22 • ders iptali

513 50 35
                                    

Pazartesi günü dersi iptal etti.

Sakura, o Cuma öğleden sonra ofisinde bütün hafta sonunu acı içinde geçirmişti. Duruma tepkisini ölçmek için denemekten başka bir sebep olmasa da Pazartesi günü Sasuke'yi görmeyi dört gözle bekliyordu.

Piç kurusu bir e-posta gönderme nezaketini bile göstermemişti. Hayır, sadece konferans salonunun kapısına yapıştırılmış ve üzerinde "Anatomi ve Fizyoloji İptal Edildi" yazan bir kağıt vardı. Sakura kağıda açıkça kaşlarını çattı, binayı terk etmek için döndüğünde oldukça morali bozuktu. Sasuke kesinlikle dersi iptal edecek biri gibi görünmüyordu, orası kesindi.

Binanın dışına çıkana kadar ne kadar kızgın olduğunun farkında değildi. Onu görmeyi dört gözle bekliyordu, sadece Cuma günkü andan etkilenip etkilenmediğini görmek için değil , sadece onun yanında olmak istediği için. Bir an düşündü. Ondan saklanmıyordu umarım...

Aptalca öfkesinin onu kontrol etmesine izin veren Sakura, cep telefonunu çıkardı ve ona bir mesaj yazdı.

Sakura: ders iptali neden?

Telefonu bir hışımla arka cebine attı. Dersi iptal etme hakkına sahip olduğunu, ancak öfkelenmeden edemedi. İptalin onunla ilgili olması pek olası değildi, bunun ondan etkilendiğini varsaymanın kibirli olduğunu biliyordu. Sakura, olanlardan sonra Sasuke'nin onunla yüzleşmekte güçlük çektiği hissini üzerinden atamadı.

İşe gitmeye ve Tsunade'nin saatini erken bırakıp bırakmayacağını görmeye karar verdi.

Sakura kampüsteki kliniğe doğru aceleyle koşarken süveterini ince gövdesine biraz daha sıkı geçirdi. Kapıyı açtığında gördüğü şaşırtıcı sayıda hastayı beklemiyordu .

"Sakura! Tanrıya şükür." Tsunade bir insan denizinin arkasından çılgınca ona el salladı. "Buraya gel ve tüm bu insanları kontrol etmeme yardım et!"

Sakura, masayı dolduran hastalardan birine her çarptığında özür dileyen "Özür dilerim" mırıldanarak kalabalığın arasından Tsunade'ye doğru sendelemek için elinden geleni yaptı. Neler oluyordu?

Elleri ve dizleri üzerinde emeklemeye başvurmak zorunda kalmadan, Sakura sonunda Tsunade ile resepsiyonun arkasında güvenliğe ulaştı.

"Burada!" doktor, Sakura'nın ellerine giydiği maskeyle eşleşen sarı bir maske soktu. "Bu şimdiye kadar gördüğüm en kötü grip türü. Kampüsün yarısı burada!"

Sakura, itaatkar bir tavırla yaşlı kadından maskeyi aldı ve başının arkasına sıkıca tutturdu. "Benden ne yapmamı istersiniz?"

"Birincisi, bu piçleri bir çizgi gibi yakalamaya çalış," diye mırıldandı Tsunade nefesinin altından. "Herkesi kontrol ettirin, ben ve Shizune onları değerlendiren etiket ekibi olacak." Sarışın kadın inledi, bir başka insan dalgası, ateşler içinde öksürerek ve titreyerek kapıdan içeri girdi. "Umarım kalıp yardım etmek için zamanın vardır?"

"Tabii," Sakura başını salladı. "Günün tek dersi iptal edildi."

"Uchiha'nın sınıfı mı?"

Sakura başını salladı.

Kalabalığa seslenmek için dönmeden önce Tsunade'nin tek söylediği "Hm," oldu. "Pekala millet, sıraya girin! Beni dinleyin serseriler!" Tsunade'nin sesi odayı salladı. "Bu dakikaya uymayan ve hemen sıraya girenlerin ateşi makattan ölçülecek !"

Uzun bir gün olacaktı...







Sakura neredeyse on iki saat klinikte kaldı. Tsunade yanılmamıştı… gerçekten de kampüsün yarısı grip olmuştu. Tüm gün boyunca öğrenciler ve öğretmenler akın etti ve klinik birkaç saat fazladan açık kaldı Sakura, Tsunade ve Shizune, her son hasta görülene kadar orada kaldılar ve gayretle çalıştılar. Hastalar arasında Ino, Naruto ve Hinata vardı ve bu da Sakura'nın içten içe inlemesine neden oldu. Oda arkadaşı da dahil olmak üzere en yakın üç arkadaşı hastaysa, Sakura'nın hastalığa yakalanması an meselesiydi.

impressive teacher | sasusaku ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin