~ 9 Dio ~

3K 177 5
                                    

-Budim se sa velikom glavoboljom.Oko mene je sve bijelo.Nekoliko minuta sam gledala u plafon dok nisam shvatila da se nalazim u bolnici.Ono sve od danas sa Bellom mi ponovo dolazi i suze same od sebe teku.Jos uvjek nemogu shvatiti da je to uradila zbog ljubomore.Dvije godine sam mislila kako je to samo bila slucajnost,lpovi su upali u kucu odnejli sve i pobili ih.To se svakome moglo dogoditi.A onda nakon dvije godine saznam da mi je nekad najbolja prijateljica ubila roditelje a bracu mucila.Na nekin nacin i sebe krivim da nisam isla u grad mozda se nista od ovoga ne bi ni dogodilo.Cujem otvaranje vrata i vidim svoju najbolju drugaricu Leu kako mi prilazi.

Lea:Ohh Sarah jesi dobro?-Crvena je plakala je zbog mene.Tako me snazno zagrlila.

Sarak:OKk Lea necu nigdje pobjeci!-Malo sam joj izmamila osmjeh na lice ali opet se rastuzila.Ne volim je gledati takvu.

Lea:Znas Sarah koliko smo se uplasili za tebe kada si se srusila.

Sarah:Vi??-Bila sam iznenadjena ovim ko se jos brine za mene osim Lea

Lea:Pa ja i momci ovdje su stalno.

Sarah:Stalno su tu?

Lea:Da svi se brinu pogotovo Niall.

Sarah:Niall brine se za mene?-To je stvarno lijepo od njega sto se brine o meni.Taj decko me iznenadjuje iz dana u dan.

-Posle dugog pricanja neko je pokucao na vrata.Lea je odgovorila umjesto mene a onda su se iza vrata pojavili momci.Svi su bili zabrinutog pogleda ali Niallov je bio i tuzan i zabrinut.

Zayn:Ljepotice kako si?_Rekao je to dok se mali smijesak izviao na njegovim usnama.

Sarah:Kao prvo ne zovi me mala,drugo dobro sam.

Liam:Cak i u ovom stanju ti se suprostavljas Zaynu.

Sarah:Takva sam Liam.

Jos dugo smo pricali ali najvise smo se smijali Louisovim salama.Ovi momci su zakon.Nikad ne bih rekla da cu se sprijateljiti sa njima i da cu ih zavoljeti.Lea i Harry su se svo vrijeme gledali i mislili su da mi necemo peimjetiti.

Sarah:Harry o cemu si htjeo razgovarati.?

Harry:Ma nije bitno sada drugi put ce mo.

Sarah:Okk kako ti hoces.

Za ovo vrijeme kokliko su momci ovdje Niall nista nije rekao.Zasto je takav?Danas nas je branio a sada samo suti.Nekad ga ne shvatam.Taj momak me sve vise zbunjuje.Taman pimislim da ga poznajem ali se uspostavi da ga ne poznajem.Zasto je tako poseban.Nesto na njemu me privlaci i svakog dana mi se vise i vise svidja ali ja si to ne zelim priznat.

Louis:Sarah slusas li ti nas.

Sarah:Haa...ne zamislila sam se!

Louis:Pa sta je vama i ti i Niall ste cijelo vrijeme zamisljeni.

Sarah:Oprosti Louis ali razmisljam o onome sto se dogodilo.

BAD GIRLDonde viven las historias. Descúbrelo ahora