Carlos:Sta je ovo?-Baca mi novine u lice dok sjedam na kauc.
-Gledam naslovnu stranu novina i naravno Niall i ja smo na njoj.Mogla sam i predpostaviti da je zzbog toga ljut.
Ja:Sta sta je ovo,pa ovo su novine!-Govorila sam dok sam mu pokazivala na novine.
Carlos:S ne izazivaj me nego mi reci sta vas dvoje radite u novinama.
Ja:Pa pobogu sta cemo raditi pa vidis da su nas uhvvatili.
-Vec iznervirano mu to odgovorim ali vidim da to kod njega ne pali.
Carlos:Vidim da su vas uhvatili i to ne bas u najboljem polozaju!-Vidi se da je ljut.
Ja:Dali ti izgledam kao neko koga je briga?
Carlos:Nije stvar u tome dal te je briga ili ne......
Ja:U cemu je onda stvar?-Ljuto sam upitala.
Carlos:Stavar je u tome da necu dozvoliti da se povlacis po novinama i da radis svakake gluposti.
Ja:Ko si ti da mi naredjujes dali cu se povlaciti po novinama i sta cu ja raditi.
Carlos:Ja sam ti brat!
Ja:Da ti si mi brat ali nisi bio kad je trebalo tako da netrebas ni sad.
Ovo sam mu totalno hladno odgovorila te ustala sa kauca i otisla u sobu.Zasto me uvjek moraju nervirati?Imam dovoljno godina da se mogu brinuti sama za sebe i raditi sta hocu.
A pod ovim da mogu raditi sta hocu mislim da cu ici na trke.Ima dosta vremena kako nisam bila.Ali prvo moram uzeti novo auto,mislim ne mogu Audia za trke nema sanse.
Pogledala sam na sat i bilo je 15h pa imacu vremena za sve.Uzela sam peskir i otisla se tusirati od sve zbrke nisam ni stigla se istusirat.
Za nekih 20minuta sam bila gotova.Iz ormara sam izvukla crno cipkasto donje rublje te navukla na sebe.Uzela sam crne kozne panatalone te ih navukla moram priznat da su bile malo pre uske.Majicu nisam oblacila samo sam obukla koznu jaknu naravno crnu i nasmniklala se.Ovaj put sam obukla kozne cizme sa 12cm petom.
Pa ja sam zadovoljna svojim izgledom.E sad imam jedan problem.Audiom cu ici do salona po novo auto za trke i snjim cu ici tamo ali imam problem gdje cu sa audiem.
Naravno posto sam ja pametna nazvacu Nialla mada cisto sumnjam da ce on pristat na to ali vrijedi pokusati.
Brzo sam utipkala broj i cekala da se javi.Nakon sto je dva tri puta odzvonio javio se.
#N:Hallo!-Glas mu je bio malo grub izgleda da sam ga probudila ups.
#Ja:Probudila sam te?
#N:Da ali nema veze.
#Ja:Pa...htjela sam pitati hoces ici samnom kupujem novo auto pa mi treba pomoc.
#N:Hoces kupovati novo auto?Pa si mene nasla da ti pomognem,bolje da si pitala Zayna on se vise zamara time.Hahhahha
#Ja:Sorry samo sam mislila da zelis,mogu ja i sama nije problem.
Po prvi put sam se osjecala osramoceno ja Sarah Gilbert.
#N:Ma ne icu ja samo mi je malo cudno odkud da si mene zvala.
#Ja;Pa tako htjela sam da ti ides.
#N:Okk onda dodji po mene za pola sata.
#Ja:Okk caoo.
#N:Caoo.
Izasla sam iz sobe te otisla u kuhinju.Svi su sjedili za stolom pa cak i Lea,koju nisam vidjela nekoliko dana.Ta cura samo ide negdje.Poslednjih par dana bila je sa Harryem i evo je sad napokon ovdje.
ESTÁS LEYENDO
BAD GIRL
RomanceNjen zivot se promjenio u jednom danu.Ona postaje zla.Jednom rjecju BAD GIRL.Kako kaze u ljubav ne vjeruje ali dali ce se njeno misljene promjeniti dolaskom popularnog pjevaca na faks doznajte.