60 Dio

1.1K 86 8
                                    


*9 mjeseci kasnije.*

,,Ako sam rekla da mi spakuješ torbu sa stvarima onda tako i uradi,valjda ja znam kad mi treba."-Iznervirano dreknem na njega i vidim njegov tužni pogled.

U poslednje vrijeme previše galamim na njega.

,,Ok,ok ti znaš"-Tiho promrmlja..

Već sam u devetom  mjesecu i kako se bliži dan sve sam nervoznija.Saznali smo da nosim blizamce i vjerujte Niall je skakao od sreće da su došli drugi doktori da vide šta je...Pa mogu reći da mi je sad drago šro ću roditi..

,,Gotovo je."-Niall promrmlja i krene da izađe iz  sobe.

,,Niall,možeš mi pomoći da ustanem.?"

Dođe do mene te mi pomogne.Mislim da je ljut,jer sam baš bila kučka prema njemu poslednjih dana.

,,Niall,nemoj da se ljutiš na mene,hormoni mi divljaju i jednostavno ne mogu da ne galamim."

,,Razumijem ljubavi."

Dap,pa ljut je..Pustiću ga da se izduva.

Siđemo niz stepenice te me ostavi u dnevnoj te izađe..Uf,uzmem daljinski u ruke i počnem šalatati programe.

,,Alex dušo možeš li mami donijeti čašu vode?"

,,Stiže."-Vikne vjerovatno negdje iz sobe..

Kad je čuo da će dobiti brata ili sestru bio je presrećan,mada je imao puno pitanja kako je nastala beba.Naravno Niall je počeo od toga da bebe donose rode našto sam ja naravno popizdila i rekla da bebe nastaju posle sexa...Niall zbog toga nije pričao samnom pune dvije nedjelje..

,,Izvoli mama."-Pruži mi čašu sa vodom i ponovno otrči u sobu.

*******

,,Kako je buduća mama?"-James upita s vrata i uđe.

,,Umorno,jako umorno."

,,Pa mislim da znam,Irina je isto prolazila kroz to."

Uhvati me ispod ruke i polako dođemo do dnevne.

,,S Alexom je bilo lakše ,a sada imam osjećaj da mi je stomak pun kamenja."

On se nasmije i sjedne preko puta mene na fotelju..

,,Zašto nisi poveo Igora?"

,,Otišao je sa Irenom kod njenih."-Makne pogled sa mojih očuiju i nervozno se počeše.

Stvarno me nervira,ovo je ne znam već kooji put da je Irena otišla kod svojih na neko vrijeme.

,,Opet ste se posvađali,stvarno James doklem više tako.Ako vam ne ide rastanite se."Ljuto kažem.

,,Ko da je to tako lako,misliš da se nebi rasto,ali ne mogu zbog Igora."

,,Dijete ovako više pati,on je još mala biće mu možda teško ali lakše bi to podnio nego za par godina kad uđe u pubertet kad mu budete potrebni obadvoje."

,,Ma da,a tvoj ljubavni život je savršen,imate dijete uskoro će te imati još a kao mačka i pas ste."

,,Ti se u moj ljubavni život ne miješaj."

On samo izdahne i odustane od raspravljanja samnom.Shvatio je da to ne vodi nikuda.

,,Hoćeš li biti dobar brat i donijeti mi čašu vode i nešto da jedem.?"

Lijeno ustane i ode u kuhinju..

Stomak me od jutros boli,pomijeraju se stalno..Ruku stavim na stomak i pomalo kružim nebi li ublažila boll.

,,Evo,nadam se da ti je dovoljno."-

Stavi poslužavnik pored mene i krene da sjedne ali se zaustavi.

,,Jesi dobro?"

,,Stomak me boli i to nenormalno."

,,Hoćeš da idemo u bolnicu?"

Odmahnem glavom,,Proći će već."

Uzmem čašu i krenem da je prinesem ustima ali jaka bol me presiječe te isputim čašu i razbije se.

,,Sarah.!"-James vikne i ustane te čučne ispred mene.

,,Boli.."-Uhvatim se za stomak i osjetim suze..

,,Pobogu pa ti rađaš."-Vikne i samim tim me prestraši.

Pogledam dole i vidim vodu oko sebe.Ma krasno sad kad nema Nialla.

,,Zovi Leu da dođe i vozi me u bolnicu,torba je u sobi."

Klimne glavom i brzo otrči uz stepenice..Vrati se posle nekoliko minuta sa torbom te mi pomogne da ustanem.

,,Lea će doči a Nialla nisam dobio."

,,Ma krasno."

Dođemo nekako do vrata te me na sekundu pusti te otvori vrata i pomogne mi da izeđem..

Bože samo mi pomozi..

*****

,,James zaustavi auto ka te ko boga molim."

Sjedim na zadnjem sjedištu i previjam se od bolova.Sva sam mokra i ne mogu više da izdržim.

,,Sarah blizu smo bolnice izdrži još malo."

,,Zaustavi autoo."-Proderem se.

Zaustavi auto te izađe i dođe do mene...

,,Rodiću u autu James."

,,Ne,ne kako će mo to.?"-

Jako je preplašen.

,,James radi se o dva života,moj sad nije bita i sad ništa drugo nije bitno."

On klimne glavom i nekoliko puta izdahne..

,,Ima da im daša moja imena."



Znam kučka sam....ali nastavak za redom mislim stvano

ništa čitajte...

Sorry na greškama..



BAD GIRLWhere stories live. Discover now