69 Dio

3.2K 161 91
                                    

Ulazim u  kuću i odlazim u dnevnu..Niall sjedi na kauču sa blizancima i hrani ih..

,,Šta im to daješ?"-Upitam i sjednem na fotelju.

,,Nekakvu kašicu,našao sam je u frižideru."-Odgovori i nastavi ih hraniti..

,,Gdje su trojke?"-Ponovno upitam jer vrlo tiho,a to nije dobro.Uostalom navikla sam buku i vrištanje.Pogotovo Liliane kad nešto nije po njenom.

,,Ne znam,valjda se u sobi igraju."-Opušteno odgovori.

,,Kako ne znaš Niall,to što su malo stariji ne znači da ih se ne treba paziti."-Povisim ton na njega  i ustanem sa fotelje.

U tom trenutku začuje se plač i James istrči iz sobe mlatarajući rukama.

,,Mama,mama!"-Kaže kroz plač i zagrlime oko nogu.

,,James šta je bilo?"-Čučnem i uhvatim ga rukama za lice.

,,Igrali smo se,i ja sam slučajno gurnuo Williama i on je upao i udario glavom od ćošak komode."-Govori plačući i gleda me u oči.

Momentalno ustajem i odlazim u sobu.William  sjedi na krevetu i plače dok mu Lilian svojim malim ručicama i maramicom briše krv.

,,Jebote."-Sve što uspijem reći.

Dođem do njega i kleknem na koljenja.

,,Boli li te puno?"-Upitam i uzmem novu maramicu kako bi zaustavila krv.

,,Da."-Progovori kroz plač.

Bože,zašto ovoliko problema.Odem na pola sata i nastane kaos.

,,Sine jesi dobro?"-Niall se nađe pored nas  i prijeđe rukom kroz njegovu kosu.

,,Daj makni se."-Procijedim kroz zube.

,,Šta si to napravio ti čudovište malo."-Niall se obrati Jamesu uzimajući ga grubo za ruku,na što James još više zaplače.

,,Niall,pusti ga,boli ga."-Procijedim...

,,William je mogao ostati na mjestu mrtav."

,,Da si ti malo bolje pazio ovo se ne bi ni dogodilo."-Ljuto kažem i pogledam ga.

Ljuto izdahne i izađe iz sobe.Vratim pogleda na Williama i vidim da je rana još gora.

,,Klinci idite obući jakne idemo u bolnicu,William ti ideš samnom da te obučem."

James i Liliana izađu iz sobe a ja povedem Williama za ruku..Obučem mu jaknu i teneisice te sačekam da se James i Liliana obuku.

,,Niall molim te pripazi da se bilancima nešto ne dogodi dok se ne vratim,vodim Chrisa u bolnicu."-Viknem u nadi da me je čuo.

*****

,,Nije ništa strašno,samo malo dublja ogrebotina,mažite kremu posle svakog previjanja i brzo će zarasti."-Doktorica kaže i pogleda u Williama.

,,Uredu,hvalla vam."

Napustimo rodinaciju i uputimo se ka izlazu.

,,Pošto ste bili dobri vodim vas negdje na čokoladnu tortu."-

,,Jupiii.."-Sve troje viknu..

,,Hajde,upadajte u auto."

Sjedem u auto te ga upalim.Pogledam ih preko retrovizora i vidim ih kako se nešto igraju.

,,Prvo idemo po Alexa u školu a onda svi zajedno na tortu."

Oni klimnu glavom i nastave se igrati.

Ko bi rekao da će sve ovako ispasti.Da ću imati šestoro djece,mislim da je ovo previše..Po Niallovoj priči shvatila sam da bi on htjeo još ali i ovo je previše.

,,Mama,je li istina da tata voli više sada Eda i Chrisa od nas?"-Liliana upita.

,,Naravno da ne,voli vas sve isto ,otkud ti to sad dušo?"-Zbunjeno je upitam.

Jest da se Niall u zadnje vrijeme više posvetio blizancima,ali to ne ynači da ih ne voli.

,,Dok se oni nisu rodili stalno se igrao sa nama,a sada nam jedva i laku noc kaže."

Dobro to je istina..

,,Dušo,oni su mali pa zato,ali vjeruj sve vas isto voli.."


5 godina kasnije......

,,Edwarde stani,ne trči."-Idem za Edom po kući samo kako bi mu obukla vražju majicu.

Taj mali je pravi vrag.Od kako je Niall na turneji oni su se totalno podivljali.Ed i Chris su odrasli kao i Liliana,James i William i stalno prave probleme.Alex već ima 10 godina tako da sa njim i nemam problema.

,,Mama gladan sam."-Chris viče iz kuhinje na što ja samo preokrenem očima.

Dogovorili smo se da će svako od nas jednom u sedmici čuvati djecu,sad je red na mene.Pored moje djece tu je Lein Marco,Liamovi blizanci Lucas i Sandra,te Louisov sin Freddie..Znači ovo je naporno,ne mogu izaći na kraj sa svima njima.

Siđem u kuhinju i postavim već pripremljen ručak.

,,Djeco,jelo je na stolu."-Viknem i onda vidim kako jedno po jedno  ulaye u kuhinju i sjedaju na stolice.

,,Možete sami?"-Upitam i oni klimnu glavama.

Izađem iz kuhinje te odem u dnevnu.Napravili su kao od nje.Pokupim igračke te malo sredim...Sjednem na kauč te upalim TV.Nadam se da ima nešto zanimljivo...

,,Da li je tajna srećnog braka ipak samo maska?....

Pjevač Niall Horan uhvađen u zagrljaju druge žene..Da li je to prijateljski zagrljaj ili nešto više,donosimo u vijestima."

Izdahnem par puta kako bi se smirila.Nije ovo napravio,nebi to nikadaa..Dohvatim telefon i povežem se na intenet.Sve stranice su pune Niallovih slika i neke ženske..Uđem u jednu i krenem da čitam.

,,Nakon pet godina braka pjevač odlučio da u svoj život uvede malo provoda..Ali izgleda da ga je taj provod daleko odveo..Uhvaćeni su kako odlaze zajedno u restorano a par sati kasnije zajedno ga napuštaju i odlaze u hotel,gdje provode ostatk večeri....Da li je ovo nešto više ili je lažno ne znamo,ali smo sigurno da se Niallovoj suprugi Sarah ovo neće sivjdeti.."


Stišnem šake samo kako bi se smirila,pritom bacajući telefon od zid.Gad prokleti......


Hey people....Nastavak je tu nakon dugo vremena..U prošlom sam vam rekla razloga zašto nije bilo nastavka..Izvinite još jednom..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 06, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BAD GIRLWhere stories live. Discover now