~ 13 Dio ~

2.9K 170 6
                                    

-Iznervirano sam otkljucala stan i usla.Nisam cekala ni minute odmah sam se uputila prema dnevnoj gdje su ostali bili.

Zayn:Hey vas dvoje dugo vas nije bilo!-Zasto bas mora uvjek gurat nos gdje mu nije mjesto.

Sarah:Sta te briga!-Ogovorila sam ljuto.

Lea:Sarah dodji samnom u kuhinju.-

-Otisle smo u kuhinu kada je ona sjela a ja sam trazila neki sok po frizideru.

Lea:Sarah sta se dogadja sa tobom i Niallom.-Tiho je upitala.

Sarah:Nista!-Rekla sam ljuto.

Lea:Sarah znam te dobro kad lazes!-Sad je i ona pomalo bila ljuta.

Sarah:Dobro,flertovao je sa Bellom i to pred mojim ocima!-Jos ljuce sam ovo rekla.

Lea:Staaa,sa Bellom i zato si ti takva!?-Bila je iznenadjena a ko i ne bi.

Sarah:Normalno da sam ovakva kad znas da mi se svidja!-Dosta drsko sam rekla jer i sama pomisao da mi se svidja.

Lea:Ohh Sarah pa ti si ljubomorna!-Rekla je to umirujucim tonom.

Sarah:Jbeno sam ljubomorna!-Malo tisim tonom sam rekla da me nebi momci culi.

Lea:Uhh Sarah to je kod tebe komplikovano i to pravo!

Sarah:Lea a gdje su Marco,James i Carlos?

Lea:Morali smo ih odvesti u bolnicu,vidjela si kakvi su!-Osjecala se zabrinutost u njenom glasu.

Sarah:Idem ja sam da se presvucem pa mozemo u bolnicu!-Samo je klimnula glavom i krenula zamnom u dnevnu.

Liam:Sarah mi bi ostali sam tobom ali moramo ici snimati pjesmu.-Nasmijao se i po prvi put sam mogla vidjeti njegov savrseni osmejh.

Sarah:Ma nema veze i onako ste puno ucinili za mene i moju bracu i hvala vam svima na tome!-Po prvi put sam se onako iskreno nasmijala.

-Nakon sto sam ih ispratila otisla sam se istusirati.Posle dugog kupanja stajala sam pred ormarom i gledala sta cu obuci.Ponovo mi dolazi ono danas.Uzivao je u njenoj blizini.Trebala sam ga ostaviti snjom pa nek rade sta hoce.Prokleta ljubomora.Zasto moram osjecati nesto prema njemu?.Zasto se morao pojaviti?Zasto je tako prokleto lijep?Moji plavi ljepotan.Nezelim priznati ali porazena sam i to od strane momka u koga sam se zaljubila.Porazena sam,porazio me svojom ljepotom.

*1 sat kasnije*

Sarah:Oprostite mozete mi reci gdje su sobe Marca,Jamesa i Carlosa Gilbert!-

TaOsoba:3 kat sobe 213,215,218-Malo mi je drsko odgovorila ali nisa imala sada vremena se prepirati sa njom.NIsam joj ni zahvallila samo sam krenula prema liftu.

Sarah:Lea sta mislis dali ce me Marco i James prepoznati.?-Nekako tuzno sam to rekla i spustila glavu.

Lea:Hey S nebrini se prepoznace te,kako ne bi prepoznali sestru!-

-Lift se zaustavio i izasle smo te se uputile prema sobama.Prvo smo otisle kod Carlosa jer nisam mogla odmah kod nekoh od njih dvojice.Malo sam se zadrzala kod Carlosa a onda sam otisla kod Jamesa.Evo sad stojim nekoliko minuta ispred vrata i nemam hrabrosti da udjem.Nekako sam je skupila i pokucala.Cekala sam ono,,idji''i onda usla.Opusteno je lezao na krevetu i gledao kroz prozor.Nije ni pogledao ko je.Sta ako i ne zeli da me vidi.Polako sam mu prisla i stavila mu ruku na rame na sto se on odmah okrenuo.Po njegovom izrazu lica i njegovom nacinu gledanja nije mu drago sto me vidi.Izgleda da je ljut.Oci su mu pocele da tamne i samo je naglo sklonuo moju ruku.Krivo mi je zbog toga.Iako mi je brat ljutim se.Znala sam da ce do ovoga doci.James i ja nikad se nismo slagali ali sam ga uvjek voljela.Oci mu postaju sve tamnije a faca na licu mu je nedifinisana.Nemogu ni za sebe da sam bolja.Ljutnja u meni pocinje ali se jos vise pogorsava i prelazi u bijes kad on progovori.

James:Sta ti hoces!-Bijesno je to rekao vise je izgledalo da rezi.

BAD GIRLحيث تعيش القصص. اكتشف الآن