Chris P.O.V.
Probudile su me jutarnje zrake sunca.Glava me doslovno ubijala.Ko zna koliko sam ja sinoc popio.
Pokusao sam se protegnuti ali nisam mogao.Spustio sam pogled i ugledao djevojku pored sebe.Noge su nam bile zapetljale a njene rike bile su oko mog struka.
Cekaj koliko sam ja sinoc popio kad sam zavrsio sa nepoznatom djevojkom.
Lagano sam sklonuo njene ruke sa sebe te ustao.Omotao sam donji dio casavom i bacio pogled po sobii.
Odjece je bilo posvuda,cak je i pod bio mokar.Pa sta smo mi ovo radili?
Kad sam malo bolje pogledao u djevojku koja je spavala nisam mogao vjerovati da je to ona.
Sarah Gilbert.Jbemu pa ja sam imao sex sa Sarah Gilbert.Nisam je imao srca buditi pa sam se otisao otusirati.
Kad sam usao u kupatilo sve je bilo mokro.Ohh Boze.
Usao sam u tus kabinu te pustio vodu.Tusirao sam se jednu petnaest minuta te sam izasao.Omotao sam se peskirom te stao ispred umivaonika i oprao zube.
Malo sam se ogledao te primjetio masnice na vratu.Samo sam se nasmijao te izasao iz kupatila.
Uzeo sam donji dio sive trenerke i crnu potkosulju.Obukao sam sve to te izasao iz sobe.
Usao sam pravo u kuhinju i prvo sto sam uradio je bilo popiti tabletu za glavu.
Odlucio sam napraviti dorucak dok se S ne probudi.
Sarah P.O.V.
Probudila sam se sa jakom glavoboljom.Pokusala sam ustati ali glava me jos vise zaboljela.
Nekako sam se uspjela podici u sjedeci polozaj te shvatiti zasto me glava ovoliko boli.
Kad sam malo bolje pogledala ovo nije bila moja soba.Ali kad sam vidjela kako je u neredu samo sam se nasmijala.
Omotala sam se casafom te prosetala do prozora.Dan je bio kao i inace tmuran ali kisa nije padala.
Josam malo stajala i gledala a onda sam otisla u kupatilo te se istusirala ali morala sam koristiti Chrisov sampon koji tako dobro mirise.
Vratila sam se te obukla njegove boxerice i crnu majicu koja je prekrivala samo dupe.
Izasla sam iz sobe i krenula u potragu za streberom.
Mogu reci da je stan bio lijepo uredjen za jednog muskarca.Zidovi su bili plave boje i tek nekoliko slika na njemu.
S desne strane bila su jedna vrata koja su vodila u dnevnu sobu,tu sam zavirila ali ga nije bilo sto je znacilo da je u kuhinji.
Izasla sam iz dnevne te krenula u kuhinju koja se nalazila malo dalje.
I da pogodila sam bio je u kuhinji,pravio je dorucak.Onako zgodan samo u donjem diijelu trenerke i u potkosulji.
Stojala sam nekih par minuta i promatrala.Puno se promjenio.Sjecam se kakav je bio prije..Nekako je bio povucen i samo je ucio.Svi su ga maltretirali,znali su ga i tuc,a on.On je bio toliko dobar da nikom nije za to govorio.
A pogledaj ga sad.Nikad ne bih rekla da od onakvog strebera moze ispasti ovo.Kako on rekao vremena se mijenjaju,ljudi se mijenjaju pa tako i on.
Malo sam se nasmijala kad sam vidjela da je nekako bijesno bacio kasiku,sigurno mu nesto nije dobro ispalo.
Odmakla sam se od vrata i tiho dosetala do njega te ga rukama zagrlila oko struka ljubeci ga u rame.
Chris:Probudila si se!?-Upitao me onim svojim sexy glasom.
ESTÁS LEYENDO
BAD GIRL
RomanceNjen zivot se promjenio u jednom danu.Ona postaje zla.Jednom rjecju BAD GIRL.Kako kaze u ljubav ne vjeruje ali dali ce se njeno misljene promjeniti dolaskom popularnog pjevaca na faks doznajte.