~ 6 Dio ~

3.9K 193 0
                                    

Posle hladnog tusa koji mi je godio nako zamotana u peskiru lega sam na krevet i zaspala.Probudilo me zvono na varatim.Pogledala sam u stat i bilo je 17h.Zar vec.Kad sam se pogledala ja sam samo bila u peskiru.Zvono na vratima se ponovo oglasilo.Nabrzinu sam se obukla i krenula da otvorim.Ko moze biti sada Lea se jos nije vratila ali ona ima kljuc zasto bih zvonila.Taman da otvorim vrata zvono se oglasi jos jednom.Promrljala sam sebi nesto u bradu.Otvorim vrata i nigdje nikoga.Dali to mene neko zajebava.Kada sam posla da zatvorim ugledala sam veliku cokoladu u obliku srca jednu ruzu i neku poruku.Sad me stvarno neko zajebava.Mislim nije da nemam tajnih obozavatelja ali ni jedan jos nije mi salo nesto kuci.To je sigurno neka zabuna ali na poruci jasno pise Sarah Gilbert.Otisla sam do kuhinje po sok i ostavila cokoladu.Stavrno me interesuje ko mi je ovo poslao.Nagela sam se na sank i otvorila poruku.Mogu reci da me je iznenadilo ono sto je pisalo.

,,Posmatrao sam te danas u skoli.Zamalo da nisi ubila Zayna.Znas vilim djevojke poput tebe.Vec neko vrijeme te posmatram i mogu reci da si lijepa.Zasada toliko,ovo jos nije nista. Tvoj tajni obozavatelj''

-Mene vec neko vrijeme neko posmatra.Zanimljivo.Ubrzo mi je dosla poruka od moje stare prijateljice.

,,Veceras je utrka nagrda 100.000 funti.Oko 00:00 Dolazis?-

,,Naravno da dolazim ko je lud da to propusti a i 100.000 funti nije malo.''

-Telefon sam stavila u dzep i uzela kljuceve.Lei sam ostavila poruku da nisam kuci i da neznam kada cu se vratiti.Sjela sam u auto i otisla u shpping.Kada nemam sta raditi trosim pare.Sad se vec pitate otkud mi ovolike pare.Da pola toga je sto se svaki put utrkujem a drugo otac je ostavio zasobom veliku firmu koju trenutno vodi njegov zamjenik dok ja ne napunim 18.Parkirala sam se usla u radnju sa sexy koznom odjecom.Ovjdje najvise volim da kupujem a jednio tu kupujem kad su trke.Nakon dugog razgledanja i isprobavaja odlucila sam se za kratku usku crnu koznu suknju koja mi je samo prekrivala dupe.Uzela sam crnu koznu jaknu i crene kozne stikle.Pitate se kako cu voziti u stiklama to je lako .Pogledala sam na sat i vec je bilo 23h dobro trba mi samo da se jos spremim.Platila sam konobaru i izasla iz nekg kafica u kome sam bila.E sad je pravo pitanje gdje cu se presvuci jer mi se stvarno ne da ici u stan.Nakraju sam se vratila u isti kafic i otisla u WC zakljucala vrata i krenula na posao.Obukla sam suknju majice nisam oblacila samo sam imala crni cipkasti grudnjak a preko sam obukla jaknu.Kosu sam pustila nanije maskaru elayner olovku za oci i malo pudera a na usne sam stavila zarki crveni karmin.Tako sad sam gotova.Uzela sam stvari i izasla iz kafica sjela u auto i dodala po gasu.Ostavila sam svog audia kod garaze i preuzela svoj crveni BMW m4.Volim ovaj auto a sa njim svaka utrka je moja.Morala sam odma dodati po gas tako dugo ga nisam vozila.Napokon sam dosla do ekipe vec je bilo dosta natjecatelja.Odjednom se nesto stvorilo ispred mene da sam jako zakocila imam osjecaj da sam zemlju ogulila.Otvorila sam vrata i izasla i cekala nekoliko minuta da se prasina skloni kako bih vidjela sta je.

Niall P.O.V.

