"Hmm..." Sakura inledi, vücudunun üstündeki baskı ağırlığını itmeye çalıştı ama nafile.
Eğitim biteli 2 ay olmuş yeni öğretim hayatına dönmeye 1 ay kalmıştı. İlk defa eğitime gitmediği bir dönem olacağı için mutluydu, ve memnundu. Son dönem yaşadığı profesör ile olan aşkı hariç, ama sol yüzük parmağını süsleyen o ışıltılı gümüş yüzüğü takalı sadece bir ay olmuştu ve adamla nişanlandığını kanıtlıyordu.
Öğretmenler için verilen bir yemeğin sabahıydı. Bir şekilde geceleyin nişanlısının yurdun dışındaki evine gelmişlerdi.
Uyuyakalmış olmalıyım... diye düşündü. Nazik nefesini hissetti ve kömür rengi saçları ileri geri hareket ederken yanağını gıdıkladı.
Sakura kıkırdadı ve parmaklarıyla dokuyu hissederek yumuşak, karanlık saçları okşadı.
"Sasuke..." diye fısıldadı alaycı bir şekilde, "uyuya mı kaldın?"
"Önce sen uyudun..." diye huysuz bir şekilde karşılık verdi, yuvarlanıp gözlerini uykularından ovuşturdu. Sakura sessizce güldü ve göğsüne kadar sarıldı, parmak uçlarıyla çıplak tenini nazikçe okşadı. Kolunu onun beline doladı ve tavana bakarak hafif bir nefes verdi.
"Ne hakkında düşünüyorsun?" Kaşlarını çattı, vuruşlarını erken bitirip onun sakin yüzüne baktı. Sasuke onu kendine daha yakın tutarak aşağı baktı. Başını salladı ve hiçbir şey söylemedi, ama parmaklarını zevkli hareketlerle sırtında bir aşağı bir yukarı hareket ettirmeye başladı. Hala geceden çıplak kaldı; Sasuke onun çıplak göğsünün yan tarafına baskı yaptığını hissedebiliyordu, bu temas, üyenin yavaşça ereksiyon haline gelmesine neden oluyordu.
Başını parmaklarıyla kaldırarak ona baktı. Eğilerek, tutkulu bir öpücükle onun dudaklarıyla buluştu, dudakları ateşli bir arzuyla birleşti. Yavaşça pozisyonları değişti, Sasuke onun üzerinde gezindi, dudaklarını birbirine kenetledi, Sakura ensesindeki tüyleri tutup onu kendine doğru çekti.
Sakura, onun dokunuşuyla vücudunu öne doğru yaslayarak ağzının içinde inledi. Dilinin dudaklarını açıp ağzına girdiğinde, yavaş, baştan çıkarıcı bir tempoda kendi kasına masaj yaptığını hissetti. Sıcak nefesler verdi, bacağını beline sardı ve el yordamı daha hararetli hale gelirken inlemeye devam etti.
Kapının vurulması ikisinin de şaşkınlık içinde sıçramasına neden oldu.
"Sasuke! Daha kalkmadın mı?"
Gri saçlı Hatake'nin sesi, kapalı kapıdan boğuk bir şekilde geçtiğinde bile belirgindi. "Kapıyı açar mısın Uchiha içerde olduğunu biliyorum." Sesi neredeyse sızlandı; sabah olduğunda içeri dalıp gitme özgürlüğüne alışmıştı ama dün gece nişanlısı ile birlikte olduğunu bilmiyordu.
Sasuke gözlerini devirdi ve inledi; Sakura kıkırdadı ve cevap vermesi için onu dürttü. "Sasuke?!" Kakashi ısrar etti, kapıyı bir kez daha çaldı, bu sefer çok daha iğrenç bir tonda.
"Çekip git!" Sasuke bir emir verdi, sanki Kakashi kapıdan gelen tehditkar küreleri görebiliyormuş gibi kapıya baktı.
