Sakura'nın kalbi kulaklarında o kadar yüksek sesle çarpıyordu ki, Sasuke'nin başla komutunu zar zor duydu.
Gözlerini sımsıkı yuman Sakura, hayatında yaşadığı en kötü sınav kaygısını savurmak için elinden geleni yaptı. Artık o noktaya gelmişti ki başı dönüyor ve midesi bulanıyordu ve gözlerini açtığında odanın etrafında dönüyormuş gibi hissetmesine neden oldu. Elleri o kadar titriyordu ki kalemini almaya çalışmak bile istemedi.
Testin materyalini biliyordu, bildiğini biliyordu. Son derece önemli bir sınavdı ve Sasuke orada dikilip ona bakması her şeyi daha da kötüleştirdi. Onunla ilgili düşüncelerin aklına girmesini engellemek için savaşması lazımdı.
Sakura gözlerini açtı ve profesöre bakmayı reddederek ilk soruyu yanıtladı.
Test zordu. Gerçekten, zordu. Sakura, sınıftaki bazı öğrencilerin başarısız olacağından emindi. Cevaplarının yarısından bile emin değildi ve bu onu korkuttu. Önceki sınav kaygısına rağmen, hayatı boyunca bir sınav hakkında hiç bu kadar umutsuz olmamıştı.
Sasuke'nin masasına titrek bacaklar üzerinde yürüdü, ondan önce birinin bitirip bitirmediğini veya onu kimin izlediğini umursamadan. Önemsediği tek kişi, masasına yaklaşırken ve kağıtlarını hafifçe önüne bırakırken ona dik dik bakmaktı.
"Bir hayalet görmüş gibi görünüyorsun," dedi Sasuke sessizce, onun ifadesine ihtiyatla bakarak.
"Bu testi geçemezsem yakında hayaletimi göreceksin," diye şaka yapmaya çalıştı Sakura sessizce.
Yüzündeki ifade onu hemen pişman etti. Belli ki şakasını komik bulmamıştı.
"Geçtin," diye mırıldandı Sasuke nefesinin altından.
"Bunu bilmiyoruz," diye mırıldandı Sakura, bakışlarını kaçırarak.
"Bunu biliyorum."
"Nasıl?" yere sordu, yanaklarına bulaşan allık yüzünden Sasuke'nin gözleriyle bir daha buluşamadı. "Ya başaramazsam?"
"Buna izin vermeyeceğim" diye geldi Sasuke'nin anında yanıtı.
Onun adına akademik sahtekarlık yapmaya istekli olduğu düşüncesi, ondan gelmek oldukça gurur vericiydi, ama bu Sakura'yı kızdırdı. "Yardımına ihtiyacım yok."
"Zor o zaman işin." Sasuke kayıtsızca omuz silkti.
Sakura bir an için orada durdu ve sonraki sözleri onu durdurduğunda odadan çıkmayı planladı.
"Kızgın olduğunda çok tatlısın, biliyorsun. Bu sinir bozucu."
Sakura'nın kızgın kızarması utangaç bir kızarıklığa dönüştü. Tüm sınıfın önünde ona gerçekten tatlı mı demişti? Kimsenin onu duyabileceğinden değil ama yine utanmıştı.
Ve gerçekten ona şirin mi demişti?
"Şaka yapıyorsun," diye kekeledi Sakura, gerçekte ne sorduğunu bile bilmeden.
"Ben şaka yapmıyorum." dedi Sasuke, gözlerini onun yüzünden hiç ayırmadan.
Sakura'nın yüzü bir şekilde daha da kızardı, kulaklarının uçlarının yangın çıkarabileceğinden oldukça emindi. "B-bunu sonra konuşmalıyız." Sakura sırt çantasını daha da yaklaştırdı. "İşe gitmek zorundayım."
Bir kedi tarafından kovalanan bir fare gibi odadan kaçtı. Kendini tam olarak bir fare gibi hissetti ve Sasuke onunla oynayan kediydi. Kaçınılmaz şekilde kalbini yerinden sökene kadar.
Sasuke'ye karşı ne tür hisler besliyordu? Romantik miydi, yoksa sadece yakışıklı olduğu ve kadın onu fiziksel olarak istediği için mi? Sasuke'ye karşı beslediği hisler tamamen benzersizdi, daha önce hiç böyle bir şey yaşamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impressive teacher | sasusaku ✓
Fanfiction"Bu yaptığınız haksızlık! Diğer öğrencilerinizden bir farkım yok. Bana da normal davranmanızı talep ediyorum." Karşısındaki kuzgun saçlı öğretmeni elindeki ödev kağıtlarına bakarken pembe saçlı kadına baktı; "Ödevini beğenmedim. Yeniden yap." Pembe...