~20 Dio~

3.1K 161 19
                                    

Sarah P.O.V.

-Ponovo sam stavila slusalice u usi i odlucila malo ospavati.Prvo sam pogled bacila malo po razredu da bi uocila gdje ona krava od profesorice a onda se izvalila na stolicu polako tonuci u san.Sanjala sam neki cudan san.Tu sam sve priznala Niallu da sam zaljubljena u njega i te gluposti.Pa je i on meni to isto rekao i jos je nesto posao da kaze ali je neto prekinulo.Osjetila sam neku bol na licu i momentalno sam otvorila oci.Ispred sebe sam mogla da vidim vec bijesnu profesoricu sa MOJIM slusalicama u rukama.Kojeg vraga ce kod nje.

Prof:Gilbert niste prisutni na casu!-Pokusala je da zvuci sto ljuce ali joj to nikako ne uspijeva.

Ja:Jel vama ikad iko rekao da izgledate ruzno kada se ljutite!-Pokusala sam da se ne nasmijem ali nisam mogla,morala sam a onda su svi ostali zamnom.

Prof:A jeli vama Gilbert ikad iko rekao da skratite jezik!?-Povisivala je to na mene i dosloovno mi se unosila u facu.

Ja:Jesu nekoliko puta,ali znate kako se kaze na jedno uho uslo na drugo izaslo!-Govorila sam sve to i pokazivala na usi sto je nju doslovce nerviralo.

-Malo je gledala u mene a zatim prebacila pogleda na moju desnu stranu tj u Marca koji je jos uvjek spavao.Ona ga glupaca tek sad primejetila.Zatim se tako izderala da mi je bubnjice probila a on je jadan spao sa stolice.

Marco:Pa dobro koji kkurac se sad derete!-Nije pazio sta je govorio pa je zato dobio jedan veliki samar od profesorice.

-Samo sam to posmatrala sa strane i cekala da jos nesto kaze ili uradi protiv njega da je mogu ubit.Ionako sam vec postajala boze sam.

Prof:Ti deriste,jedno balavo i neodgojeno dobro je sto vam roditelji nisu zivi inace sad ne bi morali da gledaju ovu sramotu!-I jos jednom ga osamarila.

-E tu mi je pukao film.Dosla sam do nje i uzela je za kosu te je povukla.Cak je malo i zajaukala.Kako samo smije tako govoriti o mojim roditeljima.Sta si ona misli da je.

Ja:Kucko jedan ko si ti da tako pricas?-Unosila sam joj se u facu dok mi je para izlazila iz usiju.

Nije nista progovarala i bolje joj je.Ovu zensku mrzim od kako je pocela da predaje.Jos jace sam je vukla za kosu dok se ona opirala.

Ja:Jos jednom nesto kazi protiv mojih roditelja ili protiv njih trojice....-Tu sam malo zastala i pogledala u Jamesa!,, i otkinicu ti tu tvoju malu supllju glavu!"

-Jos jednom sam je jace povukla a onda sam je pustila i krenula izac iz ucionice jer vise nisam mogla biti u toj prostoriji zajedno sa njom..

-Bila sam vec kod izlaza kada sam cula da me netko vice.Okrenula sam se i vidjela Marca.Dosao je do mene i po njegovom izrazu lica nije bas sve ok.

Marco:Pa dobro S jesi ti normalna.?-Malo je povisio ton sto inace to ne radi.

Ja:Ja,normalna?Pa sta sam trebala pustit da te vrijedjaju a usput i moje roditelje!-Sad sam i ja malo vise povisivala ton.

Marco:Znam S ali nisi je trebala onako napast?-Glas mu je bio sad nekako smireniji.

Ja:Izvini ali ja ne mogu dopustiti da neko govori o tebi a pogotoovo o roditeljima koji su mrtvi.

-NIje nista progovarao pa sam krenula da idem ali me opet zaustavio ovajj put galameci.

Marco:ALI JA SE JEBENO ZNAM SAM BRANITI S,I NIJE MI POTREBNA NICIJA POMOC.POGOTOVO NE TVOJA!!!!!!

-Ostala sam sokirana.Istina ovo od njega nisam ocekivala.Da mi je to rekao Carlos ili James ne bih nista rekla niti bi se naljutila.Ali Marco.Ovo me stvarno povrijedilo.

Ja:OPROSTI STO SAM TE BRANILA,I STO NISAM DOZVOLILA DA IKO GOVORI TAKO O TEBI.OPROSTI UOPSTE SAM VAS SPASILA OD BELLE.OPROSTI STO VAS POKUSAVAM ZASTITI I POKUSAVAM NADOKNADITI OVE GODINE STO SMO PROPUSTILI.OPROSTI STO SAM TI SESTRA!!!!!!!!!-Izgovorila sam ovo sve u jednom dahu.I da vikala sam na njega.

BAD GIRLWhere stories live. Discover now