פרק 36

3.8K 147 9
                                    

מתיאו
״אז לאן עכשיו?״ אני שואל את איב אחרי שהסתובבנו בשוק מחנה יהודה עד השעה 23:00 בלילה.
״חזרה לבית.״ היא מפהקת אבל עדיין נראית עירנית. לא יודע איך היא עושה את זה אבל הפרשי השעות בין ניו יורק לכאן משפיעים עליי.
״התעייפת?״ אני משלב את ידינו ומלטף את גב כף ידה בעזרת אגודלי כשידי השניה עמוסה בשקיות מלאות שטויות ובגדים שקנינו.
״אפשר להגיד.״ היא מגחכת בחיוך קטן כשאנחנו מגיעים לרכב.
״אז לבית שלך בתל אביב נכון?״ אני שואל בזמן שאני יוצא מהחניה והיא מהנהנת בתגובה ומכוונת אותנו לשם.
״לא חשבתי שאתגעגע כל כך לחופש.״ איב נאנחת בחיוך מסופק שהיא פותחת את דלת ביתה לרווחה ונכנסת לבית שלה באושר.
״נהנית היום?״ אני מחייך ונעמד מאחוריה, מזיז טיפה את הראש כדי להכנס לשדה הראיה שלה. היא מסתובבת אליי בתגובה וממקדת את עיניה בעיניי, מקבעת אותן ולא מאפשרת להן לסטות לאף כיוון אחר.
״תודה.״ היא אומרת ובפעם הראשונה אני רואה בעיניה אושר אמיתי.
לפני שאני מספיק להגיב היא מחבקת את מותניי וכפות ידיי מלטפות את שיערה הפזור לאורך כל אורכו. ״אני לא מכירה עוד חוטף שהיה מחזיר את השבויה שלו לבית שלה.״
״אני לא מחזיר אותך.״ אני מבהיר בזמן שהיא מרימה שוב את מבטה אליי ואצבעותיי מסיטות קצוות שיער לאחורי אוזנה. ״את תמיד תוכלי לבוא לפה אם תרצי, אבל את חוזרת איתי לניו יורק.״
״תפסיק להתעקש.״ היא צוחקת ואני מצטרף בחיוך קטן בלבד. ״הלוואי וזה היה עובד איתך. גם אם הייתי רוצה לעזוב אותך פה ולחזור לבד, לא הייתי יכול. המוח שלי לא מסוגל לקלוט פעולה אחרת.״
״שום פעולה?״ היא מופתעת אבל חיוך קטן ומתוחכם נפרש על פניה היפות והמוארות כשמבטה יורד לשפתיי.
״שום פעולה שלא קשורה אלייך.״ אני תופס את לחיה ומתקרב לשפתיה עד ששפתינו נוגעות לא נוגעות זו בזו. עיניי שוב ננעצות בעיניה ואני מסתער על שפתיה בתשוקה. בהתחלה איב לא מגיבה אבל כשלשוני נדחקת לשפתיה וחוקרת את פיה, היא משחררת ואני מרגיש איך שפתיה מתנפחות בין שפתיי.
איב פושטת את הטישרט הלבנה שלי מעליי ומתעסקת בכפתור המכנס בזמן שאני פושט ממנה את השמלה ומשאיר אותה בתחתונים וחזיה שגורמים לזין שלי להידחק למכנסיי.
״אין לו סבלנות.״ היא אומרת מבין שפתיי וחופנת את הזין שלי ביד אחת כשידה השניה מנסה לפשוט ממני גם את המכנס.
״את תהרגי אותי בסוף.״ אני בועט ממני את המכנס ומניף אותה על כתפי כל הדרך לחדר כששנינו מתנשפים.
״זו המטרה.״ היא מצחקקת ואני מחטיף לישבנה רגע לפני שאני מוריד אותה למיטה ומחבר את שפתינו בחזרה.
אני שולח יד לקו החזיה של איב והיא מקמרת את גבה כדי שאוכל לפשוט אותה ממנה.
״חכה רגע,״ היא אוחזת בזרועי ומונעת ממני לתלוש ממנה את החזיה.
