~ 18 Dio ~

3.3K 161 2
                                    

-Rukom mi prelazi preko ledja i dolazi do rajfeslusa od haljine teg ga povlaci prema dole.Svoje sam ruke omotala oko njegovog vrata i polako mu mrsila kosu.Polako me ljubio po vrata ostavljajuci ugrize takodje sam ja to njemu radila.Rukama sam dosla do njegovog dupeta i stisnula.Krece da mi otkopcava grudnjak na sto ga prekid telefon.

Theo:Fuck!-Bio je ljut.

Odmakao se od mene a ja sam uzela torbicu i kad sam shvatila da je moj.Jedan propusten poziv od Marca.U ovo doba.Sigurno se nesto lose dogodilo.Posla sam ponovo da nazovem ali me moj dragi brat prekinuo.Odmah sam se javila nisam ni cekala da drugi put odzovni.

Sarah:Halloo!-Malo iznervirano sam rekla jer me prekinuo u po posla.

Marco:Ovaj.....Sarah gdje si ti?-Zabrinutost i strah mu se mogla osjetit u glasu.

Sarah:Umm...ovajjj...tu kod jednog momka.Zastoo?-Moram se sutra spremiti da mi cita lekciju kad mu kazem da sam zavrsila sa drugim u krevetu.

Marco:Znaci prekinuo sam nesto?

Sarah:Tako nekako ali nije sad bitno reci sta si trebao.

Marco:Umm...ovaj...jel mozes da me pokupis ispred kluba pa ce mo razgovarati ne mogu preko telefona?

-Sad sam stvarno zabrinuta nikad nije bio ovakav.Poklopila sam i nabrzinu navukla haljinu na sebe.

Sarah:Izvini Theo ali moram ici.

-Zao mi je sto ga moram ostaviti.Jos nikad nisam ostavila momka usred sexa ako se ovo sto smo imali moze nazvati sexom.Pogledao me je onim tuznim pogledom ali nisam mogla nista.Da nije Marco u pitanju ostala bih.

Theo:Ako moras ici idi,ali moramo ovo zavrsiti drugi put.

-Hhahahah drugi put.Drugi put ce mo sigurnoo zavrsiti.

Sarah:Naravno drugi put sad moram ici Marco me ceka!

Theo:Ko je Marco?-Iznenadjeno je pitao.

Sarah:Ma brat!-Samo sam prevrnula ocim na sto se on nasmijao.

-Kada sam se obukla prisla sam mu i strastveno ga poljubila,te trkom izasla iz stana.Lifta nije bilo pa sam morala trcati niz stepenice.Sad se pitate kako sam u stiklama.Pa nisam ja bas toliko glupa naravno da sam skinula stikle.Inace bi mi nekih sat trebalo u stiklama.Brzo sam usla u kola i dodala po gasu.Za nekih 15minuta sam se nasla ispred kluba i cekala da Marco udje.Usao je i sjeo na suvozacevo mjesto.Nismo nista progovarali neko vrijeme ali je bio zabrinut.Odlucila sam ovu neugodnu tisinu da prekinem.

Sarah:Marco sta se dogodilo.?-Upitala sam gledajuci malo u njega malo na put.

Marco:Um...ovaj..ma nista.

Marco P.O.V.

Kako da joj kazem da se James opet drogira.Ljuta jer sam je prekinuo usred sexa mislim i ja bih bio lju,ali James je u pitanju.Mrze se to znam nikad ni nisu mogli zajedn.Ludjacki vozi bojim se samo da ne poginemo.

Ja:S,molim te uspori poginut ce mo.

Naravno nirje slusala.

Sarah:Marco prvo mi reci sta je toliko vazno da si me prekinuo u po sexa a sad mi ne govoris-Povisila je ton sto nikad nije.

Promjenila se.Nije vise kakva je bila.

Ja:Umm....Sarah nesto cu ti reci al prvoj obecaj da se neces ljutiti i galamiti.

Sarah:Okej Marco daj vise reci.-Bijesni oci joj mijenjaju boju.

Ja:Um....James...-Tu sam zastao.

Sarah:Sta sa njim?-Bijesno me pogledala.

Ja:James se opet drogira.

-Eto rekao sam,sta ce sada biti to neznam.Naglo je zakocila da sam mogao proletiti naprijed da nisam bio svezan.Okrenula se prema meni i pogledala me sa sad crnim ocima.Od prelijepih plavi one su sad crne.

BAD GIRLWhere stories live. Discover now