21 • konuşma

521 56 59
                                    

Kapıyı çalma cesaretini bulamadan önce muhtemelen beş dakika boyunca Sasuke'nin kapısının önünde durdu Sakura. Sonunda yaptığında, yanıt neredeyse anında geldi. Seslenmek yerine kapıyı hızla açtı, hava Sakura'nın saçlarını yüzünden geriye doğru savurdu. Bir şey demeden yan tarafa geçti kuzgun oğlan.

Odaya girdikten sonra, Sasuke masasının önündeki sandalyeye oturması için işaret etti, o ise kendi koltuğuna geri dönmek yerine masasının önüne yaslandı. Ofisi nispeten sadeydi. Masası ve kitaplığı, karakterine uygun olarak koyu renkli ahşaptan yapılmıştır. Uzaktaki duvardaki pencere, lambayı yakmasına gerek kalmayacak kadar ışık alıyormuş.

"Naber?" Sakura hiçbir şey söylemedikten sonra sordu. Artık kalbi kulaklarında atıyordu.

"Karin'i kızdırmayı bırakmanı istiyorum, o benim başımın belası." diye yavaşça konuştu Sasuke, sesinde hiçbir mizah belirtisi yoktu.

"Ee, pardon?" Sakura neredeyse, neredeyse ona inanamadı. "Burada bütün düşmanlığı yapan o!"

Tanrı aşkına sadece bunu söylemek için mi gelmişti buraya kadar? Hayal kırıklığı...

Sasuke gözlerini devirdi.

"Lütfen, belli ki seni kıskanıyor. Yüzüne vurmayı kes."

Sakura onunla yüzleşmek için ayağa kalktı, elleri iki yanında yumruk haline geldi ve onu görebilmek için başını geriye yatırdı. Kahretsin, neden her zaman bu kadar uzun boylu olmak zorundaydı?

"Şaka yapıyor olmalısın! Tüm dönem boyunca ona hiçbir şey yapmadım! Aksine hep o yaptı!"

Sasuke kollarını kavuşturmuş, ona yaramaz bir çocukmuş gibi ders verirken, "Her gün sınıfa dalıp gidiyorsun, zahmetsiz görünüyorsun ve sınıftaki her öğrenciyi alt ediyorsun, daha 30'lu yaşındasın ve 18 yaşındaki bir genç kız gibisin. Senin tarafından tehdit ediliyor gibi hissettiğine eminim." dedi.

İşte gitti, yine zarif bir şekilde görünüşüne iltifat etti! "Benden ne yapmamı bekliyorsun bilmiyorum! Artık senin sınıfında zar zor konuşuyorum, bu yüzden dikkat çekmiyorum çünkü hepsi benden nefret ediyor. Ve 25 yaşındayım! Bunu tam olarak değiştiremem!"

Bu onu hazırlıksız yakalamış gibiydi.

"25 yaşında mısın? Sınıfım yüksek lisans mezunları için ama?"

"Üniversite okurken yüksek lisansımı da tamamladım. Sende 29 yaşında bir profesörsün garipsememen lazım." diye kaşlarını çattı Sakura ona. "Sınıfın bölümlerini değiştirmek dışında senin için hiçbir şey yapamam."

"Hayır," Sasuke hızla nefes verdi. "Çok çabalayan, aşırı başarılı biri olmasaydın bu çok daha kolay olurdu, biliyorsun. Her zaman bu kadar sinir bozucu muydun?"

"Eğer bir denek olmasaydım bu sınıfta bile olmazdım, kim olduğum hakkında hiçbir fikrin olmazdı!" Sakura bir şekilde kendinden emin görünmeye çalışarak ona doğru bir adım attı.

Buna cevap vermedi, sadece ona baktı, sinir bozucu saçları tekrar gözlerinin içine düştü. Sessizlik hızla kalınlaştı ve ağırlaştı ve orada durup birbirlerine dik dik baktıkça ısındı.

Cesaret ve belki de delilik onu nereden aldığını bilmiyordu, Sakura ona bir adım daha yaklaştı, bu sefer ona dokunacak kadar yakındı. Geri çekilmedi ve bunu olumlu bir işaret olarak aldı. Yavaşça, acı verici bir şekilde yavaşça uzandı ve tüm gün boyunca istediği gibi saçlarının bir kısmını gözlerinden çekti.

Aniden eli havaya kalktı ve bileğini yakaladı. Elini yüzünden çekeceğini düşündü, ama onun yerine onu daha yakına çekmek için elini kullandı, bileğini yüzünün yanına, neredeyse dudaklarına değdirdi.

kahretsin kahretsin.

