,,To je samo jedan mali shooping''-Amy zacvili i sjedne na kauc.
Moli me vec pola sata da idem snjom u shooping.Od svih ljudi ona je nasla mene.Stvarno.
,,Zar nemozes ici sama?''-Upitam i izvalim se na fotelji.
,,Mogu,ali zelim da ides samnom''-
Ljuto puhno i promrljam jedno ,,dobro''.Ona se pobdjenicki nasmije te ustane sa kauca i ode,uz to me napomene da se idem spremiti..
Nevoljko ustanem sa fotelje i odvucem se do sobe.Kosu svezem u rep te odem do ormara.Izvucem neke kratke hlace naravno crne te ih obucem.Uzmem nekakvu bijelu majicu na bratele te je takodje navucem.Sa ormarica pokupim telefeon i kljuceve od auta te izadjem van.
,,Amy jesi spremna?''-Derem se dok odlazim u hodnik i oblacim starke.
,,Evo me''-Pojavi se kraj mene i nasmije se..
Mrzovoljno izadjem iz stana i vucem se do lifta.Koji djavo je mene uopste natjerao da idem u shooping.Vruco je i nikakva sam.
,,Samo da znas oticemo u shooping pa taman te morala vuci''-Promrljala je te usla u lift.
Usla sam za njom te smo se spustile do prizemlja.Izasle smo iz lifta a onda i iz zgrade.Bilo je toliko vruco sto me je cudilo.Puhnula sam par puta a onda otkljucala auto te smo usle.Odmah sam otvorila prozor jjer je bilo zagusljivo.
,,Gdje idemo?''
,,Boze Sarah pa gdje ti kupujes odjecu?''-Zaprepasteno je upitala.
,,U butiku "-Nevoljko odgovorim..
,,Pa onda nas vozi tamo "-Iznervirano kaze i nagne se na sjedalo..
Boze pomozi mi ostatak dana.
Nakon duge voznje i potraznje parkinga uspijem naci mjesto.Ugasim auto te izadjemo.Stavim suncanice te se uputimo ka buticima.
Udjemo u prvi butik i Amy odmah ode na razgledavanje i probavanje odjece, dok se ja lijeno vucem.Na planiram nista kupovati i neznam koji sam kurac onda i posla.
,,Sarah jel mi pristaje ovo? "-Amy vikne te se okrenem.
Na sebi ima kratku roze haljinu koja joj tako dobro stoji.Oko struka je nesto kao kajis od cirkona.Haljina je super,samo ako je kupuje da zavede Jamesa nece moci.On mrzi tu boji.
,,Haljina je super samo James ne voli rozu pa ono "
Namrsti se te ode u kabinu.Nastavim se vuci po butik i na kraju sjednem.Ovo je takva ludnica.
Telefon mi zazvoni te ga izvucem iz traperica.Pogledam u ekran i imam jednu poruku od Jade.Koji vrag ona sad hoce?
,,Utrka je veceras u 00:00,lova je dobra "
Nasmijem se na poruku te vratim telefon u dzep.Konacno trka.Od kad nisam bila proslo je dosta vremena.
,,A ova? "
Amy me trgne iz misli te ponovno pogledam u nju.
Na sebi sada ima plavu haljinu koja je puno izazovnija od prosle.
,,E ova je odlicna "-Prokomentarisem.
Nakon sto se presvuce i ode platit haljinu ponadam se da je gotova.Ustanem sa stolice u nadi da krenem ali ona me prekine.
,,Idemo gore na sprat, tamo ima bolji izbor obuce "
Zaprepasteno je pogledam a onda puhnem.Bice naporno snjom.Nismo ni sat vremena tu a vec me je smorilo.
Pokretnim stepenicama se popnemo na sprat i ona odmah potrci u jedan od mnogobrojnih butika.Udjem za njom i po njenom nagovoru pomognem joj pri izboru.
YOU ARE READING
BAD GIRL
RomanceNjen zivot se promjenio u jednom danu.Ona postaje zla.Jednom rjecju BAD GIRL.Kako kaze u ljubav ne vjeruje ali dali ce se njeno misljene promjeniti dolaskom popularnog pjevaca na faks doznajte.