36 • ders çalışma

509 45 23
                                    

"Sakura şuan ders çalışman lazım uyuman değil..."

Yere oturdukları ve çalıştıkları aşağı yakın sehpanın üstüne yayılmış bir şekilde bir kolunun üstüne uzanmış bir şekilde kitapların arasında uyumaya çalışıyordu Sakura. Şükran haftasından beri ne uyku ne dinlenme hiçbirisi yoktu. Ino ve Sai sağolsun...

"Sasuke çok yorgunum bir duvar dibinde seks yapan arkadaşın ve diğer arkadaşın olunca uyuyamıyorsun bir de Tsunade-sama'ya yakalanacağım diye tüm işte zıpkın gibiydi... Eğer yorgun hissettiğimi anlasaydı yüzde yüz beni geri eve gönderirdi. İşten kaytarmak istemiyorum." diye mırıldandı uykulu uykulu.

Sasuke sehpanın öbür ucunda duran telefonuna uzandı ve bir şeyler ile ilgilenmeye başladı. Sakura, Sasuke'den bir ses duymayıncan kafasını kaldırdı ve yanındaki adama baktı. "Benim uyumamı fırsat bilip telefonla ilgilenmen... Kırıcı mı oldu sanki biraz..." diye ima edici bir tavırda sordu. Sakura her ne kadar ilgiye ihtiyaç duymasa bile erkek arkadaşı olma düzeyine en yakın olan erkekten (?) ilgi beklemesi çok doğaldı. Sasuke'nin ondan ilgi vermesini bekliyordu.

Sasuke en sonunda telefonunu bir kenara bırakıp tekrardan Sakura'ya döndü. "Tsunade ile konuşuyordum yarın izinlisin. Bugün de işe gitmene gerek yokmuş. Öyle söyledi." Sakura olduğu yerde sıçradı. "Ne!"

Sasuke bu tavır karşısında sakin tavrını korudu. "Bayan Haruno ile bir anatomi projesi üstünde çalışmam lazım o yüzden işten izinini isteyebilir miyim dedim o da seve seve kabul etti. " Sakura şaşkın bir şekilde ona bakıyordu. "Sana bir proje de yardım mı etmem lazım?" Sasuke kollarını önünde birleştirip arkasını koltuğa dayadı. "Hayır, belki başka anatomik şeyler de belki... İstersen sadece..." Sakura sanki çıplak yakalanmış gibi çığlık attı ve kızardı.

"Bu kadar teklife açık kelimeler kullanma Sasuke!"

Sasuke kaşlarını çattı. "Tezimde yardım etmeni isteyecektim. Kötü bir şey mi söyledim?" Sakura ağzı bir karış açık kalmıştı. Ne... Tez için mi yardım... Başka bir şey sanm-

"Sen ne zannettin ki?" diye sordu. Sakura kendini toparlamaya çalışır bir şekilde kafasını iki yana sallayarak; "H-hiç sadece boşver neyse..."

Sasuke ufak bir nefes vererek güldü.

"Tamam anladığın şeyi başka zaman yapabiliriz ama şuan önemli olan ders..."

Sakura kırmızı biber gibi kızarmıştı. Bu adam kesinlikle onun aklını okuyordu yada başka bir şey... Bilerek yaptığı kesindi ama...

"Ders çalışmak istemiyorum... Beynim çok dolu ve artık zihnim almıyor..."

"Haklısın. Ara verebiliriz biraz." 

Sakura, Sasukeye gülümseyerek teşekkür etti. Sanırım gerçekten buna ihtiyacı vardı... Kısa bir araya...

Sasuke hemen yanındaki Sakura'yı ayağa kaldırdı ve koltuğa oturmasını istedi. Sakura dik bir konumda ayaklarını uzatmış bir şekilde otururken Sasuke de Sakura'nın bacağının arasından geçirip karnına uzanmıştı. Sakura olduğu konumdan memnun gibiydi ki gülümsemişti ve kuzgun oğlanın saçlarını okşamaya başlamıştı.

Bu sefer uykusu gelen Sasukeydi... Şuan uyumaması lazımdı...