İkisi de hareket etmeye cesaret edemedi, Sakura bir süre önce nefes almayı bırakmıştı. Emin olamıyordu ama sanki her saniye daha da yaklaşıyorlarmış gibi görünüyordu. Başı aşağı doğru kayıyormuş gibi görünüyordu ve kesinlikle parmak uçlarında biraz yükselmişti. Yine, bu duyguyu manyetikten başka bir şey olarak tanımlamadan edemedi. Artık kontrolü elinde bile hissetmiyordu.

O kadar yakınlaştılar ki, sıcak nefesini yüzünde hissedebiliyordu... kapı çalındığında sanki elektrik çarpmış gibi uçup gittiler. Gözleri kısa bir an için buluştu ve Sasuke ona başını salladı ve o masasının karşısındaki sandalyeye oturdu, hissettiği kadar telaşlı görünmemesi için dua etti. Sasuke masanın arkasına oturdu ve bir kez boğazını temizledi.

"Girin" diye seslendi. Sakura, onun sesinde hafif bir titreme duyduğunu düşündü. Belki de bu sadece bir temenniydi.

Kapı açıldı ve gözleri çarpık görünecek kadar kalın gözlüklü, tombul, yaşlı bir adam ortaya çıktı.

"Ah, üzgünüm Uchiha-san, bir öğrenciyle olduğunu bilmiyordum. Ben sadece gelecek hafta şehir dışındayken ofis bitkimi sular mısın diye sormaya geliyordum?"

"Tabii," Sasuke adama başını salladı. "Sorun değil."

"Teşekkür ederim!" yaşlı adam ışınlandı. "İyi günler, Uchiha-san..." Sakura'ya dönüp; "Size de bayan."

Adam eğilip kapıyı arkasından kapatmaya çalıştı ama hemen dışarıdaki başka bir adam kapıyı iterek açtı.

"Uchiha-san, bu Noel için fakülte etkinliğine henüz LCV yanıtı vermedin. Vakit ayırıp kartını doldurup en kısa zamanda bana geri gönderirsen çok minnettar olurum."

Odadaki ruh hali değişimi elle tutulur olmuştu. İçeri giren ilk adam hoştu ve Sasuke ona neredeyse nazik davranmıştı. Ancak bu adam, profesöründen tamamen farklı bir yanıt almıştı.

"Günün sonunda alacaksın. Eğer sakıncası yoksa, bu öğrenciye yardım ediyorum."

Adamın gözleri Sakura'ya kaydı, kızın hoşuna gitmeyecek kadar uzun süre oyalandı.

"İyi günler Bay Uchiha."

"O adam kimdi Allah aşkına?" Adam arkasından kapıyı kapattığı anda Sakura komplocu bir şekilde fısıldadı. "Tanrım, ne aptallık!"

Sasuke parmaklarını yüzünün önünde birleştirip alnını onlara yasladı. "O Shimura Danzo'ydu. O, hepimizden daha uzun süredir burada. Olağanüstü pislik. Her yıl Konoha Üniversitesi'nin fakülte ve seçkin mezunları için nispeten iyi bilinen bir Noel partisi düzenliyor."

"Lanet olsun," diye ıslık çaldı Sakura. "Gidiyor musun?"

Sasuke bunun üzerine yüzünü buruşturdu ve onunla göz göze gelmek için başını kaldırdı. "Yapmak zorundayım. Ne yazık ki benden bu bekleniyor."

"Ha!" Sakura onun pahasına kıkırdadı.

O zaman ona gülümsedi ve o tamamen şaşırmıştı. Kısa bir duraklama, ona neredeyse onlar kesilmeden önce olanları hatırlatmak için yeterliydi.

"Hımm," ona bu kadar yakın olmanın hatırasıyla yanaklarının hafifçe kızardığını hissetti. "Gitmeliyim..."

Sasuke'nin yüzündeki gülümseme kayboldu ve yerini çabucak gergin bir kaş çatma aldı. Belli ki o da hatırlıyordu. Sadece başını salladı, gözlerini pencereden rüzgarda dönen yapraklara bakmak için kaçırdı.

Sakura, o izlemiyorken ayrılma şansını kullandı ve kapıdan çıkıp koridordan aşağı koştu.

Kendini neyin içine atıyordu?

Öpüşsün diyonuz istiyorsunuz diye geç öpüştürecem lan inat

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öpüşsün diyonuz istiyorsunuz diye geç öpüştürecem lan inat.

impressive teacher | sasusaku ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin