~46 Dio~

1.4K 98 6
                                    

,,Kako je to moguce?''-Marco se proderao.

Stojala sam pognute glave dok su mi stavljali lisice na ruke.Nisam se bas nadala da ce me zatvoriti.Mislila sam da cu dobiti samo opomenu,kao i uvjek.Izgleda da ovaj put sreca nije na mojoj strani.

,,Mladicu molim vas,smiri te se.''-Sudac ga je opomenuo.

,,Kako da se smirim,sestru mi odvodite u zatvor.''-I dalje je galamio na njega.

Okrenula sam se prema Marcu i pogledala ga.U ocima mu se vidjela tuga.On je jedini koji je dosao na sudjenje.Mislim nisam ni ocekivala da ce itko drugi doci.Mozda i jasam.Mislila sam da ce Niall doci,ali nije.

Policajci su me uzeli pod ruke i krenuli da me vode.Negdje na vratima Marco ih je zaustavio.

,,Pustite me da se oprostim s njom.''-Obratio se policajcima a onda se okrenuo prema meni.

,,Nije trebalo ovako biti.'"-Zapoceo je, dok su mu se u ocima sakupljale suze.,,Nisu te trebali zatvoriti radi jedne obicne tuce. "

,,Marco, to su samo dvije godine."-Blagim tonom sam rekla.

,,Dvije godine, dvije godine su kao vjecnost S."

,,Vidi, gledaj to sa vedrije strane.Bice vam bolje bez mene.Nitko vas nece omalozavati, nece vas tuci.Bice te sretniji bez mene. "

Bilo mi je tesko dok sam izgovarala ove rijeci, ali istina je.Bice im mnogo bolje bez mene.Samnom imaju samo probleme.

,,S ti si mi sestra kakva god da si.Ne bih te mijenjao ni zasto na svijetu."

Suza mu je skliznula niz obraz i kapnula tacno na moju ruku.Omotao je ruke oko mene i jako me stisnuo uz sebe.Suze su kapale na moja ramena dok sam ja svoje suzdrzavala.

,,Marco, nemoj brinuti.Sve ce biti uredu.Brzo ce sve ovo proci i sve ce biti po starom."

Odmako se od mene i pogledao me.Razara me ovo.Nisam emotivna ali moj brat je u pitanju.On place zbog mene.Zbog osobe koja nije zasluzila da je se zali.

,,Vrijeme je da podjemo. "-Policajac se oglasio.

,,Falit ces mi S."

,,I ti meni Marco.I ne zaboravi da te volim."

Marco P.O.V.

To su bile zadnje rijeci prije nego sto su je odveli.Gledao sam kako je uvode u pilicijski kombi, i odlaze.

Stojao sam par minuta promatrajuci.Sam sam stojao u ovom ogromnom hodniku.Nitko nije dosao da je vidi.Ni Carlos ni Niall.Znam, ucinila je mnogo toga ali nije zasluzila da ovako ode.Nije.

Obrisao sam suze i par puta udahnuo kako bi dosao k sebi.Trcecim korakom ssam izasao iz zgrade te sjeo na motor.Upalio sam ga te dodavanjem gasa pustio se niz ulicu.

Neznam kako ce od sad biti ali znam da cce biti pusto bez S.

Brzo sam dosao pred zgradu te ugasio motor a onda sisao.

Usao sam u zgradu i liftom se popeo do stana.Otkljucao sam vrata te usao.

Skinuo sam jaknu i patike i samo ih bacio uu cosak.Usao sam u dnevnu gdje su sjedili Carlos,Amy, James i Lea.

Kad se ona vratila?

,,Marco, reci mi da je nisu zatvorili! "-Lea je placuci dosla do mene.

,,Na dvije godine. "-Samo sam promrljao i sjeo na fotelju.

,,Ne,nije moguce.''-Lea je pustila suze i sjela na pod.

Tesko joj je,znam.Njih dvije su nerazdvojne.

BAD GIRLOù les histoires vivent. Découvrez maintenant