-Zayn nas je nagovrio da dodjemo snjim na trke.Ni sam neznam zasto sam pristao.Vec je bilo dosta ljudi kad smo stigli.Ali vecinja njih je pricala o nekoj djevojci kaze da je jos niko nije uspijo pobjediti.Kazu da je prava bomba,neznam neka govore kako hoce.

Zayn:Stanite sad ispred doce krlaljica trka.

-On izgleda zna koje ta djevojka a ne bi me ni cudilo da nezna.Ali njegov glas je bio tako bijesan.Cuje se auto pod svjetlima reflektora jasno se moze vidjeti crveni BMW m4.Ne razumije koja djevojka jos vozi takav auto.Samo mislim da nas nije ni primjetila da stojimo kad je naglo zakocila da je sva prasina poletila u zrak.Culo se otvaranje i zatvaranje vrata ali nisam mogao da vidim ko je zbog prasine.Zvuk stikli koje udaraju od put mi odzvanjaju u glavi.Kada se sve rascistilo mogao sam vidjeti bas sexy djevojku.Duge noge vitke noge pa onda crna kozna suknja koja samo malo pokriva njeno dupe majice nema samo je srni grudnja a preko kozna jakna.Kada sam konacno stigao do lica iznenadio sam se.

Niall:Sarah?-Isto to su rekli i ostali ukljucujuci i Zayna.

Sarah P.O.V

-Sta oni rade tu.Pa gdje god dodjem oni su tu.A taj Zayn plati ce mi za sve.Veceras ga moram pobjediti a ako ga pobjedim zauvjek ce ostati onaj naziv ,,kraljica trka''.On je kao ,,kralj trka'' ali to ce morati dokazati veceras.

Sarah:Sta vi radite ovdje?-LJuto sam pitala.

Zayn:Isto sto i ti ljepotice!

Sarah:Ti bas volis da me provociras neke Zayn vidje ce mo se mi jos!-Nasmijala sam se i krenula dalje.

Nisam mogla proci a da ne pogeldam u Niall tog plavog ljepotana.Nasmijesila sam mu se i krenula dalje.

-Stojim pet minuta na startu i cekam da utrka pocne.Zayn staje kraj mene izgleda da se veceras samo on i ja utrkujemo.Djevojka je izasla i stala sa strane.Upalila sam auto i cekala ispalila je metak u zrak i krenuli smo.Malo je on u vodstvu ali nek zna da sam mu popustila.I na zadnjoj krivini gdje treba da se uspori ja sam stisnula gas na 120h okrenula se digla prasinu i ponosno prosla kroz cilj.Uzela sam nagradu i sa pobjednickim osmjehom krenula da cestitam Zayn mislim nije ni on bio los.

Sarah:Cestitam Zayn,nisi ni ti bio los!

Zayn:Ha ja nezam zasto si se utrkivala kad si oduvjek bila ,,kraljica trka''?

Sarah:Pa i ti si bio kralj pa si se utrkivao.

Nakon malog razgovora Zayn je otisao sav iznerviran.Svi su otisli za Zaynom samo je Niall ostao.

Nial:Cestitam Sarah bila si odlicna!-Nismijao mi se.Taj osmjeh mi je trebao sad vise nego ikad.

Sarah:Hvala Niall.

Zacuo se svuk sirene.Sranje policija.Povukla sam Niall za mjaicu te smo se za tren oka nasli u autu dodala sam gas i krenulaa prema grazi.Kada sam bila sigurna da smo odmakli usporila sam.

Niall:Jebote Sarah sta ovo bi?-Bio je vidno uplasen.

Sarah:Izvini Niall ali ja nisam navikla polako voziti.

Niall:Ma uredu je nego da te pitam kako ti uspijes nako iznervirati Zayna?

Sarah:Nemam osjecaje nizasta Niall tako da mi nije bitno kako ce neko reagovati a i Zayn je previse umisljen.!-Pogledala sam Nialla i imao je iznenadjen ali pomalo i tuzan izraz lica.

-Konacno sam sjela u audi.Niall i ja smo jos malo pricali a onda sam ga ostavila ispred neke zgrade u mraku nisam jasno vidjela.Taj plavi ljepotan mi sve vise i vise svidja.Svidja jesam ja to rekla svidja.O Boze Sarah.

BAD GIRLWhere stories live. Discover now