מתיאו
אני לא מבין מי מספיק מטומטם כדי לבגוד באוצר שנמצא מולי.
״איך גילית?״ הסקרנות נוטפת מקולי.
״תפסתי אותו במיטה עם מישהי אחרת.״ היא נאנחת. ״הייתי אמורה לטוס באותו יום אבל חזרתי בדקה האחרונה כי הטיסה בוטלה, שמעתי רעשים כבר מהדלת אבל לא האמנתי עד שראיתי.״
״חתיכת אידיוט.״ אני מסנן בשיניים חשוקות.
״בכל מקרה, זה עבר וזה מאחוריי כבר, וזה מה שחשוב.״ היא מחייכת ומעבירה נושא. ״אמרת לי פעם שאתה גם חצי יהודי או משהו לא?״
״כן, מהצד של אימא שלי.״
״אז אתה לא יודע כלום על היהדות?״
״אימא שלי לא כל כך התחברה לדת הזו, בגלל זה לא הייתה לה בעיה להתחתן עם נוצרי. אז היא לא נידבה לנו מידע מיוחד חוץ מכמה משפטים בעברית.״
״מעניין.״ היא אומרת בחיוך. ״מה אתה יודע לומר בעברית?״
״אני אפתיע אותך כשיגיע הזמן הנכון.״ אני קורץ לה.
״אממ עכשיו בכלל אני סקרנית.״ היא אומרת כשהיא נשענת לאחור בכיסאי ולוגמת מכוס היין בחושניות.
עיניה הירוקות נעוצות בעיניי ויורדות לשפתיי, מתמקדות בהן.
״איזה קינוח את רוצה?״ אני שואל כשהמלצרית מביאה לנו תפריט קינוחים עשיר.
״למה אתה שואל? ראית פה מישהו חתיך?״ איב מתחכמת ומתגרה בי כשהיא מחפשת בעיניה אנשים נוספים בחדר למרות שאנחנו לבד.
״מצחיק.״ אני אומר בציניות ומתכנן את המהלך הבא שלי.
המלצרית ניגשת אלינו כדי לקחת הזמנה של קינוחים ואני שולח לה חיוך יפייפה. ״בת כמה את?״ אני שואל ומזווית העין רואה את מבטה של איב נעוץ בי.
״בת 25 ואתה?״ היא מבליטה את החזה שלה.
״את מהאיזור?״ אני מתעלם משאלתה ומגיע לעיניין.
״כן.״ היא עונה ומחווה בראשה לעבר איב. ״הייתי בטוחה שאתם ביחד, אני טועה?״
״אנחנו אחים.״ אני מגחך וזורק מבט לעבר איב שכבר מספיקה להאדים מעצבים. ״לא ככה?״
״לגמרי ככה.״ איב נושמת עמוק ומחייכת לעברנו. ״שיהיה לכם זיון נעים.״ היא אומרת בציניות וקמה מהכיסא לכיוון היציאה מהמסעדה.
״תסלחי לי.״ אני אומר בנימוס למלצרית ויוצא אחרי איב, מספיק לתפוס אותה בזרועה ולעצור אותה.
״אתה רציני?!״ היא מסתובבת אליי בצעקה.
״חשבתי שאין בינינו כלום.״ אני אומר בטריויאליות.
״לך תזדיין.״ היא יורה לעברי ומשתחררת מידי.
״זה בדיוק מה שאני הולך לעשות.״ אני משיג אותה, מרים אותה על כתפי ונכנס למעלית שמובילה אותנו לקומת הכניסה.
איב בועטת עם עקביה בצלעותיי ומניפה אגרופים על גבי אבל שום דבר מזה לא מפריע לי, אני רק רוצה להגיע לבית כמה שיותר מהר.
״תוריד אותי כבר למען השם!״ היא צועקת כשאנחנו בתוך המעלית.
״לא יכולת ללבוש משהו קצת יותר ארוך?״ אני שואל ומושך את שמלתה הקצרה כדי לכסות אותה עד כמה שאפשר.
״אני לא צוחקת מתיאו, תוריד אותי ברגע זה!״ המעלית נפתחת ואני ממשיך לסחוב אותה על כתפי עד שאנחנו מגיעים לרכב ואני מכניס אותה למושב הקדמי.
