Sarah:Niall?
~Koji vrag on sa radi ovdje.
Niall:Nisi me morala bas tu!
-Polako usta je i staje ispred mene.Jos uvjek drzeci se za onu stvar.Izgleda da sam ga jako udarila.
Sarah:Pa jesi ti normalan mogla sam te ubit!-Prakticki galamim na njega.
Niall:Oprosti S htjeo sam te iznenaditi!
Sarah:I uspio si u tome.-Malo drsko mu to odgovaram.
Niall:Znas sta ti nisam rekao?-Malo ozbiljnije je to rekao iako nije mogao sakriti smijesak koji mu je igrao na usnama.
Sarah:Sta?-Sva bitna sam to odgovorila.
Niall:Prelijepa si veceras!
Sarah:Hvala!
-Nakon dugog odmjeravanja jedno drugo usli smo u kola i krenuli.Cijelim putem bila je tisina osim muzike koja je svirala.Vecina pjesama bila je od Justina Bibebra.Ovaj momak izgleda samo slusa Justina.
Sarah:Ti slusas Justina?
Niall:Da fan sam !
Sarah:Ohh!
Niall:Smeta ti to?
Sarah:Ne,svako ima svoj ukus za muziku!
Niall:Sta ti slusa?
Sarah:Sve!
Niall:Slusa nas?-Ponosno je upitao.
-I sta sad da mu odgovorima da ih slusam ali da nisam Directioner.Njihovu muziku slusam kao i sve ostale iako nisam bas vooljela boy bendove.
Sarah:Pa da!-Nesigurno sam to rekla i okrenula glavu prema prozoru.
Niall:Pa koja ti je omiljena nasa pjesma?
-Taman sam htjela da odgovorim ali smo stigli ispred kluba pa onda nisam nista ni rekla.Niall je izasao prije mene i dosao i otvorio mi vrata.Kakac dzentlmena.Nikad to ne bi rekla za njega.
Sarah:Hvala!
-Zahvalila sam mu se da ne ispadnem nepristojna a on je samo nasmijesio onim njegovim predivnim osmjehom.
Ulazimo u klub u kome dugo nisam bila.Glasna muzika,dim cigareta i alkohol sve se to pomijesalo.Kao i obicno klub je pun.Svakakih ima.Od onih pjani al' bas pjani do onih trijeznih.Nekako smo se progurali do dijela gdje su i ostali Niallovi iz benda i jos neke tri djevojke.Polako sam se okrenula Niallu a on je jos uvjek imao onaj svoj osmijeh.
Sarah:Niall nisi mi rekao da ce i oni biti ovdje!-Pravila sam se ljuta ali samo sam se zezala,drago mi je sto su oni ovdje.
Niall:Mislio sam da ti to nece smetati!-Iznenadjeni je to rekao.
Sarah:Ma samo se salim!-Nasmijala sam se i tako nejmu ponovo izazvala osmjeh.
,,Hey vas dvoje ocete tu stajati cijelu noc ili ce te doci ovamo?''
-Na te rijeci i ja i Niall smo se okrenuli prema njima i vidjeli ih kako se smiju.Ponovo smo krenuli prema njima i sjeli na prazna mjesta.
Zayn:Opet se srecemo!-On i njegove primjedbe.
Sarah:Nazalost da!-Odgovorila sam mu i prevrnula ocima.
,,Niall neces nas upoznati sa djevojkom?''-Djevojka koja je sjedila do Louisa je pitala.
Niall:Ohh da.Sarah ovo su Perrie Zaynova djevojka,Elenour Louisova i Sophia Liamova.
-Cure su predivne steta sto su im moci kreteni.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
BAD GIRL
Любовные романыNjen zivot se promjenio u jednom danu.Ona postaje zla.Jednom rjecju BAD GIRL.Kako kaze u ljubav ne vjeruje ali dali ce se njeno misljene promjeniti dolaskom popularnog pjevaca na faks doznajte.