מתיאו
עברו כבר שלושה חודשים מאז שהוריה של איב נפטרו.
חזרנו לניו יורק אחרי שנשארנו שבוע נוסף לאחר השבעה וארגנו את הדברים האחרונים של איב לקראת המעבר הסופי שלה לניו יורק. היה לה קשה והיו הרבה דמעות בדרך החוצה.
אבל לדעתי זה הפתרון הטוב ביותר עבורה.
אנחנו נמשיך להגיע ולבקר אבל היא תוכל להמשיך את החיים שלה מבלי לשקוע.
כרגע הבית של הוריה יהיה סגור עד שתחליט מה לעשות איתו ובנתיים עורכי הדין שלי ידאגו לכל מה שנוגע לצוואה.
״איך את מרגישה?״ אני שואל את איב שמתמתחת לצידי בעייפות.
״אני אהיה בסדר.״ היא מחייכת חיוך קטן. כמה חיכיתי לשמוע את המשפט הזה.
״את הלביאה שלי.״ אני נושק לראשה ושולח אצבעות מתחת לחולצתה, מלטף את מותנה ברפרוף.
היא מחייכת ונושקת לשפתיי לפני שמשתחררת ממני וקמה לכיוון חדר המקלחת.
אני קם אחריה עם זקפה של אריה מורעב. כבר שלושה חודשים שאני משתמש ביד ימין כמו פאקינג מתבגר.
אני מתחכך בה ומורח משחת שיניים על המברשת בזמן שהיא מצחצחת שיניים ומצחקקת.
״חבר שלך רעב הבוקר.״ היא קורצת בצחקוק ומורידה את עיניה לאיברי הזקור.
״אולי כי לא נתנו לו לאכול כמו שצריך.״ אני מצחקק ושנינו מתפרצים בצחוק.
״שלא תבין לא נכון,״ היא יורקת את המשחה ושוטפת את פיה. ״אני מאוד מעריכה את זה שהוא צם בשבילי.״
״כן אבל הוא כבר על סף מוות Amore mio.״ עיניי מטיילות על גופה בתשוקה. היא לבושה במכנס קצרצר בצבע שחור וגופיית סבא לבנה שמדגישה את חזה השופע בצורה מושלמת.
״התגעגעתי לאיטלקית שלך.״ היא כורכת את זרועותיה סביב עורפי ואני מושך אותה אליי עוד קצת כדי שתרגיש את זקפתי.
היא מעבירה יד אחת לאורך חזי עד לגומי הבוקסר ומעבירה עליו את אגודלה. עיניה הירוקות מטיילות בין עיניי ויורדות לשפתיי. אני מתבונן בעיניה וחצי שניה לאחר מכן מסתער על שפתיה ומנשק אותה בחוזקה. לשוני נדחקת לפיה וחוקרת כל פינה בו.
התגעגעתי לנשיקות האלה, התגעגעתי לרעב שלה אליי.
זרועותיי מקיפות את ישבנה ומרימות אותה באוויר כך שהיא כורכת את רגליה סביבי ואני מוביל את שנינו למיטה.
ברגע שאיב נוחתת על המיטה, ידיי פושטות ממנה כל פיסת בד שחוצצת בינינו ופי מוצא את פטמתה במהירות השיא.
״אלוהים, כן!״ היא גונחת בקול בזמן שאני מוצץ את פטמתה ויונק אותה לפי וידי השניה צובטת את הפטמה השניה.
״נראה לי שאת יותר חרמנית ממני.״ אני אומר בחיוך בזמן שאני שולח את אצבעותיי לאיברה ומחדיר אליה אותן. ״אממ, רטובה כמו שאני אוהב.״ אני ממלמל בין שפתינו ומזיין אותה עם אצבעותיי.
איב גונחת בקול ומאגרפת את הסדין בידיה. ״התגעגעתי לגוף הזה לעזאזל.״ אני ממשיך להחדיר אליה את אצבעותיי ומשפשף את אגודלי בדגדגן שלה עד שהיא גומרת על אצבעותיי.
״אלוהים זה היה טוב!״ היא מתנשמת ומחייכת בסיפוק.