״את לא עוצרת אותי עכשיו, הביצים שלי על סף פיצוץ.״ אני אומר ברצינות והיא צוחקת. ״חסר לך שתשאיר אותי על סף פיצוץ!״
אני מצטרף אליה וצוחק בקול כשאני מבין שהיא דיברה על פעם שעברה. ״אל תדאגי, הזין שלי לא יאפשר לי את זה הפעם.״ שפתיי חוזרות לשפתיה ויוצרות לעצמן מסלול לשדיה כשידי מעיפה ממנה את החזיה בתשוקה. איב מקמרת את גבה לתוך פי כשאני יונק את הפטמה שלה לתוך פי ומתגרה בשניה בעזרת אגודלי.
״אלוהים.״ גניחה קטנה נפלטת ממנה ואני מחייך לפני שאני ממשיך במורד המסלול ותולש ממנה גם את התחתונים במשיכה אחת.
אני מנתק את שפתיי לרגע ומסתכל עליה פתוחה לפניי ומחכה שאגע בה. ״מתיאו-״ היא מתחילה לומר ולפני שהיא ממשיכה אני קובר את ראשי באיברה ומכרסם כל סנטימטר ממנו ברעב.
״מתיאו.״ היא גונחת ומקמרת את גבה בעונג כשאני מחדיר אצבע בזמן שלשוני מתעסקת בדגדגן.
״את רטובה.״ אני מציין בין שפתיי ומניע את אצבעי בתוכה, סוחט ממנה עוד גניחות קטנות.
״נראה לי שאפשר לדלג על השלב המקדים.״ היא אומרת ואני מצחקק כשאני מוציא את אצבעי ומחדיר את לשוני לתוכה. ״רק עוד קצת.״ אני אומר וחוזר לטרוף אותה עד שהיא גומרת על הלשון שלי.
אחרי שאני מסיים ללקק כל טיפה ממנה, אני נושך טיפה את פנים ירכה ועולה חזרה לצווארה, נושך ומוצץ בזמן שאני מלביש על עצמי קונדום ומכוון את איברי לפתח איברה.
״את בסדר?״ אני מסתכל בעיניה של איב ומוודא.
״אם אתה לא תכניס אותו עכשיו אני אעשה לך ברית בפעם השניה!״
אני מחייך בזדוניות, אוחז באגן שלה וחודר לתוכה בעוצמה.
״אלוהים!״ היא גונחת בקול ובו זמנית שורטת את גבי בציפורניה. אני ממשיך בקצב מהיר וחזק עד שאני מרגיש את קירות איברה על הזין שלי, מוכנות לגמור.
״חכי לי.״ אני אומר בזמן שאני ממשיך לחדור לתוכה. ״עכשיו!״ אני פוקד ושנינו גומרים בגניחה רועמת ובקוצר נשימה.
כמה חיכיתי לרגע הזה. מהרגע שהיא הופיעה אצלי במשרד עם הג׳קט הקצרצר הזה שבקושי כיסה משהו, רציתי להשכיב אותה על השולחן ולזיין אותה עד שכל ניו יורק תשמע אותה. אחרי שהכרתי את האופי שלה, החוצפה והסקרנות שלה גרמו לי לרצות משהו מעבר.
אני אוסף אותה בזרועותיי ומתהפך על גבי כך שראשה מונח על חזי ואיברי עדיין שקוע בתוכה.
״מרוצה?״ אני מלטף את שיערה ומחייך בסיפוק. הייתי בטוח שאם אני לא מזיין אותה היום, הביצים שלי יהפכו למקושקשות.
״לגמרי.״ היא מתיישרת בחדות וסוחטת ממני נשיפה חדה.
״סיבוב שני?״ אני שואל אותה כשהיא מתחילה לנוע באיטיות מעל הזין שלי וידיה מונחות על חזי.
״אתה חושב שתשרוד?״ היא מתגרה בי ומגבירה את קצב הרכיבה.
אני תופס את ירכיה ועוזר לה לזוז מהר יותר, שולח את כפות ידיי לשדיה וחופן אותן בחוזקה, תופס עליהן בעלות.
היא גונחת בקול וסוחטת ממני נהמה כשהיא מנסה להכניס אותו עמוק יותר לתוכה.
״את תמיד היית שלי ותמיד תהיי שלי.״ אני מחליק את ידיי על גופה כשאני מרגיש את הזין שלי נמתח בתוכה וגומר בשאגה.
היא נשלפת ממני ונשכבת לצידי על המיטה בחיוך והבעה מסופקים.
״את חוזרת איתי לניו יורק.״ אני מזכיר שוב וקובע.
״כי אני טובה במיטה?״ היא מצחקקת בזימה ומתהפכת על בטנה כך שמבטינו מצטלבים וישבנה בולט בשדה הראיה שלי, מקשה עליי לשמור איתה על קשר עין.
״גם,״ אני ממולל את אחת מפטמותיה באגודלי. ״אבל בעיקר כי ככה החלטתי.״
״אני אחשוב על זה, אובססיבי.״ היא מגלגלת עיניים בחיוך. ״בנתיים, אני קמה להתקלח.״
אני קם מהמיטה ונושך את שפתי התחתונה כשהיא מענטזת עם ישבנה מולי וגורמת לזין שלי להזדקר שוב.
״גם לכאן אתה נדבק?״ היא נשענת על השיש ופטמותיה הזקורות מתחננות שאגע בהן.
״אני לא חושב להפסיק בזמן הקרוב.״ אני מתקרב ומעביר את לשוני על אחד משדיה ברכושנות. ״מגיע לי פיצוי על תקופת החרמנות הזאת.״
היא צוחקת וכורכת את זרועותיה סביב צווארי, סוחפת אותנו לנשיקה סוערת. כפות ידיי חופנות את ישבנה בחוזקה ומצמידות אותה אליי כדי שתרגיש את הזקפה החדשה שהיא יוצרת לי.
״תראי מה את עושה לי.״ אני מתחכך בה עוד טיפה לפני שאני מסובב אותה וכף ידי מכופפת אותה על הכיור כך שישבנה העגול ממלא את שדה הראיה שלי.
אצבעי גולשת לאורך קו הישבן עד שהיא נוגעת בחריץ והיא מצטמררת טיפה למגעי. ״לשם נגיע בהמשך,״ אני מחכך את אצבעי בחריץ וממשיך במסלול עד שהיא נוגעת בפתח איברה. ״עכשיו מגיע לו את מלוא תשומת הלב.״ אני מחייך והיא צוחקת כשמבטינו מצטלבים במראה. אני מכוון את קצה איברי לפתח שלה וחודר בעוצמה בזמן שהיא גונחת בקול ונעה עם אגנה לפי הקצב.
״בבקשה,״ היא אומרת ברגליים רועדות. ״בבקשה מה?״ אני מתגרה בה מעט. ״היית מת שאתחנן אלייך.״ היא מגחכת בזלזול כשאני ממשיך לנוע בתוכה ומרגיש שהיא עומדת לגמור.
רגע לפני שהיא נשטפת באורגזמה, אני נשלף מתוכה אך משאיר את הקצה בפנים. היא מסתכלת עליי בהלם מהמראה ואני צוחק בקול לפני שאני דוחף את עצמי בפעם האחרונה ומושך אותה אליי כשהיא גומרת על הזין שלי בפעם השלישית להיום.
״אני לא מאמינה שעשית את זה.״ היא אומרת לאחר שנשימתה מוסדרת.
״עשיתי מה?״ אני צופה בה מתקלחת ועיניי יוקדות אש. ״הענקתי לך את הסקס הכי טוב שהיה לך בחיים?״
״מצחיק,״ היא מסתכלת עליי בזלזול כשהיא חופפת את ראשה ושדיה זקורים. ״חתיכת שחצן מסריח וחרמן.״
״את חרמנית לא פחות ממני.״ אני מציין ומסייר עם עיניי על גופה שנראה כאילו שלפו אותו מאיזה סרט פורנו מוצלח.
״אז מה אתה אומר על הבית שלי?״ היא משנה נושא בזמן שהיא סוגרת את ברז המים ויוצאת מהאמבטיה כשכולה נוטפת.
״יש בו הרבה מזל,״ אני מציין בחיוך זממי. ״בעיקר בזה שהוא עשה לך חשק סוף סוף להזדיין איתי.״
״אני רציתי להזדיין איתך גם בבית שלך, אתה זה שהרסת את זה.״
״אל תדאגי,״ אני אומר במבט רעב. ״אסמן אותך גם שם.״

בלתי שבירהWhere stories live. Discover now