"Gerçek bir mana da annemden sonra iletişimde kaldığım tek kadınsın... "

"Daha önce kız arkadaşın olmadı değil mi?"

Sasuke gözlerini kapatıp saçlarındaki ellerin okşamasına bıraktı kendisini.

"Tch, daha önce olmadı. O yüzden beceriksizim. Aile ilişkilerim harika değildi. Hepsi çok önemli mevkide kişilerdi o yüzden annem ve babamın bana zaman ayırma lüksü yoktu. Abim beni büyüttü o yüzden denebilir. Her şeyi o öğretti bana."

Sakura buna gülümsemişti. Abisi ile olan ilişkisi gerçekten övgüye değerdi. Bir an için o da abisi olmasını diledi ve kıskandı kucağındaki adamı.

"Abini çok seviyordun sanırım..."

Sessizleşti ortam... Sakura yanlış bir şey mi dedim korkusuna kapılıp elleri titrerken bunu düzeltme ihtiyacı hissetti.

"Özür dilerim amacım kırmak değildi çok üzgünüm Sasuke..."

"Sorun yok bir şey demedin sadece... Aklıma bir soru takıldı sadece..." Sakura kaşlarını çatıp sordu; "Ne sorusu?"

"Nankör birisi miyim ben?"

Nereden çıktı ki bu şimdi???

"Ne alaka Sasuke... Nankör birisi değilsin. Kaba birisi olabilirsin ama o senin disiplininden kaynaklı bir şey ve açıkça söylemek gerekirse sana başlarda kaba dediğim için özür dilerim. Bana her zaman merhametli oldun..."

Sasuke gözlerini açıp kucağında yattığı kadına baktı. Bir süre daha onlara bakarsa o zümrüt yeşili gözlerde kaybolup gidecekti. Derin bir nefes aldı ve Sakura'nın kucağından kalktı. Sakura ayaklarını toplayıp Sasuke'nin yanında dama muhafazakar oturdu bu sefer.

Sasuke, Sakura'yı belinden kavrayarak kendisine doğru çekti. Bir el hareketiyle bu sefer kucakta olan kişi Sakura'ydı. Sakura bundan hiç rahatsız olmuşa benzemiyordu. Sasuke bir süre daha pürüzsüz yüzü inceledikten sonra hafif kızarmış dudaklardan öptü. Araya diller, dişler girmeye başladığı zama Sakura'nın aklı uçup gitmişti.

Bunlar ders için ufak bir ara vermemiş miydi?

Sasuke, Sakura'nın nefessiz kaldığını hissettiği zaman zor da olsa ayrıldı. Sakura nefesini toplamaya çalıştığı sırada Sasuke konuşmaya geri başladı.

"Dil papillalari, dile pürüzlü bir doku veren ve sadece üst, yan kısımlarında bulunan ufak çıkıntı reseptörlerdir. Bu reseptörler kemoreseptör olup tat alınmasında yardımcı olur. Aynı zaman da dilde epiglottis, root of tongue, palatine tonsil, lingual tonsil de bulca reseptör bulunmasına rağmen circumvallate, fungiform, filiform gibi kısımlardan asıl tat reseptörleri bulup acı tatlı ekşi tuzlu mayhoş tadını algılarsın. Az önce ki gi-"

Sasuke birden bire derse girmeye başladığı sırada Sakura kuzgun adamından dudaklarına susması için bir öpücük kondurdu. "Tanrı aşkına son bir kez daha öp ve ders çalışalım söz veriyorum... Ama lütfen öp sadece... Öpüşürken ders dinleyemiyorum..."

Bölüm o kadar sik gibi ki gerçekten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm o kadar sik gibi ki gerçekten... Özür dilerim ilk olarak. Kitabı sanki zorla devam ettiriyor gibi hissettirmiyordur umarım.

Bu kitabı bitirip yorumlardan uzak kalma düşüncesi çok üzücü 😔🥺

Neyse iyi ki sayısal seçmişim dedittirdi bölüm çok yardımı dokundu.

görüşmek üzere sizi seviyorum
🍅🌸💗

impressive teacher | sasusaku ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin