Podziękowania + wyjaśnienie

1K 6 34
                                    

Dziękuje bardzo wam za przeczytanie tej książki! ❤️
Mam nadzieje, że nie znajdziecie na wattpadzie podobnego pomysłu.

Jak czytacie jakieś książki na watt, a głównie fanfiction to wiecie, iż dużo rzeczy się powtarza. Porwanie przez Bts, dostanie się do zespołu w w Korei, poznanie Bts i wszystko prowadzi do związków z nimi. Fakt moje niektóre książki mają podobne treści, ale w tej próbowałam zmienić wszystko.

Na początku miałam plan zrobić o Rose która dostaje amnezji i staje się kimś innym, nie wiedziałam, że będzie psychopatką. Ten pomysł wpadł mi dopiero przy pisaniu bodajże trzeciego czy czwartego rozdziału, aby zabijała.

Mogłabym napisać lepiej tą książkę, ale muszę jakoś uczyć się robiąc błędy.

Mam nadzieje, że nie uważacie tą książkę za zbyt brutalną czy mocną. Dużo było scen przemocy, brutalności  czy morderstwa.

Mam jeszcze jedną wiadomość dla niektórych dobrą dla niektórych złą... prawdopodobnie nie będę pisać już więcej fanfiction. Może kiedyś się zdarzy, ale nie obiecuje.

•••
A teraz przydadzą wam się wyjaśnienia dlaczego akurat określony członek zespołu został zabity tak, a nie inaczej.

V i Jhope zostali wykastrowani (jak pamiętacie) czemu? Bo byli gejami.

RM został uduszony, bo okłamywał Rose jako pierwszy i udawał kogoś kim nie jest ( przez duszenie poduszką człowiek się trochę męczy)

Jin został pozbawiony swoich jelit. Czemu? Bo lubił dużo jeść.

Jungkook miał wydłubane oczy i wycięte policzki. Jak myślicie czemu? Wycięte policzki bo wyglada z twarzy trochę jak królik 🐇, a wydłubane oczy to przez to jak w niektórych momentach książki myślał o Rose i wzrok na innych członków zespołu.

Suga otruty cyjankiem i zszyte usta. Zszyte usta z powodu tego, iż jest dobry w rapie.

Jimin umarł poprzez podcięcie gardła przy policji. Rose w ten sposób chciała mu pokazać, jakim jest frajerem, że prawie do ostatniego momentu ją krył.

Domyśleliście się tego?

•••
Jeszcze taka końcowa zabawa 😁

Wasz ulubiony rozdział? —>

Czy zdziwiło was to, że Rose stała się psychopatką? —>

Najsmutniejsza śmierć dla was? —>

Ulubiona akcja? —>

Ulubiona postać? —>

Znienawidzona postać?—>
(Podejrzewam, że Rose)

Ulubiona wasze śmierć? —>

Jeszcze raz bardzo dziękuje wam za uczestnictwo w komentarzach pod tą książka jak równie za przeczytanie 🥰

To co? Widzimy się pod następną książką? 😂😇

UWAGA!!! KIEDYŚ MOŻE POJAWIĆ SIĘ DRUGA CZĘŚĆ!

DAJCIE ZNAĆ CZY BYŚCIE CHCIELI

Who am I? [18+]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz