65 Dio

1.3K 81 8
                                    


Jutro nije moglo gore započeti.Probudio me je pjetao,to malo pernato stvorenje..Pogledam na sat i  preokrenem očima,tek je pola 6..uff..Svučem prekrivač sa sebe i ustanem sa kreveta.Prošetam do prozora i malo razgledam..Jutra su ovdje lijepa..


Liam P.O.V.

,,Nemojte me mučiti ovako rano."-Promrmljam ganjajući ova mala derišta.

Ustali su rano i odmah su počeli praviti probleme.Nisu ni dva dana ovdje a već mi idu na živce..Ne mogu biti s mirom ni dvije minute..

Stanem na hodniku teško dišući.

,,Da ste svo četvero nacrtali ispred mene u roku od dvije minute inače se nećete dobro provesti."-Razderem se koliko god mogu i osjetim peckanje u grlu.

Vidim ih kako jedno po jedno izlaze i staju pred mene pognute glave..Razumijem ja njih,djeca su i normalno da se vole šaliti ,ali sve to ima nekakve granice,Niall ih je previše razmazio.

,,Gledajte malci,vaši roditelji su vas ostavili meni na čuvanje i to znači da kod mene ne možete raditi šta hoćete,razmijete."-

Klimnu glavama i krene da idu ali ih zaustavim.Čučnem i svo četvoro ih zagrlim.

,,Nemojte misliti da ja vas ne volim,naprotiv volim vas najviše ali morate znati ko je ovdje stariji."

Ponovno klimnu glavama i nasmiju se,poljubim i u obraze.Oni niz stepenice otrče u kuhinju te i ja krenem za njima.

,,Šta je bilo ljubavi?"-Sophia me upita..

,,Ta mala derišta su pravi problem."-Kažem i pogledam je.

,,Šta je sad bilo?"

,,Previše su razmaženi,naučili su da bude sve po njihovom,Niall ih je previšše razmazio."

,,Gledaj Liam,to kako je on vaspitao svoje dijete njegov je problem,kad ti budeš imao svoju djecu vaspitaj ih kako ti znaaš."-Odgovori i poljubi me te ode u kujinju.

Kad budem imao svoju djecu..Mislim da ću razmisliti o tome.


Niall P.O.V.

Istegnem se po krevetu i osjetim hladnu stranu.Skočim sa kreveta i vidim da Sarah nema u krevetu.Pogledam na balkon ali ni tamo je nema..Ustanem sa kreveta i odem do kupatila,pokucam par puta ali ništa.

Krenem prema vratima da je idem tražiti,ona se otvore i Sarah uđe.

,,Gdje si bila,mislio sam da ti je pozlilo."-Zagrliim je što sam jače mogao i poljubim  je u obraz.

,,Bila sam u kuhinji,bila sam gladna."-Odgovori i sjedne na krevet.

Klimnem glavom te odem do kupatila i obavim šta sam trebao.Presvučem se i vratim nazad u sobu..

*******

,,Niall,možeš mi pomoći danas?"-Gospodin Jim me upita.

,,,Naravno."-Odgovorim i skrenem pogled na Marca koji cijelo vrijeme gleda u Sarah.

,,Ako si završio možemo ići."

Klimnem glavom i ustanem sa stolice.Poljubim Sarah i zajedno sa gospodinom Jimom izađem iz kuće.

,,Nebih te zamarao da mi pomagaš,ali Marco je povrijedio nogu,a ne mogu sve sam."

,,Ma kakvo zamaranje."

Znači onaj peder će ostati u kući pored moje Sarah,bolje mu je da ništa ne pokušava.


Sarah P.O.V.

BAD GIRLWhere stories live. Discover now