Sarah P.O.V.
,,Hajde James,vrijeme je za spavanje,pogledaj svi su u svojim krevetima."-Kažem mu na što se on namršti i nevoljko legne u krevet.
,,Ali mama meni se ne spava."
,,Dušo,jako je kasnomoraš spavati,uredu."-Pokrijem ga i poljubim u čelu.
,,Hajde,spavaj,laku noć."
Izađem i ostavim vrata napola otvorita,jeste da svo četvoro spavaju u istoj sobi mirnija sam ako su vrata bar malo otvoriti da ih mogu čuti..Uđem u sobu gdje Niall već leži na krevetu i čačka nešto po telefonu.
Izujem papuče i legnem u krevet.Niall ostavi telefon i okrene se prema meni.Ruku stavi na moj stomak i počne prelaziti gore dolje.
,,Ako budeš dječak bićeš na mene.Učiću te da igraš fudbal,kao i ostalu toju braću.Bićeš veliki šmeker,sve djevojke će luditi za tobom."-Kad završi poljubi me u stomak i nasmije se.
,,A šta ako bude curica?"-Upita.
,,A ako budeš curica,bićeš poput mame,lijepa,zgodna ali sa teškim karakterom."-Nasmije se i pogleda me.
,,Nije bitno da li će biti muško ili žensko,samo nek je živo i zdravo."-Prokomentarišem i poljubim ga.
,,Idemo sad spavati,laku noć."-Kaže i okrene se na svoju stranu.
,,Laku noć ljubavi."
Negdje u pola noći probudim me jaka bol u stomaku.Pokušam je ignorirati ali ne ide..Jednom rukom se držim za stomak a drugom drama Nialla koji spava kao konj.
,,Niall."-Prosiktam kroz zube i malo jače ga drmnem.
Joše jednom me jako presječe i to je sigurno to.Porađam se.
,,Niall probudi se."-Dramam ga.
,,S,spavaj."-Promrmlja i nastavi spavati.
,,Niall u pizdu materinu porađam se."-Drekenem i on naglo skoči sa kreveta.
,,Šta.kako gdje?"-Uzmuca i krene trčati po sobi.
Posmatram ga kako navlači pantalone pa majicu.
,,Samo diši ljubavi,sad idemo u bolnicu."-Kaže i ode u kupatilo te se vrati sa torbom i nekim stvarima.
Ja da se dišem a on je sav jadan pobunit.
,,Niall možda prvo da se malo smiriš,porađam se neću umrijet."
,,Da da upravu si."
Dođe do mene i pomogne mi da ustanem.Polako izađemo iz sobe kako ne bi probudili djecu.Nadam se da im neće biti ništa dok nas nema.
Izađemo iz kuće te nekako uđem u auto.Stomak me sve više boli i jedino me je strah da se ponovno ne porodim u autu...Niall sjedne u auto te izađe na ulicu te luđački počne voziti.
,,Ako ovako budeš vozio poginut će mo."-Kažem i on uspori.
,,Oprosti S,samo prvi put se srećem sa ovim i tako sam uplašen."
Neću ja ovo izdržati.Ako ne stignemo u bolnicu ponovno ću roditi u autut.
,,Hajde još jednom jako."-Doktorica kaže ali uopšte nemam osjećaj za to.
Stisnem Niallovu ruku koliko god mogu i stisnem po zadnji put.Izdahnem od olakšanja,začujem bebinn glas i mali smiješak mi se ucrta na licu.
,,Dječak je,a sada ponovno."
Nekakav šok me udari kada kaže ponovno.
,,Šta ponvno?"-Upitam i pogledam u Nialla.
,,Blizanci su,zar vam suprug nije rekao?"-Ona upita na što ja samo klimnem glavom.
Znači tako,on je znao.
,,Molim vas tiskajte."
Biće ovo dug proces..
*******
,,Pogledaj ih kako su slatki."-Lea prokomentariše.
,,Na mene su."-Pogledam je i nasmijem se.
,,Jeste im dali imena?"
,,Da Edward i Christian."
Ja se stvarno izvinjavam..Nemam inspiracije a nisam mogla da ne napišem..
Sad će mi škola i time samim ću manje pisati..Sledeće sedmice još dva nastavaka i potrudiću se da budu duga...
Izvinite ako ima grešaka..
Uskoro nastavak Love and Revenge..
YOU ARE READING
BAD GIRL
RomanceNjen zivot se promjenio u jednom danu.Ona postaje zla.Jednom rjecju BAD GIRL.Kako kaze u ljubav ne vjeruje ali dali ce se njeno misljene promjeniti dolaskom popularnog pjevaca na faks doznajte.