"Ah, yani kalktın mı?" Kakashi kapıdan alay ederek sıkıntıyı sona erdirdi. Sasuke alnına vurdu ve isteksizce yataktan yuvarlandı. Sakura ipucunu aldı ve banyoya saklandı, duş suyunu başlatmak istiyordu ama bunun odada başka birinin olduğuna dair bir ipucu olacağını biliyordu. Hem boxerını hem de pantolonunu giydikten sonra, Sasuke kapının kilidini açtı ve gözlerinden ateş fışkırırcasına Kakashi'ye bakıyordu.
"Ne istiyorsun?" ifadesi zar zor bir soru olarak geçebildi. Hatake sırıttı ama ifadesini saf masumiyete çevirdi.
"Sasuke, sana bir şey söylemem gerekiyordu," dedi barışçıl bir şekilde kaşlarını çatarak omuz silkti. Ancak, odanın içinden bir şey dikkatini çekince sırıtışı geri döndü: "Hımm... Sadece sormak zorundayım," gözlerinde muzip bir parıltı parladı, "Mastürbasyon mu yapıyordun? Çünkü odan gerçekten seks kokuyor." Kırmızı bir sıcaklık Sasuke'nin boynuna tırmandı ve kısa süre sonra yüzünde kendini gösterdi.
"Aptal!" Sertçe karşılık vererek biraz geri çekildi.
"Hadi, doğruyu söyle," diye ısrar etti Kakashi. Sasuke ters ters baktı ve yüzünü kıdemlisinden çevirdi.
"Seni ilgilendirmez Kakashi! Şimdi neden buradasın söyle." Sasuke başını iki yana salladı ve dikkatini asıl konuya verdi. Alaycı bir kıkırdamadan sonra Hatake, Uchiha'yı rahatsız etmek için asıl sebebine devam etti.
"Yarın öğlen bir misafirin olacakmış."
"Bir misafir mi?" Sasuke'nin kaşları şaşkınlıkla kalktı.
"Hm, boşversene."
"Ben ciddiyim, Sasuke," Kakashi ona baktı, ciddi bir yüz ifadesi önceki yaramazlığının üstesinden geldi. Sasuke sessizce kafasını salladı. "Tamam hallederim ben."
Kapıyı Hatake'nin suratına kapatarak, "Birazdan eğitim binasında olacağım; duş almam falan gerekiyor." diye açıkladı cevap veremeden.
Kapıyı yeniden kilitlerken Kakashi'yr lanetler okudu. Kapıyı kilitledikten sonra, banyodaki suyun yumuşak pıtırtısını duydu. Duş alıyor olmalı... Kapıyı çalarken düşündü.
"Sakura? Geliyorum, tamam mı?" Kızın onu duymasını umarak, korkmaması için kapıdan seslendi.
"Pekala!"
Sakura saçlarına yeni sardığı havluyu çıkartıp sevgilisine baktı ve gülümsedi. Sasuke ise önce nişanlısını öpüp yüzünü yıkamaya girişti.
"Ne istedi?" Sakura, Profesör Hatake'ye atıfta bulunarak sordu.
"Yarın misafirim olacakmış sanırım." diye inledi, bu fikirden hiç hoşlanmamışa benziyordu. "Sanırım aptal bir danışman..." diye mırıldandı, yüzündeki ıslaklıkla sevgilisini yatak odasına götürürken.
"Ah dur! Birisi sana misafir ediyorsa bu bu seni düşündüğü yada önemli bir şey konuşacağı anlamına gelebilir. Bu kadar boşvermiş olma!" Pembe buklelerin süt gibi kokusunu içine çekerken "hn" homurdandı Sasuke, fikir hala kulağa hoş gelmiyordu.
"Tamam seni dinleyip yarın o misafiri karşılaşacağım."
Sakura gülümsedi ve nişanlısına bir kez daha sarıldı. Umarım kötü bir şey yoktur. diye geçirdi içinden Sakura...
Bu kitaptan sıkıldınız di mi...
Yeni cruhıma kitap yazacağım zaten yakında onu olursunuz(inş)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfiction"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...