~ 27 Dio ~

2.7K 137 6
                                    

Pojela sam svoj sendvic i otisla da ostavim tanjir.

Marco i ja jos ne pricamo od onog incidenta u skoli.Pravo da kazem ljuta sam na njega.Ali ni snjegove strane se nista ne dogadja.Mislila sam da mu je zao ali ocigledano nije.Stvarno vise ga ne poznajem.Nije vise onaj momak koji je nekada bio.

Prija bio neznam kako da kazem ali bio je poput djeteta.Mogao si snjim kako hoces i nikad mu nista nije smetalo.Zbog toga sam ga najvise i voljela.

A sada?Sada se totalno promjenio.Promjenio je nacin odjevanja.Iz sportskog tipa postao je bad.Nacin govora.Jednostavno sve se promjenilo.

Prestala sam razmisljati o njemu i krenula u sobu ali me zaustavio njegvo po malo grub glas.

Marco:S mozemo pricati!-Grub ali tihi glas.

Ja:Mislim da nemamo o cemu!-Jos uvjek okrenuta mu ledjima.

Marco:Molim te S!-Da ga neznam pomislila bih da je to njegovo ,,molim te'' stvarno.

Okrecem se na peti i gledam ga pravo u oci.U te prelijepe smedje okice.Podsjecaju na cokoladu.

Brzo se vracam u stvarnost i prilazim kaucu te sjedam na njega.

Ja:O cemu da razgovaramo?-Postavljam mu potanje i ako dobro znam o cemu je rijec.

Marco:O svemu!-Kratak odgovor.

Ja:Pa pocni posto nemam cijeli dan.-Sa velikom dozom hladnoce koje nije bila prisutna nekoliko dana mu odgovaram.

Marco:Pa ovako,,Htjeo sam se ispricati za onaj incident u skoli.Jednostavno ne volim kad me netko brani.Pogotovo zensko.To spada da sam nesposoban i da se neznam sam braniti.Osjecam veliku krivicu sto sam se nako izderao na tebe ali i pogodile su me tvoje rijeci.Nikad ne bih ni mogao pomisliti na to da te mrzim.Ti si mi sestra iako ti nisam bas pokazao na najbolji nacin.

Ja:Istina je nisi bas pokazao!-Prekinula sam ga u pola i nije mu se bas svidjelo.

Marco:Sssss,,Predbacivao sam Jamesu sto se onako ponasao prema teb i svasta ti govorio a kasnije sam i sam to radio.I ponovo kazem zao mi je zbog toga.-Tu je stao.

Dok je pricao cijelo vrijeme mi je gledao u oci.Cak se mogu zakuniti da sam mu vidjela suze.Ali to nista nece promjeniti.Necu pasti ni na njegov govor ni na suze.

Ja:To nista ne mijenja Marco.Ja ne mogu prijeci preko nekih stvari.Jamesovo ponasanje me nije toliko pogodilo kao tvoje.To sam nekako i ocekivala od njega ali od tebe nisam.-Zgrozeno ali i sa dozom ljutnje sam mu rekla ono sto je istina.

Marco:Znam sve znam.ALi ja samo trazim da mi oprostis!

Ustala sam sa kauca i jos nekoliko minuta ga gledala.

Ja:Da ti oprostim?Hmm i kakve koristi od toga da ti oprostim.Ako tebi oprostim posvadjacu se sa nekiim drugim.I nikad nista nece biti dobro jer smo mi jedna luda porodica kod koje nikad nista nije funkcijoniralo.

Marco:Nikad nismo bili slozni ali nikad nije kasno da pokusamo.Boli me to sto si i Jamesu oprostila samo meni nisi.

Ja:Razmislicu Marco.

Okrenula sam se i otisla u sobu.Ovaj razgovor mi jednostavno nije trebao.

Nije mi trebalo nista od ovoga.Od kako su ona petorica dosla i od kako su njih trojica vratila stara Sarah se vraca.Ponovno se vraca ona dobra Sarah a to nikako nije dobro.

Moram ponovno postati ona Sarah koje se svi boje.Nesmijem dozvoliti da se ponovo vrati proslost.

********

Namijestam crnu usku haljinicu koja mi prekriva samo dupe.Crne stikle sa 12 cm petom staju na plocnik.Kozna jakna odlicno me stiti od hladnoce koja je ovo vece izuzetno velika.Kosa svuzana u rep,zarki crveni karmin i oci istaknute crnom bojom cine me opasnijom i to je ono sto trebam.

BAD GIRLWhere stories live. Discover now