,,Jesi ti normalna Sarah,jel ti znas koliko je to opasno?''-Cameron je upitao dok smo sjedili kod njega u stanu i pili pivo.
,,Znam Cam ali zelim to.''-Zacvilila sam poput malog djeteta i nasmijala se.
Vec dosta vremena ga molim da ucestvuje u mom vec hiljaditom planu da povrijedim Nialla.
,,Uh zasto bas ja,od toliko momaka ti si mene izabrala.''
,,Zato sto si me ti jedini posjecivao u ove dvije godine.''
Koliko god željela da nije tako,to je prokleta istina.Ali briga me,nisu mi ni trebali.
,,Znam S,ali sta ako nesto podje po zlu?''
,,Sta jos moze biti gore,nije da ce mo nekoga ubijati,samo ce mo snimati.''-Nakrivim glavu i napravim tuznu facu.
Ustane sa kaucia i ode negdje iz dnevne.Fino...Taman kad pomislim da je otisao negdje on se vrati sa flasom vina i kamerom u ruci.Pogledam ga nekako zbunjeno na sto se on nasmije.
,,Ako ce mo snimati onda nam treba kamera.''-Podigne ruku u kojoj mu je kamera,,I malo alkohola da se opustimo.''-Te ruku u kojoj mu je flasa vina.
,,Iznenadio si me Cam.''-Ustanem i zavodnicki mu pridjem.
,,Znam,i sam sebe sam iznenadio.Ali kakav bi ja to prijatelj bio kad ti ne bi pomogao?''
Pridjem mu sto blize i pocnem otkopcavati dugmad na kosulji.
,,Da prijedjemo na stvar.''-
Uhvatim za kragnu i strastveno ga poljubim.Cujem kako flasa fina padne na tepih ali se na obazirem,guram ga sve do fotelje i sjednem mu u krilo.
,,Prvo da postavimo kameru.''-Progovori izmedju poljubaca te se odmaknem od njega.
Ustanem mu iz krila te uzmem kameru i postavim je na policu na zidu.Mislim da je odatle savrsen pogled.
Vratim se nazad i sjednen mu u krilo.Bice ovo zanimljiva noc.
*****
Niall P.O.V.
Probudi me neka galama te ljuto zarezim.Otvorim oci i vidim Louisa i Zayna kako se prepiru.
,,Jebote koji kurac se svadjate?''-Prostenjem i prevalim se na stomak.
,,Budan si?''-Louis upita na sto se nasmijem.Koja budala.
,,Jok,samo pricam u snu.Normalno da sam budan budalo.''
,,Dobro nemoj se zivcirat donijeli smo ti nesto.''
,,Zayn ne zanima me sta je hocu da spavam.''
,,Niall jako je bitno.''
Prostenjem u jastuk te ustanem.Navucem trenerku na sebe i carape te odem u kupatilo.Obavim sta trebam te izadjem.
,,I gdje to sto ste mi donijeli?''
Louis mi pruzi zutu kovertu te je uzmem.Na njoj pise moje ime ali ne pise ko je salje.Otvorim je i izvucem CD i papir.
,,Sta je to Niall?''-Zayn upita te uzme CD iz mojih ruku.
,Ne znam,idemo vidjeti.''
Izadjemo iz sobe te trceci se spustimo niz stepenice u dnevnu sobu.
,,Liam prepusti nam TV na par minuta.''
Sjednem na kauc i prije nego sto pocnemo gledat video procitam pismo.
,,Tvoja djevojka je pravi vrag u krevetu.Nisam znao da ovako nesto savrseno postoji.Pogrijesio si brate sto si je ostavio.Ovo sto je ona meni pruzila sinoc vjerujem da tebi nije nikada...P.S. uzivaj u videu.xxx''-Procitam na glas.Osjetim bijes ali se suzdrzim.
YOU ARE READING
BAD GIRL
RomanceNjen zivot se promjenio u jednom danu.Ona postaje zla.Jednom rjecju BAD GIRL.Kako kaze u ljubav ne vjeruje ali dali ce se njeno misljene promjeniti dolaskom popularnog pjevaca na faks doznajte.