~42 Dio ~

2.1K 118 14
                                    

6.9.2014.

Niall P.O.V.

Stojim ispred ogledala i gledam u svoju figuru.Na meni je crno odjelo,sa malom crvenom ruzom u dzepu.Stavim sat na ruku i gotov sam.

,,Spreman si''-Momentalno se okrecem i vidim Carlosa kako stoji na vratima..

Otkud on ovdje.Nisam ga vidjeo od kako je Sarah...

,,Carlos?"-Iznenadjeno upitam.

,,Iznenadjen si znam i ja sam "

,,Otkud ti ovdje? "

,,Dosao sam vidjeti jesi spreman.
Necu ostati nemogu se veseliti "

,,Razumijem, pa kao sto vidis spreman sam."

,,Nek ti je sa srecom Niall "-Uzdahne te se muski zagrlimo.

Izadje a ja se jos jednom pogledam u ogledalo i popravim odjelo.

,,Vrijeme je "-Zayn vikne s vrata.

Pa to je to Niall.Idemo.Izadjem zajedno sa Zaynom te se uputimo kraj oltaru.Kako sam sve blizi sve vise i vise me strah.Toliko je poznatih a ja osjecam nervozu.

,,Smiri se Niall "-Harry mi govori.

Lako je njemu ne zeni se on.Lea dodje do njega te mu nesto sapne na sto on preblijedi.Hjeo sam ga upitati sta je ali muzika me je omela.

Pogledao sam perema vratima i vidjeo Amy kako se zajedno sa ocem priblizava oltaru.Stane kraj mene te mi se lagano nasmije.

,,Braco i sestre.Okupili smo se na ovaj dan da ovo dvoje mladih ljudi spojimo u svetu zajednicu brak.,"

Svecenik je poceo a ja sam sve vise i vise nervozan.

,,Ako neko ima nesto protov ovog braka neka kaze sad ili nek zauvjek suti "

Taman kad pomislim da je sve otislo vragu zenski glas se prolomi crkvom.

,,Imam ja "

Zaledio sam se kada sam cuo taj glas.Jednostavno sve je stalo.Svecenik je pogledao u pravcu vrata te se prekrstio.

,,Ovo jos nisam dozivjeo''-Uplaseno je rekao.

Osjecam da su svi pogledi na toj osobi a ja se jednostavno nemam hrabrosti okrenuti.Cak i Amy gleda u nju..

,,Niall okreni se''-Harry mi drhtavo govori.

,,Reci mi da nije ono sto mislim''-Odgovorim mu..

,,Samo se okreni''-Prosapce..

Skupim dovoljno snage i okrenem se.Satajao sam ukopan u mjestu i blijedo je gledao.Stajala je tamo poput nekog andjela.Duga crna haljine pripijene uz tijelo je na njoj.Kosa joj je podignuta u pundju.Izgleda poput andjela.Jedna suza se spusti niz lice ali se ne potrudim obrisati je.

Ono sto sad osjecam ne mogu opisati.Neznam dali sam bijesan,tuznan ili srecan.Sve se jednostavno pomjesalo i neznam sta da napravim.Kao da sam bespomocan.

,,Mozemo li nastaviti?''-Svecenik je upitao

Koji kurac ce on nastaviti?Zar ne vidi sta se desava..

,,Nema potrebe''-Amy je tiho rekla ali dovoljno da je cuje cijel crkva i da jjoj svi upute cudne poglede.

,,Amy..''-Njena majka koja ima jako skripav glas pokusaala je nesto da kaze ali Amy je sam odmahnula glavom.

,,Ne majko,nemoj me prekidati.Dosta je bilo sve kako ste vi zeljeli.Vi ste jedini koji postujete te stare obicaje, zivimo u 21vijeku.U vijeku kada je sve dopusteno."-Placljivim glasom je rekla te se okrenula prema meni.

BAD GIRLWhere stories live. Discover now