54 Dio

1.2K 81 5
                                    

 -,,Nikad nisam ni mogao pomisliti da cu voljeti muskarca.''

    -,,Zayn,lupas,to je samo nesto sto ce proci.''  

  -,,Ne Liam,to je istina...Volim tebe.''  

       -,,Zayn,ne znas sta govoris.''  

  -,,Shh,samo mi se prepusti,dopusti mi da te volim Liam.''  


Ovo je opis moje nove knjige,tj ono sto je tema ajmo reci......Kad zavrsim ovu pocinjem sa pisanjem ove nove price koja se zove Forbidden Love......


Subota je konačno stigao.Carlos bi trebao doći posle podne,tako da pripreme teku u najboljeme redu.Trenutno sam sama sa Alexom kod kuće jer su Marco i Thea otišli do grade po još neke stvari...

U kuhinji sam i pripremam doručak kad se začuje zvono na vratima.Obrišem ruke od krpu te izađem iz kuhinje i odem da otvorim.

,,Alex možes li pospremiti stvari,imamo posjetu?"-Doviknem i odem do vrata.

Kad ih otvorim ostanem zatečena.Otkud oni ovdje?

,,Zdravo Sarah,lijepo je vidjeti te opet."-On progovori i bez ijedne rijeci uđe u stan a za njim i njegov potrčko.

Zatvorim brzo vrata i otrčim u dnevnu.Zateknem ih kako se igraju sa Alexom.

,,Šta želite,zašto ste došli?"-Nervozno upitam...

Zašto su se pojavili nakon toliko godina?

,,Smiri se ljubavi,došli smo da te podsjetimo na neke stvari."-Zlobno se nasmije i stavi Alexa sebi u krilo..

,,Ostavi mi sina,ne diraj ga tim prljavim rukama."-Zarežim,te dođem do njega i uzmem mu Alexa..

,,Kako divno,odjednom ti je stalo do ljudi.."-Ironično se nasmije te ustane i približi mi se..

,,Max,ozbiljna sam.Ostavi mene i moga sina na miru."-Bijesno kažem i odmaknem se od njega za jedan korak..

,,Carlo,uzmi maloga."-On ustane sa kauča i dođe do mene te mi uzme Alexa.

,,Ostavi ga."-Počnem galamiti na njega i plakati.Kad krenem za njim Max me uzme za ruke i pribije uz zid...

,,Ja mislim da si ti zaboravila neke stvari ljubavi."-Prošapće mi na uho i nasmije se...

,,Gade prokleti...."-Zarežim i pokušsam se osloboditi,ali samo me još više stegne rukama.

,,Nema više igranja Sarah,imala si vremena koliko si htjela,ali ti si se pravila pametna i pokušala si protiv mene.I sama znas da pritiv mene nije moguće."-Nasmije se,,Carlo.."

Obrati mu se te on samo klimne glavom.Izvuče nož iz džepa i prisloni ga Alexu na vrata,na sto on od straha zaplače,te i ja još više.

,,Mama!"-On zaplače na što se meni srce stegne..

,,Ostavi ga."-Zagalamim i pokušam se osloboditi.,,Max pusti ga on je još malan i nije nizašta kirv."

,,Nije uvjek sve kako ti hoćeš ljubavi."

,,Uradi sa mene sta hoćeš ali ostavi mi sina na miru."

Pogleda u Alexa i klimne glavom.Carlo ga pusti i ja se odmah otrgnem i otrćim do njega..

Privijem ga sebi na grudi i zaplačem.Ja sma kriva.Kriva sam za sve.Zbog mojih gluposti on je sada u opasnosti.

,,Sama si birala Sarah,i ovo je tvoj kraj."

BAD GIRLWhere stories live. Discover now