״אני לא מבין, את מחפשת בכל הזדמנות לריב?״ אני נאנח בזמן שאני מתניע את הרכב ויוצא מהחנייה.
״אם תפסיק לגרום לי להתעצבן עלייך, לא יהיו מריבות!״
״אני לא עשיתי שום דבר שאמור לעצבן אותך.״ תמימות מזויפת נשמעת בקולי. ״אלא אם כן את מקנאה במלצרית.״
״במה יש לי לקנא?!״ היא צוחקת. ״אתה יודע טוב מאוד שאם אני רוצה אני עכשיו משיגה עשרים גברים, לא אחד.״
״אבל אף אחד לא יהיה כמוני.״ אני מנסה לשבור את המתח.
״ברור,״ גלגול עיניים מוגזם משתקף על פניה. ״אי אפשר לשכוח כמה אתה אוהב להשתחצן.״
אני צוחק והיא מצטרפת אליי. ״אני הולך להטביע אותך היום.״
״סליחה?״ היא שואלת בהרמת גבה. ״אתה חושב שאכנס איתך לבריכה אחרי הקטע היפיפה שעשית במסעדה?״
״אני לא חושב,״ אני אומר ומיד מוסיף. ״אני בטוח.״
״אתה יותר מדי בטוח בעצמך בזמן האחרון.״ איב מגחכת בזלזול. ״אבל נראה לי שהמלצרית תשמח לשחייה לילית איתך, חוץ מזה שהבית ריק ותוכלו להזדיין עד אור הבוקר.״
״אני לא צריך שתבכי בחדר ליד שהיא זו שתהיה מתחתיי ולא את.״ אני מתגרה בה והיא צוחקת בזיוף. ״היית מת שאני אבכה בגלל השטות הזו.״
״בכל מקרה,״ אני חוזר לנושא הבריכה. ״אל תכריחי אותי להכניס אותך למים עם בגדים.״
״אתה לא תעשה את זה.״ היא מנסה להתגבר עליי.
״רוצה להתערב?״ אני מתגרה בה ומוסיף חיוך סקסי.
״לא תודה.״ היא עונה כמעט מיד. ״אתה עוד מסוגל לבקש ממני להזדיין איתך אם אני אפסיד.״
״ואת מפחדת להפסיד?״ אני ממשיך.
״לא.״ היא נשמעת בטוחה בעצמה. ״אבל יש לי תחושה שהפעם הסיכויים שלך לנצח גבוהים, שום שפיץ של אף עקב לא הזיז לך הערב כשהנפת אותי באוויר.״
״אני תמיד מנצח.״ אני אומר בהתנשאות כדי לעצבן אותה עוד קצת.
היא מגלגלת עיניים בתגובה ונאנחת בייאוש בזמן שאנחנו עוברים את המחסום ונכנסים לחנייה.
הפעם איב לא מחכה לי ופותחת את דלת הרכב לפני שאני יוצא.
״כדאי לך ללבוש בגד ים.״ אני צועק לעברה והיא נוקפת לעברי אצבע משולשת תוך כדי שהיא מתקדמת לעבר הכניסה.
אני מחייך לעצמי ומכבה את הרכב. הבחורה הזו תהרוג אותי בסוף, ואני לא מדבר על כאבי הביצים שהיא עושה לי.
הבית דומם מרעש, ריק מאנשים, חוץ מאנשי האבטחה שמשגיחים מבחוץ ועובדי המשק שנמצאים ביחידה האחורית של הבית כרגיל.
אני עולה לחדר השינה ומוצא את איב יושבת על המיטה כשרגליה שלובות זו בתוך זו וידיה מתעסקות בטלפון.
״הזהרתי אותך.״ אני פושט את ג׳קט החליפה, מפשיל את שרוולי החולצה ומניף אותה שוב על כתפי עוד לפני שהיא מבינה מה קורה.
