,,Lea,rekla sam ti,on želi još djece a ja ne znam na čemu smo."-Otpijem gutljaj kafe te nastavim.,,Tek je saznao za Alexa a već ponaša kao da smo u braku."
,,Zašto ne razgovaraš s njim?"-Upita.
,,Misliš da nisam pokušala,ali svaki put završimo u krevetu,uopšte mi ne dopusti da pričam."
,,Možda se boji,možda ne želi da pričate o bilo čemu."
,,Znam Lea,ali ne možemo ovako."-Odmahnem glavom i ispijem kafu do kraja.
,,Kako god,moram ići,u 13 imam zakazano kod doktora pa nebih da zakasnim."
,,Uredu,i meni moraš prva javiti rezultate."
Nasmijem se te je poljubim u obraz i izađem iz kafića...Sjednem u auto i krenem u pravcu bolnice.Niall me je naručio kod doktora još prije par dana.Moram priznati da je više uzbuđeniji od mene,nisam planirala ovo dijete ako ga uopšte ima,bar još neko vrijeme.
Parkiram se ispred bolnice te izađem iz auta.Kad uđem u bolnicu odem do recepcije i pozdravim jako mladu sestru.
,,Možete mi reći gdje ordinacija doktora Lucasa.?"
,,Naravno,3 sprat broj 256"
Nasmiješim joj se i krenem prema liftu.Pritisnem broj 3 i za par minita nadjem se na trećem spratu.Hodnik je pun pacijenata i čekaju da dođu na red.
Pronađem ordinaciju doktora Lucasa koji je ujedno i Niallov prijatelj te pokucam.
,,Naprijed."
Otvorim vrata te uđem.Za stolom u doktorskom odijelu sjedi momak rekla bih od nekih 26-26 godina i nešto zapisuje.
,,Dobra dan."-Progovorim.
On podigne glavu i pogleda me.
,,Oh zdravo,ti si sigurno Sarah?"
,,Da."
,,Niall mi je rekao da ćeš doći,idemo odamh da vidimo o čemu je riječ."
Pođem za njim u manju prostoriju te mi kaže da legnem na krevet i podignem majicu.
Razmaže mi neki gel po stomaku te nekom spravom šta ja znam počne pregledati..Posle par minuta završi te mi dadne maramicu da se obrišem.
,,Sredi se pa dođi da pričamo."
Uradim kako mi je rekao te posle njega izađem i sjednem na stolicu.
,,Ti si jednom rodila?"-Upita.
,,Jesam,imam sina od 4 godine."
,,Pa onda ti čestitam,tvoj sin će uskoro dobiti brata ili sestru."
Ipak sam trudna.Ostvarila se Niallova želja.Par minuta ne progovorim ništa a onda se onako na silu nasmijem.
,,To je uredu,ako je to sve ja bih išla"
,,Naravno,i znaš od sad moraš dolaziti na preglede."
Klimnem glavom i izađem iz kancelarije..Znači još jedno dijete..Ponovno mučenje i prolaženje kroz sve ono što sam već prošla..
Izađem iz bolnice i sjednem u auto..Moram otići na gorblje,nisam bila 4godine,a prije toga moram javiti Lei novosti...
********
,,Zdravo mama,zdravo tata."
-Sjednem na spomenik i upalim svijeće.
,,Tu sam opet nakon 4godine a možda i više.Nisam imala prilike da vam kažem da ste postali baka i djed jednog petogodišnjeg dječaka,a za devet mjeseci još jedno dijete..Znate ima nešto što niko ne zna za to,čak niko od moje braće..Prije 4godine kada sam rodila Alexa,zapravo sam rodila blizance."
Zaplačem na to..Kad se sjetim onih minuta kad su mi rekli..
,,Tada su mi rekli da je jedna beba mrtva,nisu mi je htjeli pokazati..Od tada sam provela četiri godine mučenja sa Alexom,ali ne žalim sada.Najbolji je dječak na svijetu,a sada će dobiti brata ili sestru..."
Izdahnem i obrišem suze.Trebala bih poći kući,Niall će se zabrinuti.
Ustanem sa spomenika i poljubim sliku roditelja i krenem ka izlazu...
****
Ulazim u kuću te Alex istrčava iz dnevne sobe i trči mi u zagrljaj.
,,Fajija si mi."
,,Pa tu sam,ljubavi."-Poljubim ga i krenem s njim u dnevnu sobu.
Niall sjedi na kauču i gleda Tv dok Marco sjedi na fotelji..Kad se on vratio?
,,Marco."-Priđem mu i poljubim ga,,Kad si se vratio?"
,,Došao sam prije nekih 3 sata,a gdje si ti bila?"
,,Bila sam kod doktora."
Niall me pogleda i jedva čeka da nešto izgovorim.
,,Kod doktora,zašto?"-Naravno uvjek Marcov zabrinuti ton..
,,Išla sam na pregled i eto nosim neke vjesti."
,,Jel uspjelo?"-Niall upita..
,,Da Niall uspjelo je,trudna sam."
Hey ljudi,još jedan nastavk..vauu..Nisam očekivaala to kao ni vi..
Znam da je kratko ali već sam rekla..
Žao mi je što vam ne mogu odgovoriti na komentare ali imam problema sa wootpadom na teleefonu a kompu uopšte neće tako da..
Drago mi je što komentarišete..
Naravno posvete svima koju su uz mene i moju priču..Uskoro je nova pa se nadam da će te i nju čitati kao i ovu..
Sorry na greškama..
YOU ARE READING
BAD GIRL
RomanceNjen zivot se promjenio u jednom danu.Ona postaje zla.Jednom rjecju BAD GIRL.Kako kaze u ljubav ne vjeruje ali dali ce se njeno misljene promjeniti dolaskom popularnog pjevaca na faks doznajte.