61 Dio

1.1K 86 7
                                    


,,Hajde S,još jednom."-Progovori..

,,Ne mogu James."

Upravo rađam treće dijete.Nemoguće,rekli su mi da su blizanci a ne trojke.Jabuću ti Nialle mater.

,,Hajdee S još jednom jako i gotovo."

Uradim kako mi je rekao i na kraju osjetim olakšanje.

,,Gotovo je S."

Pruži mi i treću bebu u naručje.Osmjeh mi je od uha do uha.Još uvjek ne vjerujem.

,,Dva sina i kćer,sretan sam.Da mi je neko rekao da ću poroditi vlastitu sestru u autu na putu za bolnicu ne bi mu vjerovao."

,,Hvalla ti James."

*******

,,Majka i bebe su dobro,da niste bili uporni i hrbri imali bi velikih problema,svaka vam čast."-Doktor kaže i pogleda u Jamesa.,,U ovih nekoliko godina koliko radim ni jednom još nisam imao slučaj da je brat porodio sestru."

,,Ni mi još ne vjerujemo."-James promrmlja..

Doktor je još nešto rekao ali nisam ga slušala,napustio je sobu i ostavio nas dvoje same.

,,Jesi uspio dobiti Nialla?"-Upitam ga.

,,Nažalost ne."

,,Možeš li me ostaviti samu?"

,,Naravno ionako moram do kuće."

Klimnem glavom i on izađee.

Opet nije tu.Prvi put ja sam tako izabrala a sada,sada kad ima priliku on nije tu.Bravo Niall..Sad smo zajedno trebali brati imena djece a izgleda da ću to morati sama.

,,Sarah.!"-Neko naglo otvori vrata i upane u sobu.

Okrenem se prema vratima i vidim Nialla.

,,Oh Sarah tako mi je žao."-Dođe do mene i snažno me zagrli.,,Tako mi je žao što nisam bio uz tebe."

,,Uredu je Niall,uredu."

,,Oprosti."-Promrmlja i poljubi me.

,,Uredu je."

Odmakne se od mene i pogleda me.

,,Postao sam otac,ne mogu vjerovati,cijelim putem smisljao sam imena za naše bebe."

Nisam sigurna da li zna da su trojke pa odlučim za sada šutiti.

,,I koje si smislio?"

,,Mislio sam da pošto je djevojčica da bude Liliana,a dječak William."

,,A treće ime.."-Progovorim i vidim njegov zbunjen pogled.

,,Šta treće ime S,pa blizanci su."

,,Ne Niall trojke su.."

Iznenađeno me pogleda ali na kraju mu se osmjeh proširi od uha do uha.

,,Oh Sarah."-Ponovno me jako tagrli.,,Izgleda da sam jako dobro obavio posao."

Nasmijem se i pogledam ga.,,James će se zvati."

Daću mu ime po bratu,da njega nije bilo ne znam šta bi se dogodilo.

,,Kako god hoćeš srećo.."

Primakne se me ni i još jednom me poljubi..

,,Jedva čekam da se malo oporaviš pa da pravimo novu djecu."

,,Niall,pa koliko ti djece hoćeš?"

,,Pa jedan mali fudbalski tim."-Naceri se i prođe rukom kroz kosu..

Uff kako je sexy..

,,Ma da,lako je tebi nećeš ih ti rađatu."

,,Ja ću ih dušo praviti.."

Obadvoje se nasmijemo i jooš jednom cmoknemo.....


Mjesec dana kasnije....

,,S,plaču."-Niall me prodrma i nastavi spavati..

Ma da,nemoj da bi ti kojim slučajjem ustao..

Sklonim deku sa sebe te ustanem sa kreveta..Bebama je tek mjesec dana a zadaju probleme od kojih me boli glava..Sa Alexom je bilo lakše..

Uđem u njihovu sobu i odem do kreveca..Sve troje plaču u glas i to me jako iritira...Niall mjesto da mi pomogne on spava,kao da mogu sve sama.

Ufff...


Hej people...još jedan jako kratak nastavak..

sorry znam da nije nešto ali nemam vremena za duži i bolji,htjela sam postaviti nešto prije nego li ova stara godine ostane iza nas..

Ovo je jedan nastavak kao poklon za Novu godinu..

Sorry ako ima grešaka...

U sledećem nastavku će se radnja odvijati kad oni budu već tinejdžer i očekuje vas puno iznenađenja...


Pusaa do sledeće godine...

Sretna vam Nova godina.. 

Volim vas,sretna sam što ste još uvjek uz moju priču,hvalla vam :****





BAD GIRLWhere stories live. Discover now