Opet taj glupi alarm.Bacam ppgled na sat i 6:45h.WTF koji je ovo vrag,ko mi je stavio alarm u ovo doba?Hjojj sad jos moram vako rano i ustajati.Ubicu Leu zbog ovoga.Ustla sam jos uvjek pospana i uputila se prema kupatilu uzimajuci usput peskir.Pogledala sam se u ogledalo pa i ne izgledam toliko lose sobzirom koliko je sati.Skinula sam sve sa sebe i usla u tus kabinu.Opet se ovdje osjecam najbolje ali sve sto je lijepo kratko traje.Prekinuo me moj telefon.Brzo sam izasla i umotala kosu pa tijelo u peskir.Koji vrag ko sad oce u ovo doba.Uzela sam telefon,nepoznat broj.Oklijevala sam dali da se javim ili ne.Sta ako je nesto bitno?Na kraju sam se javila.
Sarah:Hallo!
xxx:______
-To mene neko zajebava!
Sarah:Hallo,ako se ne javite zvacu policiju.-Ljuta sam zove me na tel a onda suti.
xxx:Cekaj sis nemoj!
-Sis?WTF?Neko mi je rekao sis.Da nisu oni moja braca.Sta sad kako da pricam sa njima.Suze mi naviru ne mogu vise.
Sarah:B...brate?-Suze mi sad jos vise teku.
Carlos:Sis ja sam Carlos!-Carlos moj najstariji brat.,,Sis jesi tu?''
Sarah:D-da!
Carlos:Sis dobro me slusaj sada!-Sada je pricao tiho kao da nije zeljeo da ga neko cuje.
Sarah:Carlos jesi dobro nesto se dogodilo.
Carlos:Sis samo slusaj ovo sto cu ti sada reci ,ok?
Sarah:Ok slusam te!
Carlos:Neznam dali znas istinu ali nemam vremena da ti je pricam,sad dobro slusaj.Marco,James i ja smo u Londonu ali nismo sigurni.Tvoj prijateljica Bella nas jos uvjek drzi zarobljene.Moras naci nekoga i doci na adresu koju ti posaljem ali bez policije.Najbolje bi bilo da povedes momka.
-Slusam sve sto mi prica i nemogu da vjerujem Bella me je opet lagala.Samo sad cujem neku buku.
Sarah:Carlos sta se dogadja?-Zabrinuta sam
Carlos:Slusaj sad moram da idem nemam vremena da pricam kad dodjes sve ce mo ti objasniti,i nikom ne govori da sam te zvao,ok sad idem caoo!!
Sarah:Caoo i cuvaj te se!
-I na kraju samo cujem bipp bip.Prekinuo mi je.Ne razumijem o cemu se radi.I Bella ih jos uvjek drzi zarobljene.Istrcala sam brzo iz sobe samo onako u peskiru.Zaticem Leu i Harrya kako sjede u dnevnoj i njihove poglede na sebi.
Lea:Sarah imamo goste pa bi bilo lijepo da se obuces!-Iznenadila me njena reakcija i otkud Harry uopste ovde ali dobro to sad nije bitno.
Harry:Meni ne smeta!-Rekao je skroz opusteno ali Lei nije bilo svedno.
Sarah:Tipicno musko ali sad imam drugi problem.
Lea:Nesto se dogodilo Sarah i molim te izvini za alarm.
Sarah:To sad nije bitno imam drugi veci problem!-Na samu pomisao na moju bracu suze mi krecu na oci.
Harry:Sta je bilo Sarah izgledas zabrinuto?-Sad je on zabrinut.
Sarah:Moja b..r....braca!-Zamuckivala sam a suze su krenula.Jednostavno sam slaba kada su moja braca u pitanju.
Haryy:Sta je nesto se dogodilo sa njima?
Sarah:Prije nekoliko minuta mi je zvonio telefon.....!-Sve sam ispricala a oni su iimali sokirane izraze.
