53 Dio

1.4K 83 8
                                    

Prvo jutro u svojoj sobi i nije proslo bas najbolje.Probudile su me jebene zrake sunca a i nekakvo lupanje...Pogledam u Alexovu stranu i provjerim dali jos spava.Sklonim prekrivac sa sebe te ustanem sa kreveta.Protegnem se koliko god mognem i lijeno odsetam do kupatila.

Stanem ispred umivaonika te uzmem cetkicu i kaladont.Par puta zijevnem a onda pocnem prati zube.Zavrsim sa svime te izadjem iz kupatila te iz kofera uzmem odjecu ,obucem se i izadjem iz sobe.

Direktno udjem u kuhinju i zateknem Marca kako pravi dorucaka a Thea sjedi na svojoj stolici i jede.

,,Teta Sarah.''-Thea ushiceno vikne i rasiri ruke prema meni te onu zdjelicu sa hranom izvrne na pod.

Zagrlim je te poljubim u obraz.

,,Ko je to ustao ranije?''-Marco prokomentarise te se okrene prema meni i nasmije se.

,,Pruobudila me je nekakva buka.''-Kazem te pokum zdjelicu sa poda i stavim je na kuhinju.

,,Oh izvini,imao sam malih problema sa sudjem.''

Nasmijem se na njegovu izjavu te sjednem na stolicu.

,,Carlos dolazi za cetiri dana,mislio sam da napravimo kao neko slavlje i da pozovemo momke iz 1D,misli Lea je sa Harryem i ne bi bilo u redu da samo njega pozovemo.''-

,,Znam,ali ne znam kako ce to sve proci,Alex je sada tu i bice mnogo pitanja..''

,,Znam ali rijesicemo to nekako.''

Marco postavi dorucak na sto te sjedne i pocne jesti.

,,Mama,mama''-Zacujem Alexa kako vice te ustanem sa stolice i odem u sobu.

Zateknem ga kako sjedi na krevetu savu uplakan..

,,Alex duso,sta je bilo?''-Sjednem pored njega i stavim ga sebi u krilo.

,,Sanjao sam..''-Smrcne par puta,,Sanjao sam da me je neki ciko odveo sa sobom..''

,,To je samo san.''-Reknem te ga zagrlim..

,,Gladan sam.''-Promrmlja i ja se nasmijem...

,,Uredu,idemo te presvuci pa ides jesti.''

,,Vojim te mama.''

,,Volim i ja tebe malisa.''-Poljubim ga u celu i malo poskakljivim..

Ne znam sta bi da mu se nesto dogodi..

******

,,Marco mozes li pricuvati Alexa,idem do grada?''-Upitam ga kad udjem u dnevnu..

,,Naravno,kljucevi od auta su ti u hodniku na komodi.''

,,Ti koristis moj auto?''-Upitam ga i osmjehnem se

,,Pa da,ne smeta ti?''

,,Naravno da ne,hahha''

Pozdravim ih sve te izadjem iz stana uzimajuci usput kljuceve.Zanemarila sam lift te trceci spustila se niz stepenice u prizemlje.

Kad izadjem iz zgrade ugledam svoj bivsi auto na parkingu...
Krenem prema njemu laganim korakom, nisam se htjela nigdje zuriti, cijeli dan je predamnom...

Pritisnem dugme na kljucevima i cujem onaj dobro poznati zvuk otkljucavanja.Otvorim vrata te udjem osjecajuci kozu pod na svom tijelu.Zatvorim vrata i ubacim kljuc.Okrenem ga te se zacuje zvuk motora.Oo kako mi je nedostajao ovaj auto.
Lagano pritisnem gas i izadjem na put..Jako volim ovaj auto i bila bi luda kad bi vozila na samo 80km/h..Kad dodjem na auto-put dodam gas na 120.Adrenalin prostruji mojim tijelim i ponovno se osjecam kao ona stara Sarah..

BAD GIRLWhere stories live. Discover now