_kitaptozu4 / _moglinna
Helüüü 💃 yeni bölümden herkese merhaba!!! Her ayın 10'u, 20'si ve 30'u bölümleri atmaya devam ediyorum. Ancak Ağustos'un 10'unda yeni bölümü malesef paylaşamayacağım. Kısa bir süre önce sözlendim ve ne tesadüftür ki Ağustos 10'da nişanım var.
Belirlediğim tarihten önce veya birkaç gün sonra yeni bölümü paylaşabilirsin diyebilirsiniz ancak yine mümkün değil. Ben hazırlıklarla, misafirlerle, gelip gidecek insanlarla ilgilenirken hem bedenen hem ruhen hem de zihnen yorgun olacağım. Doğuda yaşıyorum, haliyle hem fazla kalabalığın getirdiği ağır sorumluluk var hem de adetler epey ağır.
Bölümler stok, sadece düzenlenecek, öyle paylaşılacak, yazmak gibi uğraştırıcı değil de diyebilirsiniz ancak uğraştırıcı. Hatta düzenlemeye daha çok özen gösterdiğimi söyleyebilirim.
Kimisi yazarken dikkatli yazar, düzenlemenin üzerinde fazla durmaz -gerek yoktur çünkü- kimisi de kaba bir taslak çıkarır, düzenlemesi gerektiğinde ince ince düşünür ve ayrıntıyla şekillendirmeye dikkat eder. Ben de düzenlemesiyle uğraşıyorum.
Ve bilgisayarım bozuldu, yapılmıyor, telefonla yazmakta ayreten sorun. Göz sağlığımı yeniden bozmak istemiyorum, bu yüzden dikkatli yazmaya çalışıyorum:(
Ve bir de bu süreçte bölüm yazamayacağım için yeni bölüm yayınlarsam beş stok bölümün altına da inmiş olurum ve bir süredir sağladığım düzende bozulur. Bundan dolayı bir yirmi güncük kadar yokuz biz.
Ağustosun yirmisinde yeni bölümü -favorim olan- paylaşmış olacağım.Şimdi sevgilerle. Keyifli okumalar 💝
Ayrıca oylar da unutulmasın🔫
GERÇEK, YALANA
SARILINCA27
"KÜLDEN TOZA"
Derin bir uykudan uyanmamın hemen ardından yanımın boş olduğunu ark ettim. Ayrıca karanlık da çökmüş, içeriyi aydınlatan gece lambalarıydı. Doğrulduğumla yarı baygın gözlerle odanın içine bakındım ama istediğim gibi Enis'i bulamadım, odada yoktu.
Neden yanımdan ayrılmıştı ki? Uyandığımda yanımda görmek isterdim.
Yan dönüp yüz üstü uyumaya başladım fakat gözlerim kapanmadan önce komodinin üzerinde bir adet meyve suyu doldurulmuş bardağın üzerinde not kağıdı gördüğüm için gözlerimi açmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İTAAT
Roman d'amour"Kimsin sen Enis Altınday?" Diye sorduğumda, bakışları bana hissettirdikleri kadar anlamsız değildi. "Tehlikeli ve tutkulu bir adam mı yoksa yardımsever ve vicdanlı biri mi? Kimsin? Nesin sen?" "Ya sen?" Diye soruma karşılık sordu. "Yalan," dedim...