~32 Dio~

2.5K 131 7
                                    

Kad sam rekla da cu ga ubiti to sam stvarno mislila.Bijesno sam izasla iz WC i krenula trazit onog gada.

Jedini problem bio je to sto cu ga tesko naci u ovoj guzvi ali kako ja kazem nema ono sto ja ne mogu rijesiti.Dosla sam do sanka i popela sa na njega.Konobar me cijelo vrijeme cudno gledao a neke budale sto su bile to mislile da cu izvodit striptiz.Pa da sam mozda pijana i da nemam drgog posla sigurno bi ovako nista.

Nakon sto sam presla cijeli sank kako bih ga nasla uocila sam ga u zavucenijem dijelu cluba sa nekom kurvom.Skocila sam sa sanka i pocela se gurat kroz onu guzvu.Znala sam ja da su svi  muskarci isti i da ne trebam vjerovati svakome.Al eto ja budala vjerovala,ja koja sam rekla da vise ni jednom  muskarcu necu vjerovat.

Gurnula sam i zadnju osobu koja mi je bila na putu i nasla se na mjestu na kome cu ubiti onog gada.Gadilo mi se gledati ih.Htjela sam ih obadvoje ubiti ali sam ipak ostala pri tome da ubijem Chrisa.

Dosla sam do njih i razdvojila ih.Bili su u cudu.Sigurno  me nisu ocekivali.Onu kurvu sam gurnula tako da je udarila glavom od zid.A ovaj kreten nek moli boga da ostane ziiv.

Povukla sam za kosulju tako da smo sad bili iste visine ali nedugo zatim sam ga svom snagom gurnula od zid.Momentalno se savijo i poceo uzdisatii.Sigurno sam mu izbila zrak ali nije me briga.Ponovno sam ga podigla i ovaj put uhvatila za vrat i pocela gusiti.Svasta je pokusavao ali nisam popustala tek kad vidim da ce umrijet onda cu ga pustit.

Toliko sam bila ne ljuta nego bijesna da sam i sve one sto su se okupili oko nas htjela pobit.Popustila sam stisak oko vrata sto je on iskoristio te  poceo disati i masirati vrat.

Ja:Znas nije ti to trebalo.Mogao si znati da cu kad tad saznati.A kad ja nesto saznam i ako je vezano za mene onda bude problema.

Pofigao je glavu i pogledao me.U ocima mu sam mogla vidjeti tugu i kajanje ali necu pasti na to.

Ja:Mnogi su pokusali samnom ali ni jedan nije uspio.Bivsi momak je zavrsio u bolnici.A pitaj Zayna,Harrya i Louisa sta sam njima napravila.

Sve sam ovo govorila stolikom ljutnjom i gadjenjem.Ovo ce ga nauciti da se samnom ne moze igrati.

Dosla sam ponovno do njega i ovaj putg svom snagom udarila ustomak.Previjao se od bolova zadanih sada a i ranije.Nisam  prestajala.Taman ga ubila nisam prestajala.

Ja:Sad razmisljam bilo mi je lijepo stobom, i dobar si u krevetu to moram priznat.Ako sagleam stvari od kako smo se vratili u London i nije bas bilo za pohvalit se.Razmisljam sta da ti jos napravim.Da te bijem ili da te ostavim.-Udarila sam ga jos jednom i odmakela se.

Ja:Ti odluci ili ne pitace  mo ove iza sta oni misle.??-

Okrenula sam se prema masi koja se skupila ali nisam nista rekla samo sam ih gledala.Bili su i ostali tu skojima sam dosla i za bozije cudo nisu nista rekli.

Taman kad sam se okrenula da jos jednom udarim Chrisa neko me uhvatio za ruku.Naravno bio je to Carlos.

Carlos:Hajde S idemo dovoljno si napravila.Marco i James ce se za dalje pobrinut.-

Ja:Vi ostanite ja idem a vi se vratite kako znate!-Ljuto sam odgovorila i prosla kraj njega.

Nisam se vise ni trudila okrenut se za Chrisom.On i ja smo gotova prica..

Posle zagusljivog cluba docekale su ma hldne Londonske ulice.Stresla sam se od hladnoce i pozurila prema kolima..Cim sam sjela odmh sam ga upila i ukljucila grijanje.Toliko je zima da bi covjek pomislio da je zimsko doba a ne proljece.

Prije nego sto sam krenula u nepoznato odlucila sam nazvati Nialla.Utipkala sam njegov broj koji znam napamet i cekala da se javi.Posle par minuta javio se.

BAD GIRLWhere stories live. Discover now