xxx:Sarah!
-Okrenula sam se i vidjela Zayna.Polako mi se priblizavao ali po njegovom izrazu lica situacija i nije bas najbolja.
Zayn:Ovaj....mozda ne bi trebala uci.Znas nije bas najbolje vrijeme!
-Kako god meni se i onako nije ulazilo isla sam samo radi Zayna.
Ja:Kako god.Onda me odvezes do stana?-Onako umorna sva sam ga pitala na sto je samo klimnuo glavom i dao znak rukom da ga slijedim.
Sjeli smo u njegov crni Audi i krenuli prema stanu.Cijelim putem vladala je tisina.Ubrzo smo stigli i ja sam izasla uz jedno ,,Cao''.Brzo sam usla u zgradu i usla u lift.Ovo putovanje liftom do sestog sprata bilo je duze nego inace.Lift se zaustavio i izasla i produzila do vrata.Ulazim u stan u nadi da ce neko biti u njemu ali nema nikoga.Skidam jaknu bacam je negdje kraj vjesalice i odlazim u kuhinju.Jedino sto mi sad treba je alkohol.Alkohol je moj najbolji prijatelj kad sam tuzna i usmaljena.Uzimam bocu nekog viskija i odlazim do dnevnog i izvaljujem se na kauc.Neznam zasto mi je sve ovo trebalo.Zasto sam se trudila uopste da ih spasem kad me sva trojica mrze.Neznam zasto se promjenila zbog njih,zasto sam ovakva.Uzimam gutljaj i nastavljam gledat pravo ispred sebe.Pokusavam zamislit kakav bi bio moj zivot da se sve ovo nije dogodilo.Da mi roditelji nisu mrtvi,da sam ostala ona mala slatka djevojcica sa kojom su se svi izjebavali.Ali eto sve je drugacije,zivim drugacijim zivotom.Ispijam zadnje kapi viskija i bacam flasu negdje u stranu i samo cujem lomljenje stakla.Ustajem lijeno sa kauca i odlazim po drugu flasu,ali dozivljavam SOK!!!!!!!!Nema vise ni jedne ono je bila zadnja.
-Ohhhh Bozee.Krecem u ptragu za nekim picem ali kad prevrnem cijeli stan shvatim da nema ni jebene votke.Odnekud cujem da telefon zvoni ali jebeno neznam gdje.A neznam ni u kojoj se prostoriji nalazaim.Mislim da je Carlosova soba.Izlazim iz nje i odlazim u dnevni gdje momentalno uzimam telefon u ruke i vidim nekoliko propustenih poziva od Niall,Leje,Zayna i Carlosa.Odlucila sam da se javim na Niallov jer ostale trenutacno ne zelim cuti.Krecem da pritisnem zelenu slusalicu kad me prekida zvono na vratima.Ko bi mogao biti u ovo doba?
Otvaram vrata i vidim meni dobro poznatu figuru.Glavom i bradom Niall Horan.Gleda me zabrinuto a onda me povlaci u snazan zagrljaj.Ispocetka sam bila zbunjena ali sam kasnije uzvratila.Odmakla sam se od njega i gledala ga u cudu nekkoliko minuta a onda je on odlucio progovoriti.
Niall:Sarah tako mi je drago sto te vidim.Znas koliko sam se bio prepao kad si samo onako otisla i kad je Zayn rekao da te nije nasao.
-Izgovara sve u jednom dahu i jos jednom me privlaci u zagrljaj.Neznam zasto sam uzvratila ali taj njegov zagrljaj je bio tako topao i pun njeznosti.Koliko ovaj momak moze biti tako dobar.Nikad ni prema kome nisam osjecala ovako nesto.Polako se odvajamo jedno od drugog i krecem u dnevnu a on zamnom.Cijelo vrijeme koliko sam mogla primjetiti imao je onaj njegoc predivan somjehi ali je taj isti somjeh spao kad je vidjeo u kakvom je stanju dnevna soba.
Niall:Umm....Sarah jesi sigurna da ovdje nije pala atomska bombba??-Pokusava ostati ozbiljan ali ga izdaje smijeh koji je totalno zarazan.
-Cak sam i ja se pukla smijat.Ovo je prvi put da sam se iskreno nasmijala na neku salu.
Ja:Ma ne nego sam trazila neko pice!-Pokusavam sklopiti recenicu i bacam se na kauc.
Ja:Sjedi zasto stojis?
-Sjeda preko u fotelju jos uvjek gledajuci u nered koji sam napravila.
Niall:I...ko ce ovo pospremiti?
Ja:Haahahha Lea ili neko od one trojjice!
-Sama pomisao na njih trojicu me navodi na razmisljanje.Ili na plakanje ali nikad ni zbog nisam plakala u ove dvije godine.
YOU ARE READING
BAD GIRL
RomanceNjen zivot se promjenio u jednom danu.Ona postaje zla.Jednom rjecju BAD GIRL.Kako kaze u ljubav ne vjeruje ali dali ce se njeno misljene promjeniti dolaskom popularnog pjevaca na faks doznajte.