פרק 27

3.3K 113 6
                                    

מתיאו
האישה הזו מטריפה אותי. בחיים אף אישה לא גרמה לי לתת לה כל כך הרבה תשומת לב, במיוחד כזו שדואגת להתגרות בי בכל רגע.
עברו כבר שעות מאז שהיא יצאה מחדר העבודה, ובכל זאת אני לא מצליח לעבוד ולהתרכז מבלי שראשי מוצף במחשבות עליה.
אני סוגר את המחשב ומציץ בשעון הקיר לפני שאני מרוקן את הויסקי שנשאר לי בכוס ויוצא מחדר העבודה לכיוון חדר השינה.
איב ישנה על גבה, תנוחה שהיא לא אימצה אפילו פעם אחת שמהרגע שהיא כאן ועד עכשיו. אבל מי כמוני יודע כמה זה מעצבן שהפציעה מגבילה אותך.
אני מתקלח בזריזות ונשכב לצידה, מסתכל על פניה היפות שמשדרות היאבקות אבל גם סוג של נחת. מדי פעם אנקות כאב נפלטות ממנה כשהיא מנסה להסתובב עד שהיא מתעוררת לגמרי.
״את רוצה כדור?״ אני מסיט את שיערה מפניה ומלטף את הלחי שלה.
״כואב לי.״ היא עונה בנמנום ומעווה את פניה קלות.
״רוצה ג׳וינט?״ אני מציע בחיוך והיא צוחקת.
״אתה עוד יותר מכאיב לי.״ היא אומרת וחיוך חומק מבין שפתיי.
״ג׳וינט טוב יפתור לך את כל הבעיות.״ אני ממשיך.
״אז ככה אתה מתמודד עם הפציעות שלך?״
״ככה אני מתמודד עם כל הבעיות שלי בחיים.״
״מסמם אותם?״ היא מרימה גבה מתחכמת.
״כן, במיוחד כאלה שדואגות להסב את תשומת ליבי.״ אני עוקץ בחיוך ומבין שהיא קלטה את הרמז כשזוויות פיה נמתחות מעט.
״כבר קלטתי שאני מעסיקה את הראש שלך כל שעה ביום.״ היא מסובבת אליי את גבה אליי ואני נצמד אליה וכורך את ידי סביב מותניה, מחכה לראות אם היא תירתע בתגובה אך היא מפתיעה אותי ומצמידה את ישבנה לאיזור מפשעתי.
אני מרגיש איך איברי מתחיל להזדקר בזמן שהיא מצחקקת. ״אתה יודע איך אני מתמודדת עם הבעיות שלי בחיים?״
״איך?״ אני מנסה לשמור על טון יציב ובו זמנית להרגיע את האיזור.
״אני גורמת לביצים שלהם להגיע לסף פיצוץ ואז מתרחקת בבת אחת.״ היא מיישרת את גבה וסוחטת ממני אנקה ונשיפה מאוכזבות במיוחד.
״חכי,״ אני מחייך בערמומיות. ״אני מחכה לשמוע איך תתחנני אליי כשלא אתן לך לגמור.״
״מי קבע שאתה זה שתגרום לי לגמור?״ היא ממשיכה להתגרות בי.
״קודם כל, אין אישה שלא גרמתי לה לגמור כבר מהשניה הראשונה.״ אני מתחיל אך היא מסתובבת חזרה ועוקצת אותי באמצע. ״שחצן.״
״דבר שני,״ אני מתעלם מהערתה. ״אף גבר לא מספיק אמיץ כדי להתקרב אלייך עם הזין שלו כשאני בסביבה.״
״תיזהר לא לשבור את התקרה כשאתה עף כל כך גבוה.״ היא מגחכת בזלזול. ״אתה חושב שתהיה בסביבה שלי ותשמור עליי כל החיים?״
״אני לא חושב, אני בטוח.״ אני קובע בחיוך שחצני.
היא צוחקת ונאנקת בכאב בו זמנית לפני שהיא נרדמת בחזרה ואצבעותיי מושכות את קצוות שיערה לאחורי אוזנה, חושפות בפניי את היופי ואת תווי הפנים שאני מכור אליהם כבר מהפעם הראשונה שאני והיא נפגשנו.
הרוסים ישלמו על מה שהם עשו לה. איב עדיין לא יודעת אבל אנחנו מתכננים משהו גדול ודי מסוכן. אבל אעשה כל דבר בשביל האישה הזו, גם אם החיים שלי יעמדו בינינו.
קיבלנו מידע שיש להם מבצע ענקי של העברת סמים במספנה, כזה שדורש נוכחות של אחד הבכירים וזו הזדמנות מצוינת לנקום בהם בחזרה. כבר גייסנו צוותים ושיחדנו את מי שצריך לשחד כדי שהכל יעבור חלק וכל עוד איב לא תדע על הפעולה, הכל אמור לעבוד.

בלתי שבירהWhere stories live. Discover now