Sakura'nın Pazartesi günü sınıfa doğru attığı her adım, kendi cenazesine doğru atılmış bir adım gibiydi. Daha önce hiç bu kadar ciddi bir şekilde sınıfı atlamayı düşünmemişti. Sakura'yı kötü bir hafta sonundan sonra daha da kötü bir hafta bekliyor gibiydi. İlk sınava sadece üç hafta vardı ve ne kadar rahatsız olursa olsun, Sakura böyle saçma bir şey yüzünden dersi atlamazdı, onun prensiplerine aykırı bir durumdu.
Ve böylece, kendine daha fazla dikkat çekmemek için gözleri yere eğik bir şekilde konferans salonuna girdi. Orada olmaktan mutlu değildi, ama bir saati zorlayabilirse Sasuke ve korkunç sınıf arkadaşlarından kurtulacaktı... Çarşambaya kadar en azından.
Sırasına ulaştığında Sakura'nın kalbi sıkıştı. Karin oturduğu yerdeydi, etrafındaki öğrencilerle hararetli bir şekilde konuşuyordu. Kızıl saçlı Sakura'yı fark ettiğinde, ona Sakura'nın midesini biraz bulandıran sahte, yapışkan bir tatlılıkla gülümsedi.
Sırt çantasının kayışlarını içinde olduğunu bilmediği bir şiddetle kavrayan Sakura, dişlerinin arasından yavaşça nefes verdi. Bir koltuk için kavga etmenin buna değmeyeceğine karar verdi ve bu yüzden döndü ve Karin'in oturduğu sınıfın arkasına doğru yürümeye başladı.
Bu sefer başını dik tuttu. Bütün pislikleri siktir et, umurunda olmayacaktı.
Umursamadı... Belki de biraz umursadı...
Sakura sınıfın en arkasındaki yeni yerine otururken yüzünü buruşturdu. Tahtayı görebilmek için gözlerini kısması gerekti. Miyop olmak iğrenç bir duygu. İhtiyacı olan gözlükler hiçbir zaman bütçesinde yer almamıştı ve şimdi bunun acısını çekecekti. Öfke teninin altında bir kez daha kabardı ve Karin'in çeşitli büyük nesneler tarafından nasıl ezilebileceğini düşünerek dikkatini dağıttı.
Yine de bu düşünceler onun ilgisini çok uzun süre korudu. Sasuke geç kaldı. Sasuke'nin sınıfına sadece üç kez girmiş olmasına rağmen, onun geç kalmasının çok nadir bir şey olduğu hissine kapıldı. Cuma gecesi karşılaşmalarını, onun davranışlarını anında hatırladı. Neredeyse onunla flört edecekti, ona içki ısmarlamıştı . Onu Kabuto'dan uzak durması için uyarmıştı…
Sınıftaki anlık sessizlik Sakura'nın yukarı bakmasına neden oldu. Sasuke cehennemden çıkmış bir yarasa gibi uçarak gelmişti. Normalde zarif olan saçları, bir gece önce oraya yerleşmiş bir güvercin gibi görünüyordu.
Sakura, odanın arka tarafındaki bulanık görüntüsünden onu pek iyi göremiyordu, ama o... kapalı görünüyordu. Duruşu kamburdu ve gömleği çözülmüş gibi görünüyordu.
Dönüp sınıfa hitap etmesi bir dakikasını aldı ama bunu yaptığında gözleri hemen Sakura'nın koltuğundaki Karin'e takıldı. Dalgın dalgın elinde tuttuğu tebeşiri ikiye böldü.
"Uzumaki. Haruno. Bu müzikli sandalye değil. Size bir nedenden dolayı koltuk verdim. Geri dönün."
Sasuke'nin sesi kesilmişti. Kırık tebeşir parçasını almakla uğraşmadı.
Karin'in bir şey söylememesine şaşıran Sakura eşyalarını toplamaya başladı. Normalde utanırdı ama bu sınıfta haksızlığa uğramaya alışıyordu. Bu noktada, hiçbir şey onu fazla etkileyemeyecektir.
Kendi koltuğuna doğru birçok basamaktan inmeye başladığında yanakları hafifçe yandı. Dikkatli olmazsa birini yumruklayabileceğinden endişe ederek, gözlerini kendisine bakan herkesten uzak tutmak için elinden geleni yaptı. Karin merdivenlerden yukarı ona doğru ilerliyordu, normalde güzel olan özelliklerini bozan saf bir kötülük ifadesi.
Birbirlerinin yanından geçerlerken Karin ayağını tuhaf bir açıyla dışarı uzattı. Merdiven dardı ve bu yüzden Sakura rahatsız edici uzantıya takıldı ve kitaplar uçuşarak birkaç merdivenden tepetaklak aşağı yuvarlandı. Öğrencilerin en acımasızından birkaç kıs kıs gülme ve ıslık yükseldi.
Şimdi utanmıştı ve inanılmayacak kadar öfkeliydi. Karin cidden ona çelme takmış mıydı? Bu kız ne kadar küçüktü? Sakura kitaplarını toplamak için ayağa kalkarken yüzünü buruşturdu, ayak bileğinden bacağının yanına kadar bir acı sarsıldı. Kesinlikle burkmuştu ya da bükmüştü. Bu noktada tüm yüzünün muhtemelen olgun bir domates renginde olduğunu görebiliyordu.
"Uzumaki Karin!" Sasuke'nin sesi Sakura'yı şaşırttı ve genellikle duygusuz öğretmenin yüzünde mutlak bir tiksinti görmek için başını kaldırdı. "Eşyalarını al ve sınıftan çık!"
"N-ne?"
Karin'in yüzü solmuştu ve Sakura hafifçe topallayarak ön koltuğuna geri dönerken yüzündeki sırıtmayı tutamadı. "Ne demek istiyorsun, Uchiha-sensei?"
"Yani," diye hırladı Sasuke ve Sakura dişlerini gıcırdattığını görecek kadar ona yaklaşmıştı. "Gitmen gerektiğini. Bu sınıfta diğer öğrencilere yönelik fiziksel saldırılara müsamaha gösterilmez!"
"Saldırılar mı?" Karin'in sesindeki yapmacık masumiyet Sakura'yı kızdırdı. "Atladı!"
"Ona çelme takmanı izledim Uzumaki! O yüzden daha küçük duruma düşmeden çık git sınıfımdan!" Sasuke'nin sesi mutlaktı ve Karin bunu hissetmiş olmalı. "Bu derse devam etmeni daha sonra tartışırız."
Sakura onun gidişini izlemek için dönmedi ama dudaklarından bok yiyen sırıtmayı tutamadı. Bileği acıyla zonkluyor olsa da, Karin'in herkesin önünde sınıftan atıldığını görmek içine su serpmişti. Sonuçta hak etmişti.
Belki de bu hafta o kadar kötü bir hafta olmazdı...
Kızgın saske çok seksi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfiction"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...