Lea:Pa sta ces sada mislim to moras uraditi ali kako?
Harry:Lijepo ja i momci ce mo ti pomoci rekli smo ti to!
Sarah:Znam ali ovo je prefise opasno i ne zelim vas uvlaciti u ovo.
Harry:Ne budi tvrdoglava vec se idi obuci a ja cu nazvati momke da dodju i nemoj kojim slucajem da se protivis jel jasno?
Sarah:OK!-To je sve sto sam mogla reci.Samo sam napustila dnevnu i otisla u sobu.
-Stala sam ispred ormara i trazila odjecu.Izabrala sam crne uske traperice i bijelu majicu sa natpisom ,He is my'.Stavila sam samo malo sminke i uzela telefon i vratila se u dnevnu.Svi su vec bili dosli.Sjela sam do Leje i par minuta sam ih gledala.
Zayn:I kako ce mo sad mislim jel imas naziv mjesta gdje treba da se nadjete?
Sarah:Da imam,negdje na kraju grada u nekoj kuci!
Louis:Ali imamo problem ti nemas momka!I zasto tvoj brat zahtijeva da dodjes sa momkom?
Sarah:Neznam nije mogao vise pricati,a sto se tice momka pa...rekli ste da hocete pomoci pa....!
Liam:Mi ce mo ti pomoci i ako oces glumicemo za tebe!-
Sarah:JA sam mislila ako...hoces...mislim...!-Opet zamuckujem sta je meni.
Zayn:PA oces jednom reci!-On je malo iznerviran.
Sarah:PA...O Boze!-Sta je meni zasto jednestovano ne mogu reci Niall i gotovo.,,OK ako bih ti Niall htejo da.....!
Niall:Naravno pomoci cu ti!-Uh sad mi je lakse iako neznam kako ce ovo sve ispasti jer jednostavno ja sam drukcija kada je on u mojoj blizini.
Niall P.O.V.
-Mene je pitala.Da ja glumim njenog momka.Iznenadjen sam ovime.I sretan sam zbog ovoga.Neznam kako da se sad ponasam prema njoj.Kada budemo isli na taj zadatak.
Zayn:Dobro sad smo i to rjesili samo sad moramo napravti plan.
-Proslo je mozda nekih sat vremena od smisljanja plana.I napokon smo ga zavrsili bice zeznuto ovo izvest ali zbog Sarah cu sve uraditi ipak su to njena braca.
Sarah:Uff i ovo smo zavrsili!-
Liam:Bilo je naporno ali smo zavrsili.
-Svi smo bili izmoreni.Uzeli smo sokove koje nam je Lea donijela i odmah ispili.
*3 sata poslije*
Sarah P.O.V.
-Sjedim sa Niallom vec pola sata u autu cekajuci bratovu porku.Kada smo dosli sve nam je objasnio preko telefona a sad cekamo.Momci su nekoliko metara iza nas u crnom kombiju a ja i Niall sjedimo u mom audiu.Kada sam posla nesto da kazem stize mi poruka da mozemo krenuti.
Sarah:Pa Niall mislim da je to to idemo!-
Nesigurno smo izasli iz auta i krenuli.Stajali smo ispred vrata i cekali ali nisam mogla pokucati.Nekako smo se uzeli za ruke i obadvoje smo pogledalii u njih.Znam da je ovo pogresno i da na ovakav nacin moram da ga uzmem za ruku a ne da mu sve priznam ali zadatak je zadatak.Nesigurno sam pokucala i cekala.Posle nekoliko minuta ispred mene se pojavio.....
YOU ARE READING
BAD GIRL
RomanceNjen zivot se promjenio u jednom danu.Ona postaje zla.Jednom rjecju BAD GIRL.Kako kaze u ljubav ne vjeruje ali dali ce se njeno misljene promjeniti dolaskom popularnog pjevaca na faks doznajte.