״עוד לא התחלנו בכלל.״ אני פושט את הבוקסר שלי ונעמד מולה, גומע את המראה העירום שלה יחד עם שיערה החום שמתפרש על הכרית בחופשיות ומכוון את איברי לפתח איברה.
״תסתכלי עליי.״ איב מסתכלת עליי בחיוך שובב. אני מעביר את מבטי לאורך כל גופה וחודר אליה בעוצמה.
״וואווו!!״ היא צועקת מעונג בזמן שאני חודר אליה חזק ובקצב קבוע, מחזיק את ירכיה ודוחף אותה אליי.
שנינו גונחים בקולי קולות כאילו שזו הפעם הראשונה שאנחנו מזדיינים. ״אני עומדת לגמור!״ היא מציינת אחרי כמה דקות ומקמרת את גבה אחרי שאני ננעץ בתוכה.
אני תופס בידי את מפרקי ידיה מעל ראשה וממשיך לחדור אליה חזק יותר, עד שאני מרגיש את קירות איברה סוגרים על איברי ושאגה נפלטת מאיתנו כשאנחנו גומרים ביחד.
״אם הייתי יודע שהאיטלקית שלי תגרום לך להזדיין איתי הייתי כותב לך סיפור באורך של חיים שלמים.״ אנחנו צוחקים בזמן שאני נשלף ממנה ושוכב לצידה.
״אנחנו צריכים לעשות את זה לעיתים קרובות יותר.״ היא אומרת ומשחררת אנחת סיפוק.
״אנחנו באמת צריכים להזדיין יותר.״ אני מחייך כמו ילד קטן.
״התכוונתי שאנחנו צריכים להתנזר מסקס לכמה חודשים.״ עיניי נפערות בהפתעה לדבריה והיא מיד פורצת בצחוק.
״תתכונני, הולכים להיות ימים לא פשוטים.״ אני מסובב את ראשי לכיוונה ומחייך בזימה. ״אני הולך לזיין אותך כל יום בכל מקום אפשרי.״
״אממ,״ היא מחייכת בשובבות. ״אני מניחה שזה פיצוי הולם בהחלט בשבילך אחרי כל מה שעשית בשבילי.״
״אני מאוהב בך אשתי היקרה.״ אני מרים אותה עליי והיא מצחקקת. ״אני זה שצריך לתת לך פיצוי שלא הצלחתי לשמור עלייך מספיק טוב.״ עיניי מטיילות על גופה בתשוקה.
״הכי חשוב שאנחנו חיים עכשיו,״ איב מציירת באצבעה על חזי. ״לפעמים הנקמה הטובה ביותר היא פשוט לחיות.״ היא נשכבת על חזי וידי מטיילת על גבה. האווירה נהייתה מתוחה ללא ספק. עיניי מביטות על התקרה בזמן שראשה מונח על לוח ליבי כשאין בינינו שום מחיצה, עירומים כביום היוולדנו.
איב מתחככת בטעות באיברי וכשהיא שמה לב לזה היא מטפסת עם ישבנה גבוה יותר. ידי שעדיין מלטפת את גבה, יורדת קצת וחופנת את ישבנה בחוזקה, מושכת אותו אליי עוד קצת ונותנת לי גישה מלאה אליו. אני מעביר את אצבעי לכל אורכו ומתעכב על הפתח, מתחכך בו וגורם לאיב לפלוט גניחה קטנה.
״את אוהבת את זה?״ אני ממשיך בחיכוך בתנועות סיבוביות, מכניס את קצה אצבעי ומוציא בעדינות.
איב מניחה את סנטרה על כפות ידיה ומביטה בי בהתגרות. ״אני אוהבת כל דבר שקשור בך או במה שאתה עושה לי.״
עיניי ננעצות בה ברעב ובתשוקה וגופי נדלק מחדש בתגובה למילותיה.
אני מזיז את איב לצד המיטה כך שהיא שוכבת על הבטן והולך להביא חומר סיכה מחדר הארונות, שופך קצת על ידי ומפשק את ישבנה ביד השניה.
״זה קר!״ היא צועקת בהפתעה ודוחפת אליי את ישבנה כשאני מורח על הפתח השני את החומר ללא התראה מוקדמת.
