Sarah:Kako sta cu ovdje pa dosla sam da te vidim.-Malo iznenadjeno sam to rekla.
James:Nisi htjela da nas vidis u ove dvije godine zasto bih i sad me htjela da vidis!-Toliko bijesa i mrznje se moglo osjetiti u njegovom glasu da sam se malo i prepala.
Sarah:Ali kako da vas vidim kada sam mislila da ste mrtvi?-U mom glasu je bila ljutnja ali ne kaao u njegovom.
James:Da,da mislila si da smo mrtvi a samo da znas ti si kriva za to!
-Vise ne shvacam o cemu prica.Zasto mene krivi za smrt?
Sarah:Kako sam ja kriva za smrt nasih roditelja?-
James:Da nije bilo one tvoje ljubomorne kucke koju ti nazivas prijateljicom oni bi sad bili zivi a mi ne bi lezali u bolnici!-Stolikom ljutnjom i toliko glasno je rekao da ga je cijela bolnica cula.
-Zanijemila sam.Vise nisam znala sta da radim.Gledala sam nepomicno u njega dok je on opusteno lezo i odmjeravao me od glave do pete.Mislila sam da ce reci nisi se ni malo promjenila ovo ono ali nista.Odjenom sam osjetila necije ruke oko sebe a kada sam se okrenla vidjela sam Leu i Carlosa iza mene.
Carlos:Sta se ovdje dogadja i kakva je ovo galama?-Zasto su svi ljuti.Carlos nije bio takav.
James:Tvoja draga sekica jos uvjek ne moze da shvati da je kriva za ,,nasu''smrt.
Carlos:Jamse o cemu ti pricas?-Nama je u genima izgleda da smo svi uvjek ljuti i da mjenjamo raspolozenje savik po minute.
James:Dobro ti znas o cemu pricam i nemoj je tu sad nesto braniti!-Opet bijes sa njegove strane.Vise me nije ni cudilo njegovo ponasanje.
Carlos:James brate bilo kako bilo pa ona nam je zaboga sestra.-
Sarah:Pusti Carlos ja ne trebam brata koji ce me cijeli zivot krivit za smrt nasih roditelja!-Malo ljuto ali i na ivici suza sam to rekla.
James:Potvrdio sam svoje sumnje sada koje sam imao o tebi!
Lea:Kakve sumnje James?-Lea se pravo zabrinula.
James:Pa te da je BAD GIRL jer prava je bad girl.Ona nema osjecaja nizasta,ne kaje se za ono sto rekne pa cak ako nekoga povrijedi.Postala si gora od mene vise ti ni u ocima se ne moze prepoznati kaka si.Boje ti se mijenjaju iz sekunde u sekundu i znas nije lijepo biti sa tobom u istoj prostoriji.I samo cu ti jos ovo reci prava si kurva s momcima si samo za jednu noc a onda ih otpilis.Tipicno za vas kucke.-Sa puno mrznje i bijesna rekao je to sve u jednom dahu.
-Istina pogodilo me sve to ali ne zvala sa ja Sarah Gilbert ako ostanemo na ovome.Meni ne treba ovakav brat koji svoju sestru naziva kurvom.Odvraticu mu istom mjerom i ne cu mariti za posljedice.On jos nije upoznao pravu Sarah Gilbert ali ima vremena upoznace.
Sarah:Kurva lijep naziv,samo da znas sve ovo sam naslijedila od tebe.Bolje receno nastavila sam raditi ono sto si ti radio.Samo se ja ne drogiram i ne dila drogu.-Uzvratila sam mu ali ne kajem se sto sam to rekla.
-Posle svega od njega sam samo dobila jednu jaku samarcinu.Nisam nista drugo od njega ni ocekivala.Reci cu ono za sto znam da mu nece biti zao.Jer isti smo nemamo osjecaja.Tako da ce mu biti svedno kad mu reknem da nemam brata po imenu James.Pogledaala sam ocima punim bijesa prema njemu koji je stojao kao ukipljen.
Sarah:Znas ovo od tebe nisam ocekivala,ali nema veze nista me ne moze slomiti!-Pobjednicki sam se nasmijala.Na sto su njih troje gledali ali nisu nista rekli sem Jamesa.
.James:Sarah oprosti nisam te htejo osamariti!-To nije rekao zato sto mu je zao samo nako je rekao.
Sarah:Samo cu jedno reci ja nemam vise brata po imenu James Gilbert.-Viknula sam na njega.
-NIsam nista vise rekla okrenula sam i izasla zalupivsi jako vratima.
Hvala svima koji citaju nastavak opet sutra.
Sorry na greskama
YOU ARE READING
BAD GIRL
RomanceNjen zivot se promjenio u jednom danu.Ona postaje zla.Jednom rjecju BAD GIRL.Kako kaze u ljubav ne vjeruje ali dali ce se njeno misljene promjeniti dolaskom popularnog pjevaca na faks doznajte.