Niall P.O.V.mp
,,Kad je sahrana''-Tiho sam upitao.
,,Sutra je u 13h''-Carlos je odgovorio.
Klimnuo sam glavom te ustao sa stolice i krenuo prema izlazu iz bolnice.Novinari su me okupirali i postavljali mi pitanja ali ja jedostavno nisam imao snage da ista kazem.Otvorio sam vrata od auta te usao.Ispustio sam bolan izdah te upalio auto i izasao na put.
Jos uvjek ne mogu da vjerujem.Posle tolikih borbi i nadanja da ce se oporaviti ona se jednostavno predala.Zasto se jednostavno nije borila?Zasto je sve moralo ovako zavrsiti.?Zar joj ni malo nijje bilo zao osoba koje su voljele?
,,Ti si je kao voljeo?''-Javlja mi se glasic.
Da,volio sam je.Nitko nezna kakve sam osjecaje imao prema njoj i koliko su jaki bili.Volio sam je vise od svih.Bila je moje sve,samo sam to kasno saznao.
Parkirao sam auto ispred jednog kafica te izasao.Usao sam u kafic te sjeo za sank.Odgovaralo mi je to to sto nije bio toliko poznat jer nisam zelio da me napanu poludjele directionerke.
Konobarica je dosla do mene te me pogledala.
,,Izvolite''-Mrzovoljno mi se obratila.
,,Jedan Jack D' ''-Odgovorio sam i rukama se naaslonuo na sank.
Stavila je casu ispred mene te sam odmah ispio.Dao sam joj znak i natocila je jos jedno.
,,Dragi slusatelji,prekidamo glazbeni program zbog izvanrednih vijesti''
Ona konobarica je pojacala radio i nastavila sa brisanjem casa.
,,Sarah Gilbert djevojka koja je imala saobracajnu nesrecu na autoputu London prosli mjesec preminula je juce u poslepodnevnim casovima.Sarah je mjesec dana provela na aparatim i borila se za zivot.Njena smrt potresla je cijeli London.Njenoj braci zelimo iskreno saucesce i snaguu za dalji zivot''
Tu vise nisam moga izdrzati.Pukao sam.Ispustio sam jecaj.Zasto S,zasto?
,,Jeste li dobro?''-Konobarica me upitala..
,,Bila mi je djevojka''-Rekao sam placuci.
,,Sarah djevojka koja je preminula?''-Upitala je sa nekom teskocom..
Klimnuo sam glavom i nastavio plakati.
,,Bila je dobra djevojka,poznavala sam je''-Kad je rekla da ju je poznavala odmah sam ispravio glavu i pogledao je..
,,Poznavali ste ju?''
,,Ne dugo ali dovoljno da shvatim da je dobra djevojka i da je mnogo propatila u zivotu''-Rekla je te izdahnula.
,,Znam,samo sam ja bio glup i budala i sve sam upropastio''-Tuzno sam rekao i ispijo Jack D'.
,,Ti si onaj momak koji ju je ostavio kad je izgubila dijete?''-Ljuto je upitala.
Zinuo sam od iznenadjenja.Kako ona to zna?
,,Nazalost''-Odgovorio sam..
,,Takve muskarce poput tebe treba strijeljati''-Drsko odgovori te ode.
Znam znam.Ja sam kriv za sve.Da nije bilo mene i mojih gluposti nista od ovoga se nebi dogodilo.Ja i ona bi sad bili zajedno,ja se nebi zenio a najgore ona nebi bila mrtva..
Zasto mi se sve ovo dogadja?
*********
,,Niall hoces jesti?''-Harry je viknuo iz kuhinje.
,,Ne''-Odvratio sam i nastavio gledati film.
,,Nemozes tako,dodji ovamo''-Liam se zaderao..
Ustao sam sa kauca i otisao u kuhinju.Sjeo sam na stolicu i gledao u prazno..
YOU ARE READING
BAD GIRL
RomanceNjen zivot se promjenio u jednom danu.Ona postaje zla.Jednom rjecju BAD GIRL.Kako kaze u ljubav ne vjeruje ali dali ce se njeno misljene promjeniti dolaskom popularnog pjevaca na faks doznajte.