66 Dio

1.2K 83 7
                                    


,,Jesi dobro,čuli smo buku?"-Gospođa Caral uđe u sobu sva preplašena.

,,Sve je uredu,samo...izvinjavam se zbog vaze."-Prromucam i sagnem se da pokupim komadiće.

,,Ostavi ja ću,sve je uredu."-Ispravim se i sjednem na krevet.

,,Žao mi je još jednom,kupiću vam novu."

Tako mi je neprijatno,ko zna šta žena sad misli o nama.

,,Sve je uredu dušo,odmori se ti idem ja."

Napusti sobu nakon što pokupi staklo..Pogledam na sat i tek je prošlo pola sata od kako je Niall otišao iz kuće.Dohvatim telefon i pokušam ga nazvati ali se ne javlja.

Zašto mi ovo radi?Nisam ništa uradila,pobogu.

Odustanem od pokušaja da ga dobijem na telefon i legnem da spavam.Previše toga se desilo danas i jako sam umorna.


Budi me jaka bol u stomaku.Stavljam ruku na stomak i pokušavam ustatu.Napipam Niallovu stranu ali prazna je.Mogla sam i misliti.Dohvatim telefon i pokušavam dobiti Nialla ali mjesto njega javi se sekretarica,idi u pizdu materinu.

Nekako ustanem sa kreveta i dođem do vrata.Stomak me sve više i više boli,ne mogu da izdražim..Otvorim vrata i izađem na hodnik,pokušam napraviti još jedan korak ali jaka bol me presiječe.

,,Upomoć!"-Povičem jer više nemam snage da se pomjerim..

Osjetim kako mi nešto klizi niz noge te spustim pogled.Krv..U trenutku mi prođu svakake stvari kroz glavu te mi se počne mantati.

U pozadini čujem glasove ali jedino što osjetim je hladan pod i udaranje glave od komodu..


Niall P.O.V.

Vozim se prema kući i smišljam kako da se ispričam Sarah,preburno sam reagirao i nisam je smjeo onako napasti,pogotovo ne sada kad je trudna.

U trenutku razmišljanja zazvoni mi telefon.Dohvatima ga i pogledam u ekran,nepoznat broj.

,,Hallo."

,,Jesam li dobio Nialla?"

,,Da,ko je to?"

,,Ovdje Marco,molim te da me saslušaš prije nego što poklopiš."

,,Uredu."

,,Sarah je u bolnici."

,,Šta,o čemu ti čovječe pričaš?"-Bijesno i zabrinuto ga upitam..

,,Gledaj,najbolje bi bilo da dođeš u bolnicu,u glavnu bolnicu u gradu."

Poklopi mi prije nego uspijem išta reći..Kako je završila uopšte u bolnici?



Parkiram auto ispred bolnice i odmah uzlazim.Trčim u bolnicu te uz stepenice,samo da njoj i bebi nešto ne bude...

,,Gdje je?"-Upitam ih kad stignem..

,,U sobi je,doktor je pregledava,udarila je glavom od ormarić"-Gospođa Carol odgovori.

,,Kako,kako se to uopšte dogodilo?"-Upitam..

,,Bila sam kod nje u sobi i pokupila komadiće od vaze,ostala je u sobi i sve je bilo dobro,jutros kad  smo ustali čuli smo buku i vikala nas je,tamak kad smo došli do njea pala je i udarila glavom,imala je krv po spavaćici."

Klimnem glavom i uhvatim se za kosu.Da ja nisam onako postupio ništa od ovoga se ne bi dogodilo.

,,Ko je ovdje za Sarah Horan?"-Doktor izađe iz sobe i upita.

,,Ja sam."-Odgovorim i pogledam ga.

,,Gospođa je dobro prošla,od sada morate paziti na nju i na bebe,jer i svaki mali stres može škoditi."

,,bebe?"-Zbunjeno upitam.

,,Da,gospođa nosi blizance"

Opet blizanci...

,,Jeste sigurni,prošli put kad su nam rekli da su blizanci rodila je trojke?"

,,Siguran sam.."-Odgovori i ode..

Ovo će stvarno biti teško..

Uđem u njenu sobu i vidim je kako leži.

,,Sarah."-Sjedem na krevet i uzmem je za ruku,ali samo je izmakne i okrene glavu.

,,Sarah,oprosti."-Kažem.

,,Nikad nisam ni mogla pomisliti da bi to uradio."-Promrmlja.

,,Znam S,ali bio sam ljut,otišla si i nisi se javljala kad sam te zvao,mislio sa da ti se nešto dogodilo,kasnije te vidim  s njim,kako bi se ti osjećala?"

,,Znam Niall,ali svjedno nisi to trebao uraditi."

,,Znam,oprosti."

Pogleda me i nasmije se.Sagnem se i poljubim je..

,,Kako je beba?"-Upita i ja se nasmijem

Eh Sarah da samo znaš da nije beba već bebe.Odlučim joj ništa ne reći,nego da to bude iznenađenje..

,,Dobro je,ali doktor je rekao da se moraš dobro čuvati."

Klimne glavom i nasmije se...


Mjesec dana kasnije....

Naš medeni mjesec je završio,sad smo kod svoje kuće sa našom djecom,polako se priprema za novu..

Djeca se igraju u sobi a Sarah sjedi u dnevnoj sa lap-topom u krilu i piše..Uđem u dnevnu i pružim joj mlijeko te sjednem kraj nje.

,,Kako ide?"-Upitam i pogledam na text

,,Dobro,ali za danas je dosta."-Sklopi lap-top i odloži ga..

Ispruži noge na moje i nagne se na jastuk.

,,Možeš li mi masirati noge,užasno me bole."

Klimnem glavom i lagano počenm.

,,Znaš,razmišljala sam o imenu."

Pogledam je i dam joj znak da nastavi.

,,Ako bude curica da zvaće se Stasha a ako bude dječak zvaće se Nick."

,,Lijepo,a šta ako  budu blizanci."

Čekam njenu reakciju ali sve što dobijem od nje je sleganje ramenima.Ispije malo mlijeka i pogleda me.

,,To prepuštam tebi."-Kaže.

,,Ako budu dvije djevojčice jedna nek se zove Maura,po mojoj mami a ako budu dva dječaka Edward i Christian."

,,Može,ali se nadam da neće biti blizanci."

Eh moja draga..

,,Znaš S,mi za dva mjeseca imamo turneju."

Pogleda me dok joj u oči zacakliše.

,,Koliko dugo?"

,,Nekih pet mjeseci."

,,To znači da ćeš prpustiti njihovo odrastanje.?"

,,Da."

Klimne glavom i spusti pogled na ruke..I meni je teško ali ne možemo otkazati ovo.Harryu je još teže,on prvi put postaje otac a meni je ovo peti put.

,,Sve će biti u redu S.."

Sagnem se i poljubim je.Ne želim da je tužna...


Hey people novi nastavak je tu...

Pa bacite pogled....

Sorry na greškama

Ko nije vidjeo triler stavila sam ga na prošli nastavak...


BAD GIRLDove le storie prendono vita. Scoprilo ora