Sakura işteki ilk saatinde sadece üç öğrenciyi kontrol etti. Biri grip için, biri burkulan ayak bileği için ve diğeri ise şiddetli mide bulantısı içindi. Şimdi anatomi notlarını gözden geçiriyor ve yarın cumartesi olduğu için tanrıya şükür ediyordu. Ders haftası tamamen acımasızdı ve Sakura hafta sonunu arkadaşlarıyla takılarak ve yurt odasında televizyon izleyerek geçirmeyi dört gözle bekliyordu.
"Dersler nasıl gidiyor Sakura?"
Öğrencinin arkasından Tsunade'nin sesi geldi ve Sakura, kadının bir şekilde onun aklını okuyup okumadığını merak etmek zorunda kaldı.
"İyi gibiler."
Sakura kitabını kapattı ve kadına gülümsedi.
"Hepsinden keyif alıyorum... dışında..."
Sakura devam edip etmeyeceğini merak ederek sözünü kesti. Profesörlerinden biri hakkında yeni patronuna şikayet etmesi etik miydi acaba?
Tsunade, Sakura'nın kucağındaki Anatomi ve Fizyoloji kitabına baktı.
"Hm? Ne hariç?"
Sakura içini çekti ve doktora Sasuke'yi anlatmayı seçti - nedense bu kadına güvenebileceğini hissetti. "Sadece Anatomi ve Fizyoloji profesörüm... o biraz bana düşmanca davranıyor. Dersle alakalı bir sorunum yok ama bilirsiniz öğrenci kadar öğretmen de önemlidir."
Bunun üzerine sarışın kadın bir kahkaha patlattı. "Dur tahmin edeyim... Hmm, Uchiha Sasuke?"
"Evet!"
Sakura kitabını bir kenara koydu ve ön masanın arkasındaki diğer sandalyeyi alan Tsunade'ye tamamen döndü şaşkın bir şekilde.
"Nasıl bildin?"
Tsunade güldü. "Ondan şikayet eden ilk öğrenci sen değilsin, inan bana. Burada, sınıfından sağ çıktıktan sonra TSSB (Travma sonrası stres bozukluğu) olduğunu iddia eden hastalarım oldu."
"Sadece sorununun ne olduğunu bilmiyorum!" Sakura, yüzünü ellerinin arasına alarak açıkladı. "Tabii ki saygısızlık etmek istemem ama."
Sakura, Tsunade'nin elinin koluna dayandığını hissedince biraz sıçradı. Güzel kadın, gözünde bir muziplik işaretiyle, "Boşver Sakura," dedi. "En genç profesörümüzün nasıl sorun çıkardığını duymayı her zaman sevmişimdir." dedi zevk veren bir sesle.
"Pekala." diye hayıflanarak başladı Sakura, dertlerini paylaşacağı daha akıllı bir parti olacağı için heyecanlanarak, "Her şey geçen Cuma, onunla avludaki partiden sonra tanıştığımda başladı."
"Uchiha Sasuke partide miydi?"
Tsunade tek kaşını nazikçe kaldırdı, gözlerindeki eğlence apaçık ortadaydı.
"Hayır," Sakura başını salladı, bir partide Sasuke'nin düşüncesine neredeyse gülüyordu. "İçinde yaşadığı binanın dışında sigara içiyordu ve yurduma giderken yanından geçtim. Beni geri götürmek için ısrar etti… ki bunu beklemiyordum." Bir an düşündükten sonra Sakura, Sasuke'nin sarhoş olduğu ve ona güzel dediği kısmı çıkarmamaya karar verdi.
Tsunade bunun üzerine yüzünü buruşturdu. "Bu ona çok aykırı geliyor. Uchiha Sasuke'yi çocukluğundan beri tanırım - ailelerimiz çok eskilere dayanır - ve onun hiç böyle centilmen olduğunu görmedim."
Sakura şaşırmayarak başını salladı.
"Sanırım haklısın sonra Pazartesi günü, onun Anatomi ve fizyoloji profesörüm olduğunu keşfetme talihsizliğine uğradım. Sınıfta ilk kez bir soruya cevap vermeye çalıştığımda benimle dalga geçti ve erken ödev için beni azarladı. Hemde tüm sınıfın önünde! Şimdi hepsi benden nefret ediyor. Ve ayrıca, sınıftaki başka bir kızdan aynı ödevi kabul etti. O, benden hoşlanmayan tüm öğrencilerin elebaşı gibi. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfiction"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...