Kad samo izasle iz kola ista prica kao i svaki dan.Dosle smo do momaka koji su nas cekali.Ja neznam ti momci od kako su dosli u na faks su se zalijepili za mene i Leu.
Zayn:Ti bas volis da ti svi udovoljavaju znas ne volim takve cure!
Sarah:Meni uvjek svi udovoljavaju Zayn!-Hm volim da ga nerviram.,,Idemo Lea''.Kad smo prolazile zakacila sam Zayna a on se samo okrenuo i pogledao me ljutitim pogledom.Sjela sam u zadnju klupu a Lea u drugi red do mene.Stavila sam slisalice u usi i posmatrala,nije bilo nista zanimljivo pa sam odlucila malo spavati dok profa ne dodje.Ali nebi oni bili oni da neko nije stao kraj mene i cijelo vrijeme galamo pardon galamili.Kada sam nako iznervirana otvorila oci mogla sam vidjet 5 momaka kako se prepiru.
Sarah:Pa jebemu sve zasto se bas ovdje morate prepirati zar to niste mogli obaviti napolju?-Iznervirano sam to rekla a i oni su bili iznenadjeni mojom rekacijom.
Zayn:Neznas u cemu je problem pa zato se nemoj mijesati!!-Drsko i glasno je to rekao unijevsi mi se u facu tako da su sad sve oci u razredu bile uprte u mene i Zayna.
Sarah:Pa onda mi reci u cemu je problem!
-Vec sam iznervirana ako samo jos nesto rekne gadno ce se provesti tanka sam sa zivcima.Bijes u menii polako pocinje da se kupi.
Zayn:To te se ne tice i daj prestani vise gurat nos gdje ti nije mjesto!-Rekao je to sa vecom dozom bijesa ali nije veca od moja.
-E sad mi je dosta taj momak me nervira od kako je dosao na faks.On misli da moze samnom kako hoce.Dosta mi ga je nek moli Boga da ga spasi jer ja necu odustati dok ga ne ubijem.
Sarah:To nisi trebao da kazes!-Bijes je uradio svoje svi su se odmakli od mene samo je on ostao.Glumi da je nesto.
Zayn:I sta sad ces mi uraditi isto sto i Harryu i Louisu?-Unio mi se skroz u facu tako da sam jasno mogla osjetit vreo dah na lixu.
-Nisam vise mogla izdrzati.Bijes u meni kljuca zivci su mi skroz popustili niko me ne moze sad zaustaviti.Uzela sam ga za vrat i podigla te ga tako snazno pribila u zazid da je cak reko ,,aaaa''.Sta je on ocekivao da cu ga nijezno prislonit.Niko se nije usudio da me zustavi.Stiskala sam ga sve jace i jace sav se crvenio.Ali neka mora da nauci lekciju.Bijes me jos nije popustao neznam koliko cu ga jos drzati vako.Najvjerovatnije dok ne prestane disati.Svojim dvjema rukama pokusavao je da skloni moju ali bezuspjesno.
Zayn:Daj...Sarah....pusti me!--Govorio je to u prekidima jer se borio za vazduh.
Sarah:Rekla sam ti Zayn od prvog dana si ti poceo da me nerviras,iskusavas moje strpljenje!
-Svasta bih mu jos rekla da me nije prekinuo neko.Shit a bas sam bila da mu ocitam lekciju pa nek zna da sa Sarah Gilbert se ne moze kako ko oce.
xxx:Gospodjice Gilbert!-Uveliko preplasen i pomalo strog profesor dosao je do mene.,,Pustite tog decka pobogu ubice te ga''
Sarah:Nije me briga profesore sam je to trazio.
-Spustila sam Zayna na zemlju ali jos sam drzala ruku na njegovom vratu ali sam je kasnije pustile.Jos uvjek se borio sa vazduhom.Dok mu je profesor pomagao Lea me je zagrlila pokusavaju da me smiri ali uzalud.Bijes je jos uvjek oko mene bio.
Prof:Sarah odmah da ste otisli kod directora!
Sarah:Da da profesore evo trcim!
Prof:Sarah nesto sam rekao!
-Da ok poslusacu iako je bijes jos uvjek u meni.Sad bih najradije tog profu ubila ali ne nikad ne bih digla ruku na nekoga koje duplo starijii od mene.
Prof:Sarah izvini se gospodinu Maliku!-
Sarah:Sataa?-Nasmijala sam!,,Ja njemu da se ispricam vi mene stvarno neznate profesore za ovo vrijeme koliko idem na faks trebali ste nauciti da se Sarah Gilbert nikome ne ispricaava.''
-Svi su pomalo bili zbunjeni ali ovo su i mogli ocekivati od mene.Te profesore nikako da shvatim zar nisu mogli da shavte za ovo vrijeme sto idem na faks kaka sam ja i kavi mi je karakter.
Prof:Ja znam dobro kakva si ti i znam da ti ovom momku ne bi naudila bez razloga,ali samo mu se sad ispricaj!-Gubio je strpljenje prepirajuci se samnom kao i ja sanjim.
Sarah:Bravo profesore dobro ste shvatili,ali samo sto cu ja ovom umisljenom gospodinu reci je....
xxx:Sarah brzo dodji director te zove.
-Opet se neko usudio prekinuti me.Ali nema veze sada.
Sarah:Samo cu ovo reci Zayn Malik ne kajem se za a ti sledeci put razmisli prije nego sto ista kazes ili uradis!
-Imala sam pobjednicki osmjeh na licu.Samo sam se okrenila i izasla iz razreda a zamnom i Lea.Cijelim putem do directora nista me nije pitala.Pokucala sam i cekla ono ,,udji''uhh kako me to nervira.Nakon sto sam usla i sjela directior je zapoceo svoju pricu a ja kao i obicno nisam nista slusala niti sam obracala na to paznju.
Director:Jesmo li se razumjeli Sarah?
-Sta jesmo se razumjeli pa ja ga nisam ni slusala.
Sarah:Da mogu sad ici!
-Nisam vise mogla ostati na faksu tako da sam krenula kuci.Sjela sam u auto i dodala po gasu.
YOU ARE READING
BAD GIRL
RomanceNjen zivot se promjenio u jednom danu.Ona postaje zla.Jednom rjecju BAD GIRL.Kako kaze u ljubav ne vjeruje ali dali ce se njeno misljene promjeniti dolaskom popularnog pjevaca na faks doznajte.