64 dio

1.4K 74 11
                                    

,,Liam,stvarno vam neće biti problem da ih čuvate,mislim četvoro nestašne djece."-Upitam ga po ko zna koji put.

,,Rekao sam ti već Sarah,nemoj da brineš."

Izadhnem jednom i zahvalim mu..Neće nas biti tu neko vrijeme i ostavili smo djecu Liamu i Sophii na čuvanje.

,,Sarah jesi spremna?"-Niall viče spolja na što samo preokrenem očiima.

Pokupim stvari koje sam imala i izađem napolje.

,,Spremna sam.."

,,Gdje su djeca?"-Upita te zatvori gepek i poljubi me na blic.

Krenem da odgovorim ali me prekine dječija vriska.Svo četvoro trče prema nama i grle nas.

,,Slušajte malci,ima da slušate striku Liama,ok,ne smijete praviti probleme."-Niall ih sve izljubi i ode sjesti u auto.

,,Čuli ste tatu,morate biti dobri inače neće te dobiti poklone."-

Poljubim ih te i ja sjednem u auto.Kad upali auto i izađe iz dvorišta dođe mi teško.Nikad ih nisam ostavila s nekime na duže vrijeme i otišla negdje.

,,Šta je bilo S,jesi dobro?"

,,Šta ako im nešto bude,šta ako se razbole,ako..."-Niall me prekine u pola rečenice.

,,Ako ako,ako im bude nešto Liam će se pobrinuti za njih,bože nije nesposoban."-Povisi glas i shvatim da sam ga iznervirala ovime.,,Idemo na medeni mjesec na kome treba da uživaamo."

Klimnula sam glavom i udobno se smjestila..Ova vožnja će dugo trajati..


Par sati kasnije.....


,,S hajde probudi se."-Osjetim lagano drmanje a potom i mekane usne po svom licu.

,,Mhmm."-Promrmljam kad spusti svoje usne na moje..

Omotam ruke oko njegovog vrata i uzvratim mu poljubac..

,,Hajde ustani stigli smo."

Promeškoljim se i konačno otvorim oči..Vrijeme mi je prošlo jako brzo,spavala sam..Otvorim vrata vrata te izađem iz auta..Oko nas je svuda priroda.

Niall je zahtjevao da ovaj put na medeni mjesec idemo negdje bliže,jer ne smijem putovati avionom a vožnja autom u drugu državu nam baš i nije odgovarala..Tako da je izabrao neko manje selo za naš medeni mjesec..Iskreno meni je bilo svedno gdje idemo..

,,Hajde S,pa neću te dovijeka čekati."

Rezervirali smo smještaj kod nkih ljudi.Ustvari to su stariji gospodin i gospođa koji žive tu i bave se poljoprivredom,a posjetiocima izdaju smještaj..

Kuća izgleda lijepo s vana.Sva je u tom starom stilu i okružena je drvećem i cvijećem..

Kad dođemo ispred vrata Niall spusti kofere i pokuca..

,,Nadajmo se da nisu čistunci da moramo na sve paziti."

Nasmijem se i kratko ga poljubim u obraz i malo razbrušim kosu.

Nakon par minuta vrata nam otvori starija gospođa,ogrnuta keceljom dok su joj ruke umrljane od brašna.

 ,,Oh dobar dan djeco,izvine što vam ovako otvaram,spremam ručak."-Ljubazno nas pozdravi i obriše ruke od kecelju.

,,Dobar dan i vama,nije bitno gospođo."-Niall joj odgovori..

,,Uđite,nemoj te stajati,sigurno ste umorni od puta."-Pomjeri se sa vrata te mi uđemo.,,Zvaću Marca da vam pomogne sa stvarima."

BAD GIRLWhere stories live. Discover now