62 Dio

1.3K 84 16
                                    


,,Jutro ljubavi."-Niall uđe u kuhinju..

,,Jutro."-Zagrli me sleđa i otisne jedan poljubac na ćošak usana.

,,Šta praviš to?"-Upita i uzme šolju i pomiriše.

,,Ništa što ti nećeš moć popit."

Nasmije se i ja skupa s njim...Još više me zagrli i osjetim svaki mišić njegovog tjela.

,,Znaš da smo sami u kući."-Promrmlja i pritisne svoju erakciju uz moje dupe.

Djeca su kod Harry na par dana,jer kako on kaže nikad nema vremena  da bude snjima.

,,Znam,i?"-Namjerno ga provociram.

,,Jutarnji sex u kuhinji je jako dobar,a pošto si ti u tim kratkim hlačicama i nemaš ništa ispod majice od mene možeš dobiti samo ovo."-Još više me pritisne na njegovog prijatelja te zastenjem.

,,Ne znam baš,nisam raspoložena."

,,Nikad ti nisi raspoložena kad ja treažim sex,a kad je tebi do sexa ond ja moram biti raspoložen."-Ljuto kaže i odmakne se od mene.

,,Jebi se.."

Izađe iz kuhinje a ja ostanem gledati za njim.Popijem ono što sam smućkala te izađem iz kuhinje..Kad si toliko željan sexa dobićeš ga,ima da jebeš dok ti kurac ne otpane.

Popnem se uz stepenice i dođem do sobe...Vidim stvari po podu i shvatim da je u kupatilu..Skinem sve sa sebe i lagano na prstima uđem u kupatilo.Tuš kabina je zamaglita i nema šanse da me vidi..


Niall P.O.V.

Voda pršti po meni dok pokušavam shvatiti koji je njoj đavo ovih dana..Čujem da se vrata otvaraju ali uopšte ne reagiram..Tek kad se dvije ruke omotaju oko mog struka shvatim šta se dešava.

Nisam imao kad ni okrenut se a njene ruke su počele kliziti prema mome prijatelju.Uzela ga je u ruke i stisla..Zastenjao sam i čuo njen smijeh.Jebaću je kad tad.

,,Sarah..ahhh.."-Brate ubiće me.

Radila je snjim toliko brzo da sam nakraju svrsio kao neki klinac...Okrenula me prema sebi i gurnula na pločice.

,,Dobićeš ono što si htjeo."-Zlobno se nasmija i prijeđe noktom preko mojih prsa.

Prijatelj mi se odmah počeo dizati..

Približila mi se i počela me ljubiti po vratu.Ova cura me izluđuje..

********

Sarah P.O.V.

Hodam po kupatilu lijevo desno dobrih pet minuta.Pogledam na sat i odlučim daa provjerim.Uzmem test u ruke i pogledam,pozitivan je.Bože koliko još....Bacim test u kantu i izađem iz kupatila..

Niall nije doma cijeli dan tako da ću imati vremena da smislim kako da mu kažem da sam opet trudna.

Siđem u dnevnu i zateknem djecu kako se igraju.Alex ima pet godina trojke imaju po godinu dana sad će mi još jedna beba doći fino..

Da zaboravila sam da kažem,Lea je trudna tako da on i Harry još malo prave svadbu,dok ostali ne planiraju još..

,,Mama oni meni ne daju da še igjam s njima."-Liliana dotrči do mene...

,,Pusti ti njih,ja i ti će mo se lijepo igrati,hajde donesi bojanke."-Liliana je dijete koje puno liči Niallu,kao i Alex ima sve njegovo..William i James liče na mene,hvalla bogu..

Očuje se zvono na vratima te ustanem da vidim ko je..

,,Hej Zayn."-Pozdravim ga zbunjena njegovom pojavom..

BAD GIRLWhere stories live. Discover now