אני שופך עוד קצת חומר על ידי ומתחיל לשחק ולפשק מעט את הפתח השני בעזרת אצבעי.
איב גונחת בעונג ומתחילה לרכב על אצבעי כשהיא חודרת אליה.
״אני מקווה שגם לזין שלי תגיבי ככה.״ אני מצחקק ושופך עוד חומר סיכה על הפתח כדי שתהיה לי כניסה קלה יותר.
״תסתכלי עליי.״ אני שולף את אצבעי והיא מסובבת את ראשה אליי. ״אם את רוצה להפסיק את אומרת וזה יקרה.״ שפתיי נצמדות לשפתיה בחוזקה לפני שהיא חוזרת להסתכל ישר ואני מפשק את ישבנה ומכוון את איברי לפתחה השני. אני נדחק אל פתחה בעדינות ואיב נאנקת בכאב. ״את בסדר?״ קולי צרוד כשאני ממשיך לחדור אליה בעדינות. היא הדוקה כל כך.
״כן.״ היא אומרת כמעט בלחש.
אני שופך עוד חומר סיכה בינינו ומפשק את פתחה עוד קצת, חודר אליה בפעם אחת עד הסוף והיא צועקת בכאב בתגובה.
״בן זונה!״ היא נועצת בי את עיניה הירוקות ומצחקקת בקושי אחרי שאני נעצר כשכולי בתוכה.
״רציתי להקל עלייך.״ אני מסתכל עליה בחיוך מנחם.
״ממש הקלת עליי, נראה לי קרעת לי כמה שרירים.״ היא צוחקת ומשעינה את ראשה על זרועותיה.
״את הדוקה כמו חור של שמפו Amore.״ אנחנו מתפרצים בצחוק ואני מתחיל לנוע בתוכה.
תוך כמה דקות איב מתרגלת לתחושה וכבר גונחת מעונג, דוחפת את ישבנה אליי ומסובבת אותו כדי ליצור חיכוך גדול יותר.
אני מצרף את אצבעותיי ומחדיר אותן לפתח איברה כשאגודלי משתפשפת בדגדגן שלה.
״אלוהים, אני חושבת שאני עומדת לגמור!״ היא צועקת בעונג ואני ממשיך לחדור בקצב חזק ומהיר יותר, בשני הכיוונים.
״חכי לי.״ אני מרגיש את גופה מתכווץ סביב אצבעותיי והזין שלי ואנחנו גומרים ביחד כשהצעקה של איב מרעידה את הקירות.
״וואו,״ היא נאנחת על גבה בחיוך. ״נראה לי שזו הייתה אחת החוויות הכי טובות שהיו לי בחיים.״
״עבודתי כאן נשלמה.״ אני מחייך בסיפוק והיא חובטת בחזי.
״לא חושבת שהרגשתי ככה מלאה אי פעם.״ איב צוחקת וחוזרת לשכב על הבטן, מסתכלת עליי באהבה.
״בקרוב תרגישי ככה שוב.״ אני מחייך ומושך אותה אליי.
״אה הופכים את זה למנהג קבוע?״ היא מחייכת במבוכה אך עיניה מלאות אש ותשוקה.
״גם, אבל לא לזה התכוונתי.״ אני מלטף את לחיה ואת שפתה התחתונה ברכושנות.
״אז למה התכוונת?״ היא אומרת בחוסר הבנה ואני מצחקק כשאני מתקרב לשפתיה, נושק לה ותופס בשיניי את שפתה התחתונה.
״ימים יגידו אשתי היפה והיקרה.״
YOU ARE READING
בלתי שבירה
Romanceהסקרנות והחוצפה שלי מביאות אותי לשני מצבים. כאלה שמפילים אותי בחיים וכאלה שרק מעלים אותי למעלה. אבל אני אישה חזקה. גם כשאני נופלת אני לא נשברת ועולה חזרה למעלה. נלחמת על כל מאמץ. ⚠️טריגר⚠️- לאמיצים בלבד! מכיל: פגיעה פיזית ומינית שפה בוטה אלימו...