״לא, לא!״ היא צועקת ומשתוללת בין ידי. ״אני אלבש בגד ים רק תוריד אותי!״
חיוך הניצחון שלי נפרש על פניי בזמן שאני מוריד אותה. ״תפסיקי כבר להתגרות בי, זה לא ישתלם לך בשום סיטואציה.״
״שתוק כבר.״ היא זועפת והולכת לחדר הארונות, שולפת בגד ים בצבע ורוד כהה יחד עם שמלת רשת לבנה ומתקדמת לחדר המקלחת.
אני מנצל את הזמן ופושט את החליפה, מחליף למכנס ים שחור ושם מעליי גופיה פשוטה.
תוך רבע שעה בערך, דלת חדר המקלחת נפתחת ואיב יוצאת משם.
אני מעביר את מבטי הרעב על גופה וסוקר כל סנטימטר עד שאני מגיע לפניה, שמחייכות חיוך מרוצה.
בגד הים יושב מושלם על גופה והצבע משתלב עם גוון עורה השזוף.
״אתה אוהב?״ היא עושה סיבוב ואני נושך את שפתי התחתונה בתגובה. ״איך אפשר שלא?״ אני מנענע את ראשי בחושניות. אם לא אתאפס על עצמי, אני עוד מסוגל לוותר על הבריכה ולזיין אותה עכשיו עד שהיא תצרח את שמי כל כך חזק.
היא מחליקה את רגליה לכפכפים ואנחנו יוצאים יחד לכיוון הבריכה.
״תיזהר שהלסת לא תיפול לך לרצפה.״ איב מתגרה בי, היא מנצלת את זה שאני מכור לאיך שהיא נראית. ״גם יוצא לך קצת ריר.״ צחוק נפלט ממנה ואני מצטרף אליה.
אנחנו מגיעים לבריכה, היא פושטת את השמלה מעליה ומתקרבת לבריכה, נוגעת ברגלה במים. ״המים נעימים דווקא.״
״הבריכה קצת מחוממת.״ אני מסיר את הגופייה מגופי, נעמד לצידה ושולח רגל למים. לרוע מזלי, יד נשלחת לגבי ודוחפת אותי פנימה. אני מיד מוציא את הראש מהמים ומנער אותו.
״תמיד מנצח הא?״ איב צוחקת בקול ואני מנצל את ההזדמנות ומושך את רגלה אל המים עד שגם היא נופלת למים בתוך זרועותיי.
״את חושבת שאוותר לך?״ אני משחרר אותה ומשפריץ עליה קצת מים.
היא צוחקת ושוחה לקצה השני של הבריכה כשישבנה מציץ החוצה עם כל דחיפה שלה אל הצד השני.
אני נשען על דפנות הבריכה ונהנה מהנוף, רק שהזין שלי כנראה גם רוצה לצאת החוצה כי הוא לא מפסיק לפעום מהרגע שהיא יצאה עם בגד הים הזה מחדר המקלחת.
היא מגיעה לצד השני, מסתובבת כך שאנחנו נמצאים זה אל מול זה ומושכת את ראשה לאחור כדי להטביל את שיערה במים. הפעם החזה שלה בולט החוצה ופטמותיה מזדקרות כשהיא מקמרת את גבה.
אני שוחה אליה ונושק לבטנה רגע לפני שאני מוציא את הראש מהמים ומנער אותו. ״די אתה משפריץ עליי.״ היא צוחקת ומכסה את פניה בידיה, מנסה להתחמק מהטיפות שעפות משיערי כשאני מנער אותו.
״יש לי רעיון למשחק.״ אני אומר בחיוך ערמומי וסקסי. ״מה דעתך על אמת או חובה?״
״אמת או חובה?״ היא מסתכלת עליי בחיוך סקרני.
״אני בטוח שיש כמה דברים שאת רוצה לדעת עליי.״
YOU ARE READING
בלתי שבירה
Romanceהסקרנות והחוצפה שלי מביאות אותי לשני מצבים. כאלה שמפילים אותי בחיים וכאלה שרק מעלים אותי למעלה. אבל אני אישה חזקה. גם כשאני נופלת אני לא נשברת ועולה חזרה למעלה. נלחמת על כל מאמץ. ⚠️טריגר⚠️- לאמיצים בלבד! מכיל: פגיעה פיזית ומינית שפה בוטה אלימו...