3 • anatomi öğretmeni

780 67 68
                                    

Sakura'nın kalbi aniden hızlanmaya başlamıştı. Şuan karşısındaki öğretmen, cuma gecesi onu yurda kadar takip eden tuhaf adamdı, oldukça kaba davrandığı adam.

Profesör derse geldiğinden beri Sakura'ya bakıyordu dikkat çekici bir şekilde. Gözlerini ondan çekmesi bir saat sürmüş gibi geldi ama sonunda başardı ve Sakura açgözlülükle derin bir nefes aldı. Harika, bu dönem öğretmeni ile böyle bir şekilde tanışmak... Ya ondan nefret edecekti ya da belki biraz fazla sevecekti.

Umutsuzca ilkini umuyordu.

Profesör tahtanın bir ucuna adını yazarken; "Bu eğitim süresince anatomi dersinize ben gireceğim. Adımı zaten daha gelmeden önce bakmışsınızdır ama yine de tekrar edeyim. Ben Uchiha Sasuke." diyerek kendini tanıttı. Sınıfa tekrar bakındıktan sonra tahtaya bir şeyler karalamaya devam etti.

"Küçük bir tazeleme ile başlayalım. Krebs döngüsünü kim bana ayrıntılı olarak açıklayabilir?"

Profesör soruyu sorarken daha önce aynı dağınık senaryoda tahtaya 'Krebs döngüsü' yazmıştı. Adamın yazısı tıpkı bir doktorun ki gibiydi.

Bir an için endişelerini unutan Sakura, elini havaya kaldırdı ve diğer birkaç öğrenci de aynı şeyi yaptı, ancak hiçbiri elini Sakura kadar hızlı kaldırmadı.

Siyah saçlı adamın gözleri bir kez daha onun üzerine düştü ve Sakura oradaki sıkıntıyı görünce hayal kırıklığına uğradı. Ona çok net bir şekilde bakan Uchiha-sensei kollarını göğsünde kavuşturdu ve şöyle dedi: "Birinin kendini kanıtlamak için aşırı istekli olduğu açık. Sınıf içindeki ilk kural bu davranışlardan asla etkilenmeyeceğim."

Odanın önünde oturan genç bir erkek öğrenciyi işaret etti. "Evet?"

Lanet olsun. Sakura kekeledi, diğer öğrencinin verdiği cevaba bile aldırmadan elini çabucak kucağına indirdi, kulakları yanıyordu. Bu da neydi öyle? Peki birinci sınıf seviyesindeki bu soru neydi? Bunu soran oydu ve cevabı biliyordu!

Sınıfın geri kalanı da aynı şekilde devam etti. Uchiha-sensei sıkılmış bir tonda ders anlatmış, ara sıra sorular sormuş ve genellikle cevaplayanlara karşı kaba davranırdı. Sakura'ya karşı olduğu kadar kaba değildi ama yine de yeterince tatsızdı.

Pembe saçlı öğrenci, cevabını bildiği soruyu her sorduğunda oturduğu yerde kıvranmasına neden olsa da, o gün için elini bir daha kaldırmamaya çoktan karar vermişti. O adamın ağzına bir daha düşemezdi.

Sonunda, sonsuz gibi görünen bir sürenin ardından, ders saati doldu ve Sakura, profesörünün onaylamayan bakışlarından kurtuldu, çünkü onu aklından geçirmeye başlamıştı. Eşyalarını çabucak toplayan Sakura, telaşa kapılmadan konferans salonunu terk etti.

Sınıftan çıkmaya çalışan çok sayıda öğrenciden kaçmaya çalışarak koridordaki merdivenleri ikişer ikişer çıktı. Merdivenlerin tepesine ve kapıya ulaştığında kısaca titreyen Sakura, bir çift kara gözün tam sırtında bir delik açtığını hissetmekten kendini alamadı.





"Başka nelere dikkat etmem lazım Tsunade-sama"

Sarışın doktor Sakura'ya "Yani sadece kendin için bir şifre belirlemen gerekecek ve gitmen iyi olacak," dedi.

"Soruların olursa koridorun sonundaki ofisime uğrayabilirsin. Doktor asistanım Shizune de sana yardımcı olacaktır. O orada değilse ve ben uyuyorsam, hiçbir koşulda beni uyandırmamalısınız."

Son cümle son derece ciddi bir havayla söylendi ve bu yüzden Sakura gözlerini kocaman açarak ve ürkek bir gülümsemeyle başını salladı.

Okul için ödeme yapmak ve deneyim kazanmak için kampüs sağlık kliniğinde geçici hekim  olarak işe girmişti. Patronu, adı Tsunade olan başhekim yeterince iyi bir hanımefendiydi ama bir şekilde aynı zamanda kesinlikle korkunçtu.

Kadın, Sakura'yı masaya koymuş ve ona bir hasta gelirse ne yapacağını, onları nasıl imzalayacağını ve diğer çeşitli büro görevlerini anlatmıştı.

Tsunade-san, "Burada ilgiye ihtiyacı olan öğrenciler yoksa ve yapacak başka bir göreviniz yoksa, çalışmaktan çekinme," demişti. "Sadece işine karışmasına izin verme."

Sakura, Tsunade'nin anlattığı şeylere kafasını sallamıştı.

Sakura iki öğrenciyi grip benzeri semptomlar açısından kontrol ettikten sonra notlarını çıkardı ve çalışmaya başladı. Böyle bir işe kesinlikle alışabilirdi...

Ama profesörü Uchiha Sasuke ile muhattap olmadığı sürece...

Ama profesörü Uchiha Sasuke ile muhattap olmadığı sürece

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kitabı çok seviyorum Allah'ım.

impressive teacher | sasusaku ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin