Ok,s obzirom da se moje zaljenje uopste ne uzima u obzir odlucila sam da ovu pricu zavrsim ovim nastavkom.Mozda ali kazem mozda je pauziram na dug jako dug period jer vise nista nema smisla.Ja pisem a niko ne komentarise..ok znam da moja prica nije nista ali bila bi sretna kad bi u kom napisali i da je ruzna.
******
Njegov izraz lica nisam mogla definisovati,mogu samo reci da su mu oci ispale.
,,Ja m-mozda sam p-pogrijesio sto sam dosao ali zelja je bila jaca.''-Promuca te udje.
,,Vjeruj mi nisi pogrijesio.''
Zatvorim vrata udjem za njim u sobu.On skine jaknu i stavi je na stolicu te sjedne.Mislim da je nervozan i da nije bas za ovo.Nema veze icemo polako.
,,Gledaj Sarah ja pristacu na ovo ali pod jednim uvjetom.''-Tesko dise i malo me zabrine.
Sjednem na stolicu preko puta njega i pogledam ga.
,,Koji je uvjet?''
,,Morat ces svaki put imati sex samnom kad te pozovemm.''
Ok,ovo mi nije bilo u planu.Mislila sam to snjim odraditi i gotovo.Ali ako je to uvjet i nacin da ga odvucem u krevet,onda dobro.
,,Nije planirano,ali moze.''
Rukujemo se preko stola i nasmijemo jedno drugom.
,,Nije mi u planu prevariti Sophiu."
,,Gledaj to na nesto sto radis svakodnevno, ona isto moze sa nekim spavati."
,,Pa da mislim da si u pravu."
Pobjednicki se nasmijem te se nagnem preko stola i poljubim ga na blic.
,,Veceras si se bas izazovno obukla i covjece ti nosis crvenu
!"-Zadnjih par rijeci zacudjeno izgovori na sto se samo nasmijem.,,Malo promjene nikoga nije kostalo.''
Ustanem sa stolice i sexy hodom dodjem do njega te mu sjednem u krilo.Poljubim ga blic te se lagano nasmijem.
,,Trebala bi cesto nositi crvenu tako ti dobro stoji.''-Prosapce mi na uho na sto se ponovno nasmijem.
,,Znam ali i dalje stojim iza toga da je crna moja boja.''
Lagano mu pocnem otkopcavati kosulju ostavljajuci mokre poljubce po vratu.Njegove ruke su pronasle put do mog dupete ta ga lagano poceo stiskati.Protrljala sam se lagano o njegovo prijatelja koji je postajao sve veci i tvrdji.Cinilo mi se da ce probiti pantole.
,,I ovo ide na internet?''-Upitao je sa nekom dozom straha.
Prestala sam sa svim radnjama i pogledala ga u oci.
,,Ako ne zelis da ide onda nece.''
Istina da sam malo sumnjicava oko ove odluke ali postovacu to sto ne zeli da ide na internet.Ma da cu morati poslati Niallu.
,,Ali ti znas da ovaj video ide Niallu,zelim mu vratiti za sve,zelim da se osjeca jadnim.''
,,Znam to,to nikako ne mogu izbjeci.''-Nasmije se i ovaj put on mene poljubi.
Poljubac potraje i ovaj put ruke upletem u njegovu kosu.Tijela nam se potpuno sastave,atmosfera je sve napetija a ja se osjecam kao klinka koja ima prvi sex.Moram priznati nesto u vezi ovog muskarca me totalno izludjuje.
Lagano mi skine ogrtac i ostanem polugola pred njim.Glava mu pronadje put do mojih grudi te ih pocne ljubiti.U naletu zadovoljstva izvijem tijelo i tako jos vise ocesem njegovog prijatelja.On zarezi i odvoji se od mojih grudi.
YOU ARE READING
BAD GIRL
RomanceNjen zivot se promjenio u jednom danu.Ona postaje zla.Jednom rjecju BAD GIRL.Kako kaze u ljubav ne vjeruje ali dali ce se njeno misljene promjeniti dolaskom popularnog pjevaca na faks doznajte.