51 Dio

1.5K 87 7
                                    

Prije nego sto pocnete sa nastavkom zapratite ovu djevojku Petra_Dreamer jer pravi savrsene covere,a to je dokaz i ovaj novi cover na mojoj prici..Hvalla Petra..


,,Ujka James!''-Alex vikne kad ugleda Jamesa na aerodromu.

Potrci prema njemu a ja se nasmijem i povucem kofere za sobom.

,,Hej mali pa gdje si ti.''-James ga podigne i zavrti ga u zraku na sto se zacuje Alexov smijeh.

,,Tu sam ujka James,jedva sam cekao da te vidim.''-Seprtljavo mu odgovori te ga James spusti na zemlju.

,,Hej sis.''-Pozdravi me i povuce u zagrljaj.

,,Hej bro.''

Odvojimo se jedno od drugog te on uzme kofere a ja Alexa za ruku te krenemo prema autu.

,,Carlos dolazi sutra tako da ce tvoja pojava biti pravo iznenadjenje.''

,,Vjeruj mi i ja sam malo iznenadjena jer sam se posle cetiri godine vratila ovdje.''

,,Znam znam.''

Kofere stavi u gepek a ja sa Alexom sjednem na prvo sjediste.James udje u auto te ga upali.Kad izadje na ulicu shvatim da njegova brzina kojom je prije vozio vise nije takva.Sad mozda vozi nekih 80km/h.

,,Bro,gdje nestao adrenalin?''

,,Nestao je onda kad sam postao otac.''-Udari rukom u volan i nasmije se..

Da,nisam vam rekla James je postao otac prije dvije godine.Posljedica njegovg pijanastva.Sad je ozenit i ima dijete.Kako lijepo.Ali imam osjecaj da jos uvjek zali za tim.

,,E moj James,oces ti pijan gurati gdje ne treba.Nekad se pitam zasto tebi sluzi ta glava.''

,,Ne zajebavaj,nisi ni ti pazila.''

Fala bogu pa Alex ne slusa jer se zanimao nekim privjeskom u autu.

,,Imas ti na sve odogovor.''-Nasmijem se i udarim ga u rame.

,,Dobro sad ozbiljno,tvoj stan je spreman,mislim Marco je dao da se ocisti i sredi.''

,,Sta vi vise ne zivite svi zadjeno?''-Zbunjeno upitam.

,,Pa ne,posle vjencanja kupilo smo kucu i odselili se,Lea je presla kod Harrya zivjet,jedino je Marco ostao tamo sa Theom.''-Thea je inace jednogodisnja beba.Marco je ponovio Jamesovu gresku i posle devet mjeseci ta kurva je dosla sa djetetom i predala ga Marcu uz izgovor da ona nije u stanju da se brine.

,,Dobro.''-Odgovorim iako mi je krivo zbog toga..

,,Ne moras se praviti da ti je zao kad znam da nije.''-Na tren me pogleda pa opet vrati pogled na put..

,,Nije istina James.''-Pobunim se ali preki nem njegov smijeh.

,,Sarah,jednom kucka uvjek kucka.''-Hladno kaze i nastavim voziti.

Istu ovu recenicu mi je rekao Niall prije cetiri godine.Upravu je,uvjek cu biti ono sta sam bila...Ostanem sutati i posvetim se Alexu.


Posle duge voznje nadjemo se na napoznatoj lokaciji.James skrene u neku ulicu i shvatim da je to nekakvo naselje.Kuce su jedna do druge i sve su ogromne sa lijepo uredjenim dvoristem...Nakon kratke voznje zaustavi se ispred plave trokatnice sa ogomnim dvoristem,Zeljezna kapija se otvori te on udje....

Prije nego li iskljuci auto iz kuce istrci mali djecak a za njim neka djevojka..Predpostavljam da su mu to zena i dijete.Ja ih nikad nisam vidjela,samo sam cula za njih i jednom malog Igora vidjela na slici.

BAD GIRLWhere stories live. Discover now