~ 31 Dio ~

2.5K 130 12
                                    

Niall P.O.V.

I posle mjesec dana podvala koje sam radio da ih razdvojim nisam uspio.Ona njemu vjerujem a on svaki put uspije prikriti svoja sranja.

Pokusao sam je zaboraviti ali nije islo.Ponovno proklinjem dan kad sam se zaljubio u nju.Koja sam ja budala.

,,Ne mogu vise,odustajem!''-Govorio sam momcima dok sam sjedao na fotelju i otvarao pivo.

,,Sta je sad bilo?''-Upitao je Louis.

Ja:Ko budala se vec mjesec dana trudim da ih razdvojim i nikako ne ide!-Zgrozeno govorim te ispijam pivo.

Louis:Pokusaj jos danas...ovaj idemo svi zajedno u club pa bice i ona tamo!-

Kad sam mu htjeo odgovoriti stigla mi je poruka sa nepoznatog broja.Otvorio sam je te se sgrozio kad sam vidjeo sadrzaj.

Onaj kreten od Chrisa i neka kurva.

Ja:Pogledaj te ovo!-Pokazao sam sliku momcima na sto su oni napravili neke face.

Zayn:Sad tu sliku dobro iskorisit!

Zlobno sam se nasmijao i otisao istusirati za club.

Sarah P.O.V.

Oblacim bijelu cipkastu haljinu te crne lakirane stikle.Ne bi ja bila ja a da nemam nesto crno na sebi.

Nanosim zarko crveni karmin i crnu sjenu,stavljam malo maskare i olovku za oci.Nanijal sam omiljeni parfem te pustila kosu da slobodno pada..Crna torbica,novi telefon iPhone6 koji sam dobila od Marca i kljucevi od stana.Pa to je to,valjda.

Izasla sam iz sobe te smo krenuli.Ja i Chris smo isli snjegovim kolima,Lea je isala sa Harryem a Marco,James i Carlos su isli smojim.

Ovo je prvi put da idemo svi zajedno u neki klub od kako smo se vratili iz Austrije.I nekako imam osjecaj da nije sve isto kao prije.S Leom se vise ne druzim kao prije,ona trojica nikad i nisu doma a kad jesu nisam ja.S momcima iz 1D se i ne druzim pogotovo kad sam rekla da volim Chrisa.A Chris kao da se udaljavamo jedno od drugog.Moram priznati pravo je cudo da smo nas dvoje i uspjeli biti dugo zajedno.

Ono ,,Volim te'' od prije mjesec dana visee nikad se nije ponovilo.Ni smoje ni snjegove strane.Ako bih rekla da mi je zao sto nisam mu to rekla lagala bih.

Mozda ono sto sam rekla da ga volim i nije bila istina.To je bila samo prolazna faza i sad se kajem.Kajem se sto sam mu rekla da ga volim.

Mislila sam da ako imam nekoga da cu pokusat zaboravit sve ono sa Niallom ali nije.Nije uspjelo.I moj status Bad Girl odpada.U zadnje vrijeme sam sve samo nisam Bad Girl.

Ali ne mogu vise ovako.Moracu sve ovo prekinuti.

Niall P.O.V.

Dosli smo u club koji je vec bio pun.Progurali smo se kroz masu te dosli do naseg mjesta.Primjetio sam da ostali nisu jos dosli.Odmah smo narucili pice i naravno cekali ih.

Veceras moram dobro iskoristit priliku i pokazati Sarah onu sliku.Nesmijem dozvoliti da bude s njim.

Sarah P.O.V.

Kao sto je svaki club pun tako je bio i ovaj.Mislim kako i ne bi dosli smo u jedan od najboljih clubbova Londona.Kad bih rekla da mi smeta kad vidim parove kako samo sto nemaju sex na ulicu lagala bih jer sam i ja to radila.Ali kad vidim da su to tinejdzeri onda mi smeta.Ali nije to sad bitno nisam dosla da komentarisem sta ko radi dosla sam da se zabavimm.

I sad ona procedura kod normalnih parova sto Chris i ja nismo a to je da se drzimo za ruke i tako udjemo u club.Kako on rekao da svi znaju da sam njegova.Kao prvo ja nisam nicija a kao drugo pa necu stalno nekog drzat za ruku.

Kao sto ssam i rekla atmosfera je vec uveliko bila dobra.Dok smo se gurali kroz guzvu stalno mi je bilo pitanje u glavi kako ovim ajmo rec tinejdzerim nije naporno stalno plesat?Al dobro nebitno to sad.

Proguravsi se kroz guzvu dosli smo do dijela gdje je bila ostala ekipa,a to podrazumijeva Nialla,Liama,Zayna,Louisa i Harrya te njihove djevojke mislim samo od Liama,Zayna i Louisa.

Pozdravila sam se sa svima i sjela do Perrie.Mislim s curom sse i nisam prije toliko druzila ali cini mi se ok i mozda jedina normalna u ovom drustvu ukljuucujuuci ostale cure momaka.

Harry:Malo kasnite!-Progovorio je dok je dozivao konobara.

Ja:Nismo mi zakasnili nego ste vi ranije dosli!-Hladno sam se nasmijala te narucila pice.

Perrie:I Sarah kako je bilo u Australiji?

Ja:BIlo je dobro!-Nekako sam to rekla pa je izgledalo kao i da nije bilo dobro.

***********

Niall P.O.V.

Proslo je vec nekoliko sati od kako smo ovdje.Ako kazem da je dobro pa i nije.Svi su nesto radili samo je meni bilo dosadno a koliko sam mogaoo primjetiti i Sarah je.Onaj njen odmah posle par pice negdje se izgubio.

Poslao sam Sarah porukku da se nadjemo kod Wc kako bi joj pokazao sliku.Kad je procitala poruku poslala mi je zbunjen pogled ali samo sam ustao i krenuo prema Wc-u.

Moram smisliti kako sam dobio tu sliku ili kako znam da ne bi posumljala nesto.Stvaarno mi ne bi trebalo da se naljuti na mene.

Posle par minuta pojavila se zgodna brineta.Njen izraz lica kao i uvjek bio je hladan nije odavao ni jednu emociju.

Sarah:Sta si me trebao Niall!?-Moje ime iz njenih usta izgovoreno je nesto najljepse.

Ja:Moram ti nesto pokazati Sarah!-Nervozno sam rekao te uzeo telefon i pokazao joj sliku.

Njen izraz lica malo je rec da je bio ljut.Ni sam nisam mogao odrediti nikad je nisam vidjeo ovakvu.

Sarah P.O.V.

Kad sam vidjelu sliku i Chrisa na njoj jednostavno sam pobijesnila.Sake sam skupljala samo da ne udarim Niall a stavrno sad trebam nesto ili nekoga ubit.

Ja:Niall kad si to dobio!-Upitala sam ga rezuci.

Niall:Sinoc!-Kratko je odgovorio i vratio telefon u dzep.

Fino.Sad cu onog govneta od ,,momka'' nauciti pameti.S pogresnom se on nakacio.Sta je on mislio da ja necu saznati.

Ja: Ubi cu ga.

Soryy sto nije bilo prije ali nisam mogla.

Mozete se slobodno ljutiti na mene sto nisam postavila kad sam rekla ali nisam imala inspiracije.

U skoli sam imala nekih problema plus su ocjene bile lose.

Sad kd je raspust potrudicu se da bude sto vise i sto duzi nastavci.

Sorry jos jednom

BAD GIRLTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang