Taehyung
Botorság lett volna részemről, ha azt állítom; én nem akarom ugyanúgy ezt az estét, mint Jungkook. Ha az eszemet be is tudtam volna csapni, a testemet nem, ami minden egyes érintést követően csúnyán elárult. Bár még mindig lehetett érezni a kamilla illatát, sokkal jobban dominált a kókusz, s én azon az estén csak azt akartam. Arra volt szükségem, Jungkookot akartam és ehhez minden gátlásomat képes voltam levetkőzni. Kirázott a hideg, amikor a pólóm alá nyúlva simított végig a derekamon, érintésébe egyre jobban bújtam, többért vágyakozva. Éreztem, ahogy a csókunkba belemosolygott a követelőzőbb tetteim miatt, majd elválva tőlem simított végig ajkaimon, mit nyálunk nedvesített. Pólóm alját felhúzva nézett a szemembe kérdőn, valamiféle engedélyre várva. Bizonytalanul ültem fel, hogy le tudja szedni a számára zavaró, számomra inakbb komfortos ruhadarabot. Kissé pirosodva tűrtem, hogy vörösödő szemeit éhesen végig vezesse rajtam, ahányszor csak szeretné, azért az egy kicsit megnyugtató volt, hogy Jungkook szerint nem csorbult a vonzalmam, s képes olyan tekintettel méregetni, hogy attól szabályosan zavarba jöjjek. Végre újra az ajkaimra hajolt, úgy döntött el az ágyon, lábaim közé férkőzve. Meglepődve nyögtem fel, amikor megéreztem merevedését az enyémnek nyomódni, az ajkaim marcangolását is durvábban folytatta, kezét a hasamon járatva. Nem tetszett, hogy már sokadik alkalommal is elvált az ajkaimtól, ami lüktetett a megpróbáltatásoktól, de kárpótolt azzal, hogy a nyakamon hagyott apróbb puszikat. Oldalra döntve a fejemet hagytam, hogy csókokat, néhol harapásokat hagyjon a bőrömöt, miközben próbáltam a hangomat egyre jobban visszafogni.
-Ne fogd vissza magad. - suttogta a fülembe. - Hallani akarom. - puszilt fülem mögé, mire megborzongtam.
-Akkor érd el, hogy ne tudjam visszafogni magam. - húztam magamhoz, hogy meg tudjam csókolni.
Mosolyogva csókolt lejjebb, hogy a nyakam és a vállam közti résznél állapodjon meg. Felsóhajtottam, amikor végignyalt a bőrömön, majd megharapta, egyre erősebben. A hajába túrva húztam el a fejét nyakamtól, mikor tudatosult bennem, hogy mit szeretne csinálni.
-Nem szabad. - néztem hegyesebb szemfogait, mik bizonyára fájó mód lüktetett neki. - Nem szabad. - ismételtem meg magam.
-Tudom. - nyomott egy puszit az ujjaimra, mik száján pihentek.
Lehunyt pillákkal élveztem, ahogy mellkasomat szántotta végig csókjaival. Egy nyögés szökött ki ajkaim közt, amikor a mellbimbómra hajolt, ezáltal elérve azt, hogy egyre jobban eláztassam a nadrágomat és a takarót is, újfent. Ujjaival a másikat vette célul, hangomat egyre hangosabbra bíztatva ezáltal, nem is kellett sokat tennie annak érdekében, hogy ne tudjam visszatartani a sóhajokat vagy éppen a nyögéseimet. Türelmetlenül sóhajtottam fel, csípőmet is megemelve, jelezve, hogy haladhatna tovább, mert igen kényelmetlen érzés volt, ahogy a nedves ruha a combomra tapadt, illetve a helyem is egyre szűkösebbé vált odalent. Mosolyogva pillantott fel rám, sokkal gyengédebben húzta végig ajkait a hasamon éktelenkedő hegen. A takarót marcangoltam, amikor a nadrágomon keresztül nyalt végig az ágyékomon, előről is kissé eláztatva az anyagot. Szinte megkönnyebbülve szökött ki a levegő a tüdőmből, amikor elkezdte leszedni a nadrágomat és az alsómat, azonnal felemeltem a csípőmet, hogy könnyebb dolga legyen. Úgy szállt el a cseppnyi önbizalmam, ahogy realizáltam, hogy teljesen ruhátlanul feszítek alatta, ő pedig szemérmetlenül nézett végig rajtam. Hogy oldja szorongásom végre ő is elkezdett vetkőzni és hülye lettem volna nem kihasználni a helyzetet, hogy ne legeltessem a szememet kidolgozott felsőtestén. Kezemmel észrevétlenül próbáltam valamennyire eltakarni magamat, de Jungkook a csuklómra fogva nyomta a fejem mellé, csípőjét is nekem feszítve, egy mély morgást váltva ki saját a magából.
YOU ARE READING
Két kis csík - TAEKOOK(BEFEJEZETT)
FanfictionTaehyung minden vágyának forrása egy baba, ami sose adatott meg neki, bármennyire is szerette volna. Be kell érnie egy nagyszájú, egyetemista lakótárssal, ami néhány bonyodalomhoz tud vezetni.