me ocekuje unutra,da li jos jedan brat koji ce me kriviti za smrt roditelja i koji ce mi reci svakake stvari ili brat koga sam uvjek voljela.Nesigurno sam uhvatila za kvaku(nez kako da drugacije napisem)od vrata i otvorila ih.Dok sam ulazila bilo me je strah.Ali sve je nestalo kad sam vidjela svoga brata kako me gleda sa osmjehom.
Marco:Oo Sarah dosla si.-On je jedini koji mi se obradovao.
-Jednostavno sam mu poletila u zagrljaj.Snazno sam ga zagrlila kao i on mene.Ima tako topao zagrljaj.Dolaze mi sjecanja od prije.Kada smo po cijele dane provodili u sobi zezajuci druge i svasta jos.Ili smo odali ulicama Londona i zezali se.Imali smo neko posebno mjesto za koje smo samo nas dvoje znali.Sva ta sjecanaj mi tjeraju suze na oci i ovo je mozda cetvrti peti put kako sam zaplakala u ove dvije godine.Nakon nekoliko minuta grljenja odvojili smo se jedno od drugoga a ja sam sjela na krevet do njega.
Marco:Ohh ljepotice moja mala kako si mi falilla!-Ova nadimak kojim me zove tako je sladak.Samo njemu dopustam da me tako zove.
Sarah:Da ti znas kako si ti meni fali!-Spustila sam glavu i jos jace zaplakala.
Marco:Hey ljepotice zasto places?-Svojim mekim rukama me je uzeo za bradu i podigao tako da sam sad gledala u njegoce predivne smedje oci.,,Nema plakanja,svi smo ovdje''
Sarah:U tome i jeste problem!
Marco;Ne razumijem u cemu je problem?
Sarah:Posvadjala sam se sa Jamesom!
-Nakon sto sam mu sve ispricala samo sam izdahnula.Gledao me je nekim zabrinutim pogledom.
Marco:Pa istina je da si se puno promjenila ali vjeruj to nam je u krvi!
Sarah:Znam ali ja se ne kajem sto sam mu rekla da mi vise nije brat!-Ne kajem se.Rekao je ono sto je mislio.
Marco:Slusaj Sarah obadvoje znamo kakav je i znamo da se nikad niste slagali ali kasnije ce se on pokajati i trazi ce oprost i sve ce biti kao prije!-Pomalo me je pokusavao uvjeriti ali uzalud
Sarah:Cisto sumnjam.
*3 sata kasnije*
-Posle tusiranja obukla sam se u pidzamu i otisla u kuhinju po grickalice za film.Pozvala sam Harrya ovamo da razgovaramo o onome sto je htjeo.Razgovor smo odgodilli po ko zna koji put.Taman da ostavim grickalice na sto zaculo se zvono.Kada sam otvorila ispred mene je stajao decko zelenih ociju.
Sarah:O Harry udji.
Harry je sjeo na kauc a ja na fotelju.
Harry:Gdje Lea i ostali.
Sarah:Lea je u bolnici sa Marcom i Carlosom.
Harry:A James on je tu?
Sarah:Ja nemam brata po imenu James?
Harry:Kako?
-I naravno njemu sam ispricala sve sto se dogodilo.
Sarah:Pusti sad ovo nego o cemu si htjeo razgovarati?
Harry:Ahh da htjeo sam da pricam nesto u vezi Leje!-
-Ohho u vezi Leje.Izgleda da ce biti necega!
Sarah:U vezi Leje zar se nesto dogodilo?-Sad cu se praviti malo luda iako znam o cemu je rijec.
Harry:Ne nije se nista dogodilo nego.....!Uh malo je zastao,,nego mi se svidja''.
-Znala sam tacno sam znala da se svidjaju jedno drugom.
Sarah:I kako ti ja mogu pomoci?
Harry:Pa da mi reknes sta Leja voli kakav je tip i te stvari znas.
-Naravno nekih 2h smo proveli pricajuci o Leji.Sve je on to morao zapisati na svoj telefon kako ne bi zaboravio.
Sarah:Uhh konacno smo gotovo.
-Vec sam premorena od svega ovoga i spava mi se.
Nakon sto je Harry otisao malo sam pospremila sto sam imala i izvrnila se na kauc u dnevnoj.Ukljucila sam neki horror ali nisam ga do kraja pogledala posto sam zaspala.
Lea P.O.V.
-Ulazim polako u stna kako ne bih probudila Sarah.Skidam sa sebe jaknu i izuvam patike.Odjednom cujem neku vrisku i galamu.Mrak je sto me dodatno plasi.Polako se priblizavam a jauci i vriska su sve glasnije.Brzo sam otisla u kuhinju i uzela noz..Skupila sam hrabrost i krenula prema dnevnoj.Polako sam hodala dok nisam dosla i shvatila da je to samo glupi tv i na njemu neki horror a Sarah spava na kaucu kao zaklana.
Lea:Sarah kozo budi se!
Sarah:Pusti Lea da spavam!-Rece to i samo se okrenu.
-Dobro pusti cu je da spava na tom kaucu a ujutru ce da govori kako je sve boli.I sta je ona uopce radila.Nesto je kobajagi poradjivala aliopet je ostalo neki kesica od grickalica.Izgleda je neki momka bio ovdje.
Nakon dugog spremanja otisla sam spavati srecom pa sutra nedjelja.
Evo jos jedan nastavak.Sutra je sledeci ako budem imala vremena.
Puno mi znaci to sto citate moju pricu i sto votate i komentirate.
Sorry na greskama.
YOU ARE READING
BAD GIRL
RomanceNjen zivot se promjenio u jednom danu.Ona postaje zla.Jednom rjecju BAD GIRL.Kako kaze u ljubav ne vjeruje ali dali ce se njeno misljene promjeniti dolaskom popularnog pjevaca